|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
הלוי. אני אחראי [צילום: דובר צה''ל]

הרמטכ"ל: "עצירת המינויים תפגע ביכולת צה"ל להילחם"

רא"ל הלוי אומר כי ההחלטה על סבב המינויים אינה רק שלו אלא של המטכ"ל ונובעת מהחלפת נפגעים ופורשים כחלק מהרצף הארגוני הדגיש את חשיבות המודיעין למרות כשלונות ה-7 באוקטובר ואמר כי הוא מעדיף זאת על פני הטלת קוביות
17/03/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הרמטכ"ל מגיב (יום א', 17.3.24) לביקורת בדעת הקהל ובמערכת הפוליטית על סבב המינויים שהוא עורך בצה"ל בעיצומה של המלחמה. "כמפקד הצבא, יש לי את כל הסמכות והאחריות לשלוח היום ובכל יום אנשים לשדה הקרב, כמובן גם למנות אנשים", אמר רא"ל הרצי הלוי. "חשוב לומר, צה"ל הוא הארגון הגדול במדינה, הוא נמצא במלחמה. את הרצף הזה חייבים להמשיך. יש לנו אנשים שנפגעו, יש לנו אנשים שצריכים לסיים את תפקידיהם, נדרש להחליף אותם".

הלוי הסביר כי האלה מתקבלות על שולחן המטכ"ל: "חברי המטה הכללי הם הפורום הבקיא ביותר מי הם האנשים המועמדים ומהם התפקידים הנדרשים, וכמו כך גם ביצירת ההתאמה הטובה ביותר ביניהם. ואני מדגיש, שר הביטחון, כנציגו של הדרג המדיני, אמון על התהליך הזה, מאשר אותו בשם הדרג המדיני. צה"ל במלחמה. עצירת המינויים תפגע גם ביכולת של צה"ל להילחם, לא נכון לפגוע בצה"ל, בוודאי שלא נכון לפגוע בצה"ל בזמן מלחמה.

הוא התייחס גם לאחריותו האישית לאירועי מתקפת הפתע של חמאס, ואמר: "כפי שאמרנו מהיום הראשון, כשלנו בשבעה באוקטובר. לא לקחנו אחריות - האחריות היא שלנו. על מה שקרה ועל מה שיקרה מכאן והלאה. ובה בעת, חשוב לומר - התעשתנו מהר, יצאנו להתקפה חזקה, ואנחנו מובילים את הצבא במלחמה המורכבת הזו, מסביב לשעון, למעלה מחמישה חודשים, עם כוח רב להמשיך גם קדימה. אנחנו חדורי מטרה להביא את הביטחון שמגיע לאזרחי ישראל. זו משימה שתמשך עוד זמן ארוך, ואני כמפקד הצבא אחראי עליה. אני בטוח מאוד ביכולת שלנו לעמוד במשימה הזו ביחד״.

הרמטכ"ל הוסיף: "אני אחראי על מה שקרה ב-7 באוקטובר. אני אחראי על מה שקורה מאז ועל מה שיקרה בהמשך. צה"ל כרגע במלחמה, כרגע נכון להתמקד אך ורק במטרות המלחמה והשגתן וכל דבר אחר בזמן הנכון, במקום הנכון".

מפקד אגוז לשעבר, סא"ל אפרים תהילה, הוכיח את עצמו בלחימה, שעט קדימה והוביל את החיילים. רא"ל הלוי נשאל האם בכוונתו להחזירו ללחימה, והשיב: "סגן אלוף אפרים תהילה, מפקד מוכשר מאוד, והודח מתפקיד בעקבות אירוע בעייתי. ב-7 באוקטובר הגיע להחליף את מפקד אגוז שנפצע פציעה קשה. אני מעריך אותו מאוד על ההתייצבות, אני מאוד מעריך אותו על האופן בו הוא פיקד על יחידת אגוז עד שחזר המפקד שהחלים מפציעתו לפקד על היחידה. את התוכניות להמשך אני חושב שנכון שאני אדבר עם סגן אלוף תהילה. ככה אנחנו עושים עם אנשים, מדברים עם האנשים".

על הערכת אמ"ן בקשר לצפון ולרמדאן נשאל ראש המטה הכללי איך אפשר לסמוך על ההערכות האלה אחרי ה-7 באוקטובר כשאיש מהמעורבים לא התחלף, והשיב: "יש לי שנים רבות של עיסוק במודיעין. אני חייב לומר אפילו גם הערכה רבה למודיעין ולאנשים שעוסקים בו. המודיעין אף פעם לא יודע הכל, המודיעין אף פעם לא צודק במאה אחוז. יש לנו שאלות רבות על 7 באוקטובר, גם בתחומים המודיעיניים - מה ידענו, מה לא ידענו ומה יכולנו לדעת יותר. בכל אלה נעסוק בצורה מעמיקה ונוקבת בתחקירים ונביא גם את התשובות האלה ככל שנוכל. אני מציין רק דבר אחד -

"בין שתי אפשרויות שאנחנו מסתכלים היום לעתיד קדימה, לא לעבוד עם מודיעין ולמצוא איזשהו חלופה אחרת - אולי הטלת קוביות על בחירת האופציה המועדפת או להמשיך לעבוד עם המודיעין - אני בוחר להמשיך לעבוד עם המודיעין, ואני מזכיר לכולנו, המודיעין של מדינת ישראל על ארגוניו השונים פעמים מאוד, הביא הישגים גדולים, מנע אירועים קשים שהיו יכולים להביא פגיעה קשה מאוד במדינת ישראל. וכן ה-7 באוקטובר הוא יום מאוד לא טוב למודיעין הישראלי כמו גם ה-6 באוקטובר חמישים שנה לפני כן. ב-50 שנה האלה המודיעין למד, השתפר ועשה הרבה דברים טובים. אנחנו עכשיו מחויבים ללמוד מה-7 באוקטובר. אני מקווה שליותר מ-50 שנה, ושלא תהיה טעות כזו או אירוע כזה משך זמן ארוך ככל שניתן", דברי הלוי.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לדברים: "אדוני הרמטכ״ל, יש לך גיבוי מלא לניצחון. לא למחטף של מינויים. הדור החדש של המפקדים שלא היה שותף לקונספציה ולמחדל יוביל את השיקום והתיקון.

״המטה הכללי הנוכחי נכשל טוטאלית בשבעה באוקטובר והוא לא יעצב את צה״ל של הדור הבא ולא ימנה את המפקדים של התיקון. אין אמון בהם לדבר הזה. אנחנו מגבים אותם באופן מוחלט לנהל את המלחמה ולנצח הא ותו לא. אימהות ששולחות את ילדיהם לצבא צריכים לדעת שיש אמון במי שממנה. אני חושב שהרמטכ״ל היה צריך לדעת לבד שאין לו מנדט לכך״.

תאריך:  17/03/2024   |   עודכן:  17/03/2024
עידן יוסף
+מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב רמיה
10:18 18/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי ועמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה. אתמול הותקפה תשתית טרור נוספת של הארגון במרחב א-נקורה.
+מכתב גלוי לפרופסורית האנטי-ציונית
09:06 18/03/24  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
ישראל הותקפה ב-7.10 וחיסול כוחו הצבאי והשלטוני של חמאס הוא תנאי להישרדותה של ישראל  ▪  אם ישראל לא תחסל את החמאס הוא יחסל אותה - זאת מלחמת הישרדות
לא אחריות שלנו [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+בעקבות מידע מודיעיני: פשיטה לילית על בי"ח שיפא
07:45 18/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מהלך הכיתור של בית החולים נפתחה אש על-ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר הכוחות  ▪  הלוחמים השיבו בירי ופגעו במחבלים  ▪  דובר צה"ל: הפעילות הממוקדת שלנו היא לא רק הכרח מבצעי, היא חובה גלובלית
מידע מודיעיני מדויק. בית החולים שיפא [צילום: דובר צה"ל]
+כמו "מלון קליפורניה": אי-אפשר לעזוב
06:18 18/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ממשל ביידן קיווה לשים בצד את המזרח התיכון, אך 7 באוקטובר שינה הכל  ▪  וושינגטון פוסט מתאר את התרחבות הפעילות הצבאית של ארה"ב באיזורנו, הנושאת עימה סיכונים אפילו בהצנחת הסיוע בעזה
F-18 ממריא מאייזנהאואר להתקפה על החות'ים [צילום: ברנט ארמנגיו, AP]
+ישראל מסרבת לתיווך רוסיה וטורקיה בעסקת חטופים
21:50 17/03/24  |  עידן יוסף
דרישות חמאס שנידונו ביממה האחרונה בצמרת הישראלית: 1. ערבות של רוסיה וטורקיה לעסקה - ישראל מסרבת; 2. שחרור של כלל משוחררי עסקת שליט שנעצרו שוב - ישראל מוכנה לשחרור של חלקם; 3. חמאס טוען: נדע להתחייב על מספר החטופים שנוכל לשחרר - רק לאחר שבוע ההפוגה הראשון. כלומר, רק לאחר שהעסקה תיסגר ישראל תדע כמה חטופים בדיוק ישוחררו (חדשות 13).
+מהגר מלבנון נעצר בטקסס: חשוד בתכנון פיגוע מטעם חיזבאללה
21:47 17/03/24  |  עידן יוסף
מהגר בלתי חוקי מלבנון נעצר בטקסס בגבול מקסיקו-ארה"ב. בחקירתו הודה כי הוא פעיל של חיזבאללה ותכנן להיכנס לארה"ב, להכין פצצה ולבצע פיגוע.
+הותר לפרסם: גופתו של סרן דניאל פרץ מוחזקת בעזה
21:22 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכך הגיע מספר הגופות המוחזקות בידי חמאס ל-35 ומספר חללי המלחמה של צה"ל ל-592  ▪  פרץ פיקד על טנק בנחל עוז כשהחלה מתקפת הפתע של חמאס
סרן דניאל פרץ. הועלה בדרגה לאחר מותו
+חיל-האוויר השתמש בכמעט 20 טון פצצות לחיסול מרואן עיסא
20:26 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+טראמפ בהתקפה על ביידן: ״הוא נטש את ישראל״
20:24 17/03/24  |  עידן יוסף
המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ בראיון לפוקס ניוז: "הדמוקרטים כל כך גרועים לישראל, ביידן כל כך גרוע לישראל. אם ביידן היה טוב לישראל היא מעולם לא הייתה מותקפת. ביידן היה המום לראות את כל ההפגנות נגד ישראל, והוא פשוט נטש אותה. הבאתי את הסכמי אברהם, ואני מתערב שהייתי מכניס את אירן להסכמים".

עוד אמר ‏טראמפ: ״אני הייתי אומר לנתניהו - תסיים את המלחמה. תעשה את זה [חיסול החמאס] מהר ותחזור לעולם של שלום. צריך שלום במזרח התיכון״.
+עזמי בשארה היה שותף בניסוח הסכם פריז
20:16 17/03/24  |  עידן יוסף
דיווח בצרפת: חה"כ לשעבר עזמי בשארה, ח"כ מבל"ד שנמלט מישראל לאחר שנחשד בריגול כנגד המדינה, השתתף באופן פעיל בניסוח הסכם פריז מול החמאס. בשארה שוהה כיום בקטר ומייעץ לשלטון המקומי.
+צבאות זרים הצניחו 4.4 טון סיוע הומניטרי ברצועה
20:15 17/03/24  |  עידן יוסף
חיל האוויר של גרמניה הודיע שהצניח ברצועת עזה 4.4 טון של סיוע הומניטרי יחד עם צבאות ארה"ב, מצרים וירדן. צבא ארה"ב הודיע: הצנחנו לצפון רצועת עזה 28,800 ארוחות ו-34,500 בקבוקי מים.
+ביהמ"ש שחרר את תושב עראמשה שהתעלם מהוראות החיילים
20:13 17/03/24  |  עידן יוסף
תושב הכפר ערב אל עראמשה שבגליל המערבי בן 36 נעצר בחשד שהתעלם מהוראות החיילים בכניסה ליישוב אדמית ואף איים עליהם. בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה לעצור אותו והורה לשחררו.
+אסון נוסף במשפחה: אורי הדר מקיבוץ ניר עוז נהרג בתאונה
20:12 17/03/24  |  עידן יוסף
‏בתאונה הבוקר סמוך למחלף חולון, נהרג רוכב האופנוע אורי הדר (25), בן קיבוץ ניר עוז שמתגורר כיום בשדרות. הדר היה נכדו של רן פאוקר מניר עוז, הגנן המיתולוגי של הקיבוץ. אחיו של רן, גדעון פאוקר, נרצח בקיבוץ ב-7 באוקטובר.
[צילום: באדיבות המשפחה]
+א-סיסי טוען שיש הסכמה ישראלית לדחיית הפעולה ברפיח
20:05 17/03/24  |  עידן יוסף
נשיא מצרים א-סיסי אומר כי מצרים ונציבת האיחוד האירופי הסכימו על דחיית כל פעולה ישראלית ברפיח. נתניהו אמר מוקדם יותר היום שהפעולה תהיה בשבועות הקרובים. השר אלי כהן אמר לרדיו גלי ישראל כי דרישתו של גדעון סער להתחיל לפעול ברפיח אינה פוליטית.
+המחבל שביצע את הפיגוע בחברון - אסיר בטחוני לשעבר
19:55 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בנק ישראל: לעודד תעסוקת ישראלים בענף הבנייה
18:51 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חוקרי בנק ישראל ממליצים לממשלה לעודד תעסוקת ישראלים בענף הבנייה, בשל חוסר היציבות שנגרם לו בשל התנודות הביטחוניות המשפיעות על זמינות עובדים פלשתינים  ▪  כשיוחלט על החזרת פועלים פלשתינים לענף - ההמלצה היא לפעול לתמהיל של פועלים פלשתינים ועובדים זרים שימתן את חשיפת הענף לתנודות הביטחוניות, אך יאפשר במקביל מענה מהיר יותר בשל הזמינות הגבוהה יותר של פועלים פלשתינים מאשר עובדים זרים
צניחה של 93.5% במספר הפועלים הפלשתינים בישראל [צילום: AP]
+נתניהו בביקורת על ארה"ב: "איש לא קרא לבחירות אחרי 11 בספטמבר"
18:48 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בראיון ל-CNN, ראש הממשלה תקף את הבכיר האמריקני שאמר שהקואליציה שלו קורעת את ישראל  ▪  קנצלר גרמניה בהצהרה לצד ראש הממשלה: "הפגיעה באוכלוסייה העזתית גבתה מחיר כבד"  ▪  נתניהו: "האספקה נבזזת בידי חמאס"
נתניהו מארח את הקנצלר שולץ [צילום: לע"מ]
+זינוק חד של 39% במשרות הפנויות בתחום הבינוי
18:35 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השוואת נתוני התעסוקה בין ספטמבר 2023, ערב מתקפת הטרור של 7 באוקטובר, לבין פברואר 2024 מעידה על הטלטלה שעבר ענף הבנייה בישראל
היעדר הפועלים הפלשתיניים מורגש בנתונים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+קירבי: רק ישראל תקבע אם יהיו בחירות ומתי
16:32 17/03/24  |  עידן יוסף
אחרי סערת הדברים של צ'אק שומר. אומר ג'ון קירבי, דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, לפוקס ניוז: "הנשיא מאמין שהקביעה אם ומתי יהיו בחירות בישראל תלויה בעם ובממשלה".

בתוך כך, ברשת NBC פורסם כי ביידן התרגז לאחר שקיבל תוצאות נמוכות בסקרי דעת קהל במישיגן וג'ורג'יה בעקבות האופי בו הוא מנהל את המלחמה בעזה.
+הושמדה המנהרה הארוכה ביותר בצפון הרצועה
15:25 17/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אוגדה 162 השמידה את התוואי התת-קרקעי הארוך ביותר שאותר בצפון הרצועה
[צילום: דובר צה"ל]
+השר אלי כהן: יש הסכמה גורפת בקבינט לגבי פעולה ברפיח
14:41 17/03/24  |  מירב ארד
השר אלי כהן בראיון לגל"צ: "ישנם עוד לא מעט דברים שצריך להשלים במסגרת הפעולות הצבאיות ורק לאחר מכן יהיה אפשר לפעול בנושא היום שאחרי. יש הסכמה גורפת בקבינט לגבי פעולה ברפיח, אי אפשר להשלים את הפעולה בעזה בלעדיה".
+סוף הדרך קרוב, ביבי צ'מברליין
14:40 17/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
נתניהו. עלוב שכמותו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כיבוש רפיח והשתלטות על ציר פילדלפי
14:13 17/03/24  |  אמיר אביבי   |   לרשימה המלאה
הכרעת חמאס או שחרור החטופים? התשובה נמצאת ברפיח ובציר פילדלפי  ▪  ההשתלטות על רפיח ועל ציר פילדלפי הכרחית גם לביטחון ישראל ביום שאחרי
אין ברירה [צילום: אחמד חטייב/פלאש 90]
+גולדפוס
13:51 17/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הרפיון במשמעת בצבא, אינו רק תוצאה של שתיקת הפיקוד העליון אל מול מופעי הסרבנות ועידודה בשנת המחאה, אלא חלק מחטא היוהרה של עונדי הדרגות הבטוחים כי מותר להם לדבר אל הפוליטיקאים מול פני האומה, מותר להם לעסוק בנושאים בליבת המחלוקת הישראלית גם בלובשם מדים
גולן. המקרה הראשון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+תוספת תקציבית של 5,500 שקל לתלמיד בעוטף עזה
13:40 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנהלת תקומה תעביר למשרד החינוך ולרשויות המקומיות תקציב בסך כולל של 114 מיליון שקל לטובת מענה חינוכי לתלמידים שחוזרים לבתיהם בעוטף  ▪  התקציב צפוי לממן פעילות להשלמת הלימודים ולשעות טיפול עד לסוף שנת הלימודים תשפ"ד - כולל בימי החופש הגדול
המימון אינו קשור לתוכנית האסטרטגית לשנת תשפ"ה [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרמטכ"ל: "עצירת המינויים תפגע ביכולת צה"ל להילחם"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בוקי שמואל
18/03/24 02:10
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
פרטים חדשים על ניסיון חיסולו של מרואן עיסא: התקיפה נדחתה מספר פעמים כדי לוודא שאין במקום חטופים. חיל-האוויר השתמש בכמעט 20 טון פצצות. נעשה שימוש בפצצות חודרות בונקרים. בכאן חדשות פורסם כי בחמאס חוששים שישראל תגיע למקום החיסול של מרוואן עיסא בנוסיראת ויחלצו את גופתו לצורך מו״מ.
17/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
המחבל שביצע בשבת את פיגוע הירי הכושל בחברון הוא אסיר ביטחוני לשעבר, ישב בכלא הישראלי בשנים 2013-2012 בגין קשריו לחמאס, מוכר למערכת הביטחון.
17/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בנק ישראל קורא לעודד ככל האפשר תעסוקה של ישראלים בענף הבנייה תוך שימוש בטכנולוגיה שתגדיל את הפריון והשכר של העובדים הישראלים. עוד הוא מציין במסקנות מחקר חדש שפרסם (יום א', 17.3.24) כי ישנה חשיבות גדולה שלא להסתמך רק על עובדים פלשתינים בענף הבינוי, וכי יש ליצור תמהיל של עובדים פלשתינים ועובדים זרים לצורך שימור היציבות בתחום. מנתוני הבנק עולה כי כשליש מן העובדים בענף הבינוי ערב המלחמה היו פועלים פלשתינים וכי ברבע האחרון של 2023 נרשמה צניחה חדה, בשיעור של 93.5% במספר הפועלים הפלשתינים שהועסקו בישראל, בשל ההימנעות ממתן אישורי כניסה בעקבות מתקפת הטרור של 7 באוקטובר.
17/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין (יום א', 17.3.24) ל-CNN והתייחס לסוגיות שעל הפרק, בהן נאומו של המנהיג הדמוקרטי בבית הנבחרים צ'אק שומר, המלחמה והירידה בסקרים. נתניהו גם מתח ביקורת על ארה"ב שהביעה ביקורת פומבית כלפיו וטען כי "אחרי ה-11 בספטמבר 2001 [אסון התאומים] - אף ישראלי לא היה קורא לבחירות מוקדמות בארה"ב או להתפטרות הנשיא בוש. לא עושים זאת לדמוקרטיה אחות". יצוין כי בארה"ב לא ניתן להקדים את הבחירות.
17/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מספר המשרות הפנויות בישראל בענף הבינוי זינק בשיעור חד של כ-39% בין חודש ספטמבר 2023, ערב מתקפת הטרור של 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל, לבין פברואר 2024. כך עולה מנתונים שפרסמה (יום א', 17.3.24) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. על-פי הפרסום, בספטמבר 2023 היו בישראל 14,045 משרות פנויות בענף הבינוי, לעומת 19,528 משרות פנויות בענף בפברואר 2024.
17/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il