|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחבלי אונרא בשירות הטרור

"סוסה אצילית, לא סתם סוס": עובדי אונרא השתתפו בחטיפת ישראליות

״אני בפנים, אצל היהודים בפנים״, ״יש לנו שבויות, תפסתי אחת״ - נחשפות ההקלטות המפלילות עובדי הוראה באונרא השתתפו במתקפת הטרור בשבעה באוקטובר
04/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

צה"ל חושף לראשונה (4.3.24) שתי הקלטות המפלילות שני מחבלים בארגוני טרור פלשתינים שהשתתפו במתקפת השבעה באוקטובר ושימשו במקביל כמורים בבתי ספר של אונרא.

בהקלטה הראשונה, מחבל שעובד כמורה לערבית בבית ספר של אונרא בדיר אל-בלח מתאר את כניסתו לשטח ישראל ומציין שיש בידיו חטופות ישראליות. הדובר תיאר בשיחה את השבויה שנתפסה כ"סוסה אצילית".

בהקלטה השנייה מתאר מחבל נוסף שעובד כמורה בבית ספר יסודי של אונרא בח'אן יונס כי הוא נמצא בתוך שטח המדינה.

ארגוני הטרור ברצועה משתמשים במוסדות אזרחיים, בתי חולים, ארגוני סיוע בינלאומיים ומכפיף אותם למטרות טרור ופגיעה בחפים מפשע.

בצבא אומרים כי על-פי אינדיקציות מודיעיניות ניתן לקבוע כי יותר מ-450 מחבלי חמאס והג׳יהאד האיסלאמי ברצועה מועסקים גם כעובדי אונרא.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי: "תוכן ההקלטות אינו פשוט, אבל בחרנו להביא אותן בכל זאת כי זו החובה שלנו – להזכיר ולא לשכוח. הטבח שחמאס ביצע בשבעה באוקטובר הוא הטבח המתועד בהיסטוריה. מחבלי חמאס תיעדו את האכזריות שלהם. ככל שהזמן עובר נחשפות עוד ועוד עדויות וּמתגלֶה עוד מודיעין חדש בכל יום.

"באחת מההקלטות שחשפנו, שומעים כיצד המחבלים נכנסו לשטח ישראל, השתתפו במעשי הטבח והטרור ותפסו "סבאייה". "סבאייה" הוא מונח באיסלאם המתאר נשים וִילָדים בלבד כרכוש של גבר מוסלמי. לַפירוש יש גם הקשר של עבד ושפחה. השימוש הקשה ביותר שעשו במונח "סבאייה" הוא על-ידי מחבלי דאעש, שכינו כך את הנשים היזדיות שתפסו. מדינות מוסלמיות רבות בעולם גינו את דאעש על האכזריות שלו לנשים.

"בהמשך השיחה מכנה המחבל מהצד השני של הטלפון אישה בכינוי "סוסה אצילה". בשבעה באוקטובר מחבלי חמאס נהגו בנשים צעירות, נערות, באכזריות ובברוטליות, חטפו אותן מביתן והתייחסו אַליהן כמו אל חיות.

"תקשיבו לטון של השיחה, לאופן שבו המחבלים מתבטאים. הוא קשה לשמיעה, האדְנוּת על נשים, הרִשעות והצחוק. האופן שבו הם מכנים את החטופות כ"סאבייה" או "סוסה אצילה", מדיר שינה מעינינו, וּמחייב צעקה גדולה של העולם, כמו אותה הצעקה שהעולם חש צורך לצעוק בעבור הנשים היזידיות".

תאריך:  04/03/2024   |   עודכן:  04/03/2024
עידן יוסף
+המבצע בשכונת חמד בעזה: נעצרו מחבלים שניסו להימלט בחסות האוכלוסייה
09:10 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל כעשרים מחבלים במהלך היממה האחרונה  ▪  במרחב בית חאנון, מכלול האש של החטיבה הצפונית זיהה חוליית מחבלים שהפעילה רחפן. מטוס קרב תקף וחיסל את החוליה
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+הנשיא: חמאס מבצע פשעי מלחמה ברבריים, חובתו של העולם להגיב בעוצמה
09:10 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנשיא הרצוג הדגיש בתגובתו על הדוח כי הדוח מבסס בבהירות ויושרה את הפשעים המיניים השיטתיים והמתמשכים שמבצעים מחבלי חמאס"  ▪  הנשיא חזר על הצורך להמשיך במאמצים להחזיר את החטופים הביתה
הרצוג. פשעיים ברבריים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
המתקפה בכפר עזה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+השר כ"ץ על החזרת השגריר ארדן: "הבעת מחאה על מסמוס הדוח החמור"
08:45 05/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בפוסט שפרסם ברשת X מסביר שר החוץ: פשעי המין של החמאס ועוזריו הם הדבר החמור ביותר שהגיע לפתחו של האו"ם בתולדות מדינת ישראל. מחובתנו לפעול בכל דרך למען כבודן של הנאנסות
כ"ץ. תוקף את התנהלות מזכ"ל האו"ם [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+פעילים חוסמים את מעבר ניצנה למשאיות הסיוע לעזה
08:12 05/03/24  |  מירב ארד
בשעה זו מעבר ניצנה נחסם למשאיות הסיוע לעזה ע"י ראשוני הפעילים שחוסמים בגופם את מעבר הסחורות - כך הודיעה (יום ג') תנועת צו 9. מאות נוספים מכל רחבי הארץ עם בני משפחות חטופים עושים את דרכם למעבר.
+מטוס קרב יירט כטב"מ שחצה מסוריה לשטח ישראל
08:10 05/03/24  |  מירב ארד
מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה לפני זמן קצר מטרה אווירית (כטב״ם) שחצתה מסוריה לשטח ישראל.
+הקבינט גילה עוד 20 מיליון שקל שיש להקפיא לרש"פ
23:04 04/03/24  |  עידן יוסף
בדיון בקבינט על הקפאת כספים לרשות הפלשתינית התברר: ב-6 השנים האחרונות הציגו גופי הביטחון, ובראשם שב"כ, אותה חוות דעת לגבי התשלומים שמעבירה רמאללה למשפחות המחבלים. בחינה מחדש של הנתונים העלתה כי יש מקום להקפיא לפחות עוד 20 מיליון שקלים.
+השר כ"ץ לא עדכן את נתניהו על החזרת השגריר מהאו"ם
23:02 04/03/24  |  עידן יוסף
שר החוץ ישראל כ"ץ לא עדכן את רה"מ בנימין נתניהו לפני שהודיע על החזרתו של השגריר גלעד ארדן מהאו"ם לארץ. גם עם ארדן לא התקיים שיח של החלטה משותפת אלא כ"ץ קיבל את ההחלטה ובסביבת ארדן יש על כך ביקורת (ישראל היום).
+‏חיזבאללה קיבל אחריות על שיגור רקטות קטיושה לעבר קיבוץ גשר הזיו
23:00 04/03/24  |  עידן יוסף
‏חיזבאללה קיבל אחריות על שיגור רקטות קטיושה לעבר קיבוץ גשר הזיו בגליל המערבי בתגובה, לטענתו, על תקיפות צה"ל לעבר הכפרים והאזרחים הלבנונים, ובמיוחד זו שהייתה בעדייסה בה נהרגו שלושה אנשי רפואה בגוף המסונף לחיזבאללה. קבלת אחריות שביעית של הארגון להיום.

מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים בינת ג׳בל, א-סלטניה וצדיקין בתגובה לשיגורים לעבר מרחב מרגליות הבוקר. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים ומפקדה צבאית ששימשו את הארגון.

+בני משפחות החטופים התפרקו: "לא זכאים לטיפול נפשי"
22:10 04/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשפחות העידו בוועדת הבריאות על דיכאון, חוסר-תפקוד, תשישות נפשית ופיזית, ירידה במשקל, חוסר-שינה, עלייה בצריכת תרופות פסיכיאטריות ואובדן כושר עבודה  ▪  יו"ר הוועדה התחייב כי בני המשפחות ימשיכו ויהיו זכאים כולם להמשך הטיפול - גם לאחר שחרורם
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אזעקות הופעלו בכמה יישובים בגליל המערבי
21:53 04/03/24  |  עידן יוסף
אזעקות הופעלו בעקבות ירי של כעשר רקטות ביישובים: שלומי, שומרה, ראש הנקרה, ערב אל עראמשה, מצובה, לימן, יערה, חניתה, זרעית, גורנות הגליל, גורן, בצת, אילון, אזור תעשיה אכזיב מילואות, אדמית, אבן מנחם, מצובה. כתוצאה מן הירי נרשמו הפסקות חשמל בנהריה ובכמה ישובים נוספים.


מחר יתקיים תרגיל צבאי ברצועת החוף באזור נהריה ואכזיב משעות הבוקר המוקדמות ועד הצהריים, תורגש תנועה ערה של כלי שיט ושל כוחות ביטחון.
+בקריאה ראשונה: פיקוח על כלבים משוטטים באזורי ספר
21:18 04/03/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להסדרת הפיקוח על כלבים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 2 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע לקבוע, בהוראת שעה עד ה-31.12.2024, כי הרופא הווטרינר העירוני בתחומן של רשויות מקומיות הסמוכות לגדר המערכת עם רצועת עזה, יוסמך להורות על המתת כלבים שאינם מסומנים, וזאת אף אם טרם חלפו 10 ימים מיום הבאתם לכלבייה העירונית. המתה כאמור תתאפשר רק במקרים בהם נמצא כי הכלבים אינם בני שיקום ואימוץ בשל מצבם הבריאותי או ההתנהגותי וכי אין גורם אחר לפי החוק שניתן למסור לו אותם.

עוד מוצע להסמיך את שר החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת ולאחר התייעצות עם מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, לקבוע כי סמכות דומה תינתן בעניינים של כלבים משוטטים לא מסומנים בתחומי רשויות מקומיות בטווח של עד 10 קילומטרים מגבול לבנון.
+צה"ל נערך להתחיל בתחקיר מבצעי לאירועי 7 באוקטובר
19:18 04/03/24  |  עידן יוסף
בצה"ל נערכים להתחיל בתחקיר מבצעי לאירועי 7 באוקטובר. הפקודה המטכ"לית לתחקירים המבצעיים ביחידות צה"ל השונות תפורסם עד סוף השבוע וייקבעו לוחות הזמנים. צה"ל: יש לעשות את התחקיר בהקדם ולהתחיל להחזיר את אמון הציבור.
+החות'ים טוענים שתקפו ספינה ישראלית
19:16 04/03/24  |  עידן יוסף
מנהיג החות'ים: תקפנו את הספינה הישראלית "MSC SKY" בים הערבי.
+דוח האו"ם: אלימות מינית במתקפת ה-7.10; כ"ץ מחזיר את ארדן להתייעצות
19:12 04/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דוח של שליחת האו"ם לעבירות מיניות מאשר מעשי אונס המוניים ועבירות מין שיטתיות שבוצעו על-ידי חמאס, ומביע חשש לגבי מעשים דומים כלפי חטופים בשבי חמאס  ▪  משרד החוץ דוחה את הקריאה לחקור טענות פלשתיניות דומות כנגד ישראל וקורא לכינוס מועצת הביטחון  ▪  שר החוץ: להכריז על חמאס ארגון טרור, להטיל עיצומים על מדינות התומכות בו ולסלק את אונרא מעזה
פרמילה פאטן בסיור בעוטף בחודש שעבר [צילום: משרד החוץ]
+צה"ל יירט מטרה עויינת שחדרה לגליל העליון
18:47 04/03/24  |  עידן יוסף
במהלך השעות האחרונות, מטוסי קרב תקפו מספר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב דרום לבנון.

בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס שהופעלה בהערב בגליל העליון, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה בעקבות שיגור המיירט.

בנוסף, זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב הר דב, כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי.
+סמוטריץ': ממשל ביידן מנסה לקדם את המדינה הפלשתינית באמצעות גנץ
18:45 04/03/24  |  עידן יוסף
השר בצלאל סמוטריץ' אומר כי אין זה סוד שהממשל האמריקני דוחף להפסקת המלחמה ולהכרה במדינה פלשתינית. בפתח ישיבת הסיעה, אמר: "הממשל פוגש ממשלת ימין נחושה ומאוחדת נגד הדבר הזה ומחפש בקיעים. גנץ הוא החוליה החלשה. הממשל האמריקני מחפש לתקוע טריז בממשלה ובחברה הישראלית ולקדם את התוכנית בעזרת גנץ. גנץ משחק לידי ממשל ביידן ובפועל מקדם את התוכנית שלהם להקמת מדינה פלשתינית. אני קורא לשר גנץ להביע בצורה פומבית על אדמת ארה"ב את המחויבות שלו להחלטת ממשלת ישראל וכנסת ישראל המתנגדת להקמת מדינה פלשתינית. אנחנו חייבים לשדר אחדות ולדבר בקול אחד מול העולם כולו, ואסור לתת לאף אחד לעשות בינינו הפרד ומשול".

לדבריו, יש להגביר את עצימות המלחמה בחמאס ובמקום לדבר על-כניסה לרפיח פשוט לעשות את זה ולפעול שם קרקעית ובעוצמה גבוהה.

בעניין חוק הגיוס אמר כי הציבור החרדי חייב להשתתף במשימת ההגנה והביטחון ולהתגייס לצה"ל ולשירות הלאומי, ואין תירה ביניהם ללימוד התורה. עם זאת הדגיש כי הדרך לעשות זאת היא בשיח והידברות אך גם בנחישות ובעמידה חזקה על התביעה המוסרית והצודקת הזו.
+ראש רשות המיסים: נגיע ל-700 אלף תביעות נזק עקיף
17:55 04/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עו"ד שי אהרונוביץ מבהיר כי רשות המיסים מעולם לא הייתה במצב שבו היא מתמודדת עם תביעות נזקים בכמות גדולה פי שישה מזו שהייתה במלחמת לבנון השנייה  ▪  "לא היינו במצב כזה מעולם, מנסים לשלם מהר, אבל כוח האדם של רשות המיסים מוגבל"
עו"ד אהרונוביץ. שההשקעה לא תהיה בגלל שיקולי מיסוי [צילום: עופר עמרם]
+סבב מינויים נרחב בפיקוד על החטיבות הלוחמות העיקריות
17:38 04/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הלוי החליט על מינוי מפקדים חדשים לעשר חטיבות, לצד אישה ראשונה שתפקד על בסיס של חיל-האוויר ומינויים של קצינים בדרגת תת-אלוף
הלוי. המינויים מותנים באישורו של גלנט [צילום: דובר צה"ל]
+ביטוח לאומי: מספר החללים עלה ל-806 אזרחים וכמעט 62 אלף נפגעי פעולות איבה
15:54 04/03/24  |  מירב ארד
הביטוח הלאומי מפרסם (יום ב') את הנתונים של אזרחים שנפגעו מאז אסון ה-7/10 ועד היום, 150 ימים לאחר תחילת המלחמה: 806 חללים אזרחיים, כאשר 3 מהם בגילי 0-3. כמו-כן, כמעט 62 אלף נפגעי איבה אזרחיים מטופלים על ידי הביטוח הלאומי
כאשר 3,557 נפגעים הם בגילי 0-3. בביטוח לאומי מציינים כי בעקבות האירוע היום בצפון - נתוני הפצועים צפויים לעלות בימים הקרובים.
+בהנחיית שרת התחבורה: רש"ת נערכת לתרחיש של זירה רב מערכתית
14:50 04/03/24  |  מירב ארד
בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, הבוקר נערך דיון ומשחקי מלחמה ברשות שדות התעופה בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, ובהשתתפות מנכ"ל רשות שדות התעופה אמנון כהן, ראש רח"ל יורם לרדו, מנהל הרשות לתעופה אזרחית שמואל זכאי, החוקר הראשי גדי רגב, מנהל נתב"ג אודי בר-עוז, נציגי משרד הבטחון, צה"ל, משטרת ישראל, חברת חשמל ורשות האוכלוסין.

מנכ"ל משרד התחבורה משה בן-זקן אמר כי חשיבות הדיון היא בראש ובראשונה על מנת להכיר את המענה ההוליסטי של הרשות לתרחיש המלחמתי, לוודא ולהדק את הסנכרון המלא בין כלל הגורמים הרלוונטיים והגופים השותפים; משרד הבטחון, צה"ל - חיל האויר ופיקוד העורף, משטרה, הרשות לתעופה אזרחית, רשות החירום הלאומית וחברות התעופה.

+טריומווירט של רעל
13:33 04/03/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
טריומווירט של שלושה ראשי ממשלה לשעבר, מתוסכלים, עושים הכל בימים אלה לגדף את ראש הממשלה המכהן ולערער את יציבות השלטון בעצם הימים הללו של מלחמה מתמשכת
ברק. האיש שהפקיר את דרום לבנון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+תיעוד: מבצע 'כתר המערב' של אוגדה 98 בח'אן יונס
13:25 04/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הכוחות הגיעו בחשאיות במהלך הלילה וכיתרו את שכונת 'חמד' שבמערב ח'אן יונס. בשכונה תשתיות טרור רבות ועל-פי הערכה מודיעינית מחבלים שנמלטו מזירות הקרב בח'אן יונס אשר מסתתרים בה
[צילום: דובר צה"ל]
+המחתרת המסוכנת מאיימת על הדמוקרטיה הישראלית
12:10 04/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
מספר חברי כנסת מהקואליציה וכן מספר שרים בממשלה קיבלו את מכתבי האיומים של המחתרת המסוכנת, תלונות הוגשו למשמר הכנסת, למשטרת ישראל ולשב"כ, המטפלים באיתור המחתרת המסוכנת, בדרכם
איומים רציניים [צילום: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 22 לחוק זכויות יוצרים]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"סוסה אצילית, לא סתם סוס": עובדי אונרא השתתפו בחטיפת ישראליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
נכס מודיעיני משמעותי. צה"ל מפליל את ארגון אונרא ובתמונות נדירות שאינן משתמעות לשתי פנים חושף את הקשר בין ארגון הסעד של האו"ם לארגון הטרור חמאס.
10/02/2024  |  עידן יוסף  |  חדשות
דוח של שליחת האו"ם לעבירות מיניות מאשר (4.3.24) את מעשי הזוועה המיניים שנעשו על-ידי חמאס ב-7 באוקטובר. הדוח מתעד מעשי אונס המוניים ועבירות מין שיטתיות, בין היתר במסיבת הנובה ובכביש 232 ומביע חשש כי מעשים דומים נעשים בחטופים המוחזקים בשבי חמאס. הדוח מתאר אונס קבוצתי, אונס גופות, הטלת מומים באיברי מין, עירום וקשירת גופות ועוד.
04/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנהל רשות המיסים, עו"ד שי אהרונוביץ, מעריך כי הרשות צפויה להתמודד עם מספר שיא של כ-700 אלף תביעות נזק עקיף, בעקבות מלחמת חרבות ברזל.
04/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
הרמטכ"ל, רב-אלוף, הרצי הלוי, ביצע סבב מינויים נרחב בצמרת צה"ל (עד דרגת תת-אלוף), כולל בחטיבות המצויות בלחימה בעזה זו שיצאו לאחרונה מן הרצועה. המינויים בוצעו בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל (כמה מהם נובעים מנפילתם של מפקדים בכירים בלחימה), ולמרות ביקורת מסוימת שנשמעה בתוך צה"ל על העיסוק במינויים בעיתוי זה. כל המינויים מותנים באישורו של שר הביטחון, יואב גלנט.
04/03/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
קריאתו של איסמאעיל הנייה, ראש החמאס, לפלשתינים, לצעוד בהמוניהם אל מסגד אל-אקצה ביום הראשון של רמדאן הקרב והולך ולהתבצר בו, הזכירה לי את קריאותיו - להבדיל - של אהוד ברק בכל ראיון מזדמן בערוצי הטלוויזיה ל-30 אלף ישראלים לעלות לירושלים, לשים מצור על משרד ראש הממשלה בדרישה לקיים בחירות מוקדמות לא יאוחר מחודש יוני. לא שברק אינו רוצה בחיסול ראשי החמאס, אבל גם לא פחות מכך - בהפלת הממשלה בישראל.
בימים האחרונים כוחות אוגדה 98 יצאו למבצע 'כתר המערב', מבצע זה מצטרף לרצף המבצעים שמובילה האוגדה בח'אן יונס. הכוחות הגיעו בחשאיות במהלך הלילה וכיתרו את שכונת 'חמד' שבמערב ח'אן יונס. בשכונה תשתיות טרור רבות ועל-פי הערכה מודיעינית מחבלים שנמלטו מזירות הקרב בח'אן יונס אשר מסתתרים בה.
04/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il