|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
גולן. המקרה הראשון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

גולדפוס

הרפיון במשמעת בצבא, אינו רק תוצאה של שתיקת הפיקוד העליון אל מול מופעי הסרבנות ועידודה בשנת המחאה, אלא חלק מחטא היוהרה של עונדי הדרגות הבטוחים כי מותר להם לדבר אל הפוליטיקאים מול פני האומה, מותר להם לעסוק בנושאים בליבת המחלוקת הישראלית גם בלובשם מדים
17/03/2024  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ואחרי שאמרנו כי זה האיש לוחם עז נפש, מאריות האומה, גיבור עשויי ללא חת, סוס דוהר, ואחרי שאמרנו שזכויותיו ככוכבי השמיים אשר לא יספרו מרוב, שעוז רוחו רחב מיני ים, שמנהיגותו היא מופת של אחריות, ואחרי שאמרנו כי קורץ מחומר של גיבורים, מפקד של "הנני" ושל "אחריי".

ועתה אחרי ששרטטנו את דמותו של הקצין החסון, התמיר, בעל חיתוך הדיבור התקיף, הברור, הלובש מדים, מאחוריו תפאורת קרב, טנקים, המביט אל אישוני הציבור והפוליטיקאים, נושא לעיני האומה את נאום התוכחה התקיף, המורכב והמאתגר.

ועתה, תיאמר השורה התחתונה, עם כל הכבוד וההערכה, חובה היה לקיים עימו בירור, לרשום הערה פיקודית ולחדד את הגבולות בין לובשי המדים לפוליטיקאים.

לשמו של תא"ל דן גולדפוס נחשפתי באחת התגובות הראשונות למאמר שפרסמתי: "זקוקים למפקדים של "הנני", מישהו כתב מילה אחת בתגובה, "גולדפוס", מיהרתי ללמוד מיהו ושמחתי להכירו דרך מעשיו וההערכה העצומה לעוצמתו ולאישיותו המיוחדת .

עם ישראל וצה"ל, לאחר חידלון וכישלון טבח שבת שמחת תורה, זקוק למפקדים ומנהיגים דוגמת גולדפוס, דוגמת ברק חירם, דוגמת דודי בר כליפא, הצבא והעם זקוקים לסוסים דוהרים, לשוורים מסתערים, למנהיגים ולמובילים את אריות המלחמה להצלת המולדת.

לכן, עם כל הכבוד הגדול וההערכה לגולדפוס, אין לו שום סמכות להתערב בעניינים פוליטיים ובוודאי לא להתערב בעניינים פוליטיים כל זמן שהוא לובש מדים. זהו קו אדום שאסור לאפשר את חצייתו.

במדינה דמוקרטית כמדינת ישראל לובשי מדים אינם מתבטאים ומביעים עמדה בסוגיות פוליטיות, תהא דרגתם אשר תהא, יהיו זכויותיהם אשר יהיו, ולכן ההתגייסות של הפוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית המתייצבים לצדו של גולדפוס, היא מטרידה ומדאיגה.

יש המציינים את נקודת הזמן, טבח שבת שמחת תורה, כנקודת קלקול וקשיים משמעתיים בהנהגה הפיקודית בצבא, כחלק מרצף של החדרת הפוליטיקה לצבא, החל מצילומי מאות חיילים באמירה, "אם אין לכם מה להגיד, תסתמו ת'פה", המשיך ביציאת חטיבה כשעל חלק מהכלים שלטים של "גם אנחנו יוצאים ללא הכרעה", המשכם של הקלקולים בהרס חממת הטרור המתחזה לאוניברסיטה ללא אישור, כמו הוראת קצין בכיר להרוס את סמל שילטון הפרלמנט בעזה ללא אישור וכעת המגה אירוע השערורייתי בו קצין בכיר על מדים עומד לפני טנק נואם נאום פוליטי ללא סמכות וללא אישור.

קלקולים אלה תמיד התרחשו בצבא בעצימות נמוכה, עד להתבטאויות הנוראה של מזהה התהליכים, סגן הרמטכ"ל דאז, יאיר גולן. כבר אז לא זכתה התייחסות זו לתגובה תקיפה של הצבא.

הרפיון במשמעת בצבא, אינו רק תוצאה של שתיקת הפיקוד העליון אל מול מופעי הסרבנות ועידודה בשנת המחאה, אלא חלק מחטא היוהרה של עונדי הדרגות הבטוחים כי מותר להם לדבר אל הפוליטיקאים מול פני האומה, מותר להם לעסוק בנושאים בליבת המחלוקת הישראלית גם בלובשם מדים.

דבריו הנכוחים והחשובים של גולדפוס אינם מעניקים הכשר לאמירתם על-ידי לובשי מדים. למרות זאת על הרמטכ"ל להסתפק בהערה פיקודית ויותר מכך לחדד את מתיחת הקו האדום והברור, צבא ללא משמעת או עם משמעת על תנאי הוא ערובה להתפוררות.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  17/03/2024   |   עודכן:  17/03/2024
עמנואל בן-סבו
+ישראל מסרבת לתיווך רוסיה וטורקיה בעסקת חטופים
21:50 17/03/24  |  עידן יוסף
דרישות חמאס שנידונו ביממה האחרונה בצמרת הישראלית: 1. ערבות של רוסיה וטורקיה לעסקה - ישראל מסרבת; 2. שחרור של כלל משוחררי עסקת שליט שנעצרו שוב - ישראל מוכנה לשחרור של חלקם; 3. חמאס טוען: נדע להתחייב על מספר החטופים שנוכל לשחרר - רק לאחר שבוע ההפוגה הראשון. כלומר, רק לאחר שהעסקה תיסגר ישראל תדע כמה חטופים בדיוק ישוחררו (חדשות 13).
+מהגר מלבנון נעצר בטקסס: חשוד בתכנון פיגוע מטעם חיזבאללה
21:47 17/03/24  |  עידן יוסף
מהגר בלתי חוקי מלבנון נעצר בטקסס בגבול מקסיקו-ארה"ב. בחקירתו הודה כי הוא פעיל של חיזבאללה ותכנן להיכנס לארה"ב, להכין פצצה ולבצע פיגוע.
+הותר לפרסם: גופתו של סרן דניאל פרץ מוחזקת בעזה
21:22 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכך הגיע מספר הגופות המוחזקות בידי חמאס ל-35 ומספר חללי המלחמה של צה"ל ל-592  ▪  פרץ פיקד על טנק בנחל עוז כשהחלה מתקפת הפתע של חמאס
סרן דניאל פרץ. הועלה בדרגה לאחר מותו
+הרמטכ"ל: "עצירת המינויים תפגע ביכולת צה"ל להילחם"
21:06 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רא"ל הלוי אומר כי ההחלטה על סבב המינויים אינה רק שלו אלא של המטכ"ל ונובעת מהחלפת נפגעים ופורשים כחלק מהרצף הארגוני  ▪  הדגיש את חשיבות המודיעין למרות כשלונות ה-7 באוקטובר ואמר כי הוא מעדיף זאת על פני הטלת קוביות
הלוי. אני אחראי [צילום: דובר צה''ל]
+חיל-האוויר השתמש בכמעט 20 טון פצצות לחיסול מרואן עיסא
20:26 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+טראמפ בהתקפה על ביידן: ״הוא נטש את ישראל״
20:24 17/03/24  |  עידן יוסף
המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ בראיון לפוקס ניוז: "הדמוקרטים כל כך גרועים לישראל, ביידן כל כך גרוע לישראל. אם ביידן היה טוב לישראל היא מעולם לא הייתה מותקפת. ביידן היה המום לראות את כל ההפגנות נגד ישראל, והוא פשוט נטש אותה. הבאתי את הסכמי אברהם, ואני מתערב שהייתי מכניס את אירן להסכמים".

עוד אמר ‏טראמפ: ״אני הייתי אומר לנתניהו - תסיים את המלחמה. תעשה את זה [חיסול החמאס] מהר ותחזור לעולם של שלום. צריך שלום במזרח התיכון״.
+עזמי בשארה היה שותף בניסוח הסכם פריז
20:16 17/03/24  |  עידן יוסף
דיווח בצרפת: חה"כ לשעבר עזמי בשארה, ח"כ מבל"ד שנמלט מישראל לאחר שנחשד בריגול כנגד המדינה, השתתף באופן פעיל בניסוח הסכם פריז מול החמאס. בשארה שוהה כיום בקטר ומייעץ לשלטון המקומי.
+צבאות זרים הצניחו 4.4 טון סיוע הומניטרי ברצועה
20:15 17/03/24  |  עידן יוסף
חיל האוויר של גרמניה הודיע שהצניח ברצועת עזה 4.4 טון של סיוע הומניטרי יחד עם צבאות ארה"ב, מצרים וירדן. צבא ארה"ב הודיע: הצנחנו לצפון רצועת עזה 28,800 ארוחות ו-34,500 בקבוקי מים.
+ביהמ"ש שחרר את תושב עראמשה שהתעלם מהוראות החיילים
20:13 17/03/24  |  עידן יוסף
תושב הכפר ערב אל עראמשה שבגליל המערבי בן 36 נעצר בחשד שהתעלם מהוראות החיילים בכניסה ליישוב אדמית ואף איים עליהם. בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה לעצור אותו והורה לשחררו.
+אסון נוסף במשפחה: אורי הדר מקיבוץ ניר עוז נהרג בתאונה
20:12 17/03/24  |  עידן יוסף
‏בתאונה הבוקר סמוך למחלף חולון, נהרג רוכב האופנוע אורי הדר (25), בן קיבוץ ניר עוז שמתגורר כיום בשדרות. הדר היה נכדו של רן פאוקר מניר עוז, הגנן המיתולוגי של הקיבוץ. אחיו של רן, גדעון פאוקר, נרצח בקיבוץ ב-7 באוקטובר.
[צילום: באדיבות המשפחה]
+א-סיסי טוען שיש הסכמה ישראלית לדחיית הפעולה ברפיח
20:05 17/03/24  |  עידן יוסף
נשיא מצרים א-סיסי אומר כי מצרים ונציבת האיחוד האירופי הסכימו על דחיית כל פעולה ישראלית ברפיח. נתניהו אמר מוקדם יותר היום שהפעולה תהיה בשבועות הקרובים. השר אלי כהן אמר לרדיו גלי ישראל כי דרישתו של גדעון סער להתחיל לפעול ברפיח אינה פוליטית.
+המחבל שביצע את הפיגוע בחברון - אסיר בטחוני לשעבר
19:55 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בנק ישראל: לעודד תעסוקת ישראלים בענף הבנייה
18:51 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חוקרי בנק ישראל ממליצים לממשלה לעודד תעסוקת ישראלים בענף הבנייה, בשל חוסר היציבות שנגרם לו בשל התנודות הביטחוניות המשפיעות על זמינות עובדים פלשתינים  ▪  כשיוחלט על החזרת פועלים פלשתינים לענף - ההמלצה היא לפעול לתמהיל של פועלים פלשתינים ועובדים זרים שימתן את חשיפת הענף לתנודות הביטחוניות, אך יאפשר במקביל מענה מהיר יותר בשל הזמינות הגבוהה יותר של פועלים פלשתינים מאשר עובדים זרים
צניחה של 93.5% במספר הפועלים הפלשתינים בישראל [צילום: AP]
+נתניהו בביקורת על ארה"ב: "איש לא קרא לבחירות אחרי 11 בספטמבר"
18:48 17/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בראיון ל-CNN, ראש הממשלה תקף את הבכיר האמריקני שאמר שהקואליציה שלו קורעת את ישראל  ▪  קנצלר גרמניה בהצהרה לצד ראש הממשלה: "הפגיעה באוכלוסייה העזתית גבתה מחיר כבד"  ▪  נתניהו: "האספקה נבזזת בידי חמאס"
נתניהו מארח את הקנצלר שולץ [צילום: לע"מ]
+זינוק חד של 39% במשרות הפנויות בתחום הבינוי
18:35 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השוואת נתוני התעסוקה בין ספטמבר 2023, ערב מתקפת הטרור של 7 באוקטובר, לבין פברואר 2024 מעידה על הטלטלה שעבר ענף הבנייה בישראל
היעדר הפועלים הפלשתיניים מורגש בנתונים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+קירבי: רק ישראל תקבע אם יהיו בחירות ומתי
16:32 17/03/24  |  עידן יוסף
אחרי סערת הדברים של צ'אק שומר. אומר ג'ון קירבי, דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, לפוקס ניוז: "הנשיא מאמין שהקביעה אם ומתי יהיו בחירות בישראל תלויה בעם ובממשלה".

בתוך כך, ברשת NBC פורסם כי ביידן התרגז לאחר שקיבל תוצאות נמוכות בסקרי דעת קהל במישיגן וג'ורג'יה בעקבות האופי בו הוא מנהל את המלחמה בעזה.
+הושמדה המנהרה הארוכה ביותר בצפון הרצועה
15:25 17/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אוגדה 162 השמידה את התוואי התת-קרקעי הארוך ביותר שאותר בצפון הרצועה
[צילום: דובר צה"ל]
+השר אלי כהן: יש הסכמה גורפת בקבינט לגבי פעולה ברפיח
14:41 17/03/24  |  מירב ארד
השר אלי כהן בראיון לגל"צ: "ישנם עוד לא מעט דברים שצריך להשלים במסגרת הפעולות הצבאיות ורק לאחר מכן יהיה אפשר לפעול בנושא היום שאחרי. יש הסכמה גורפת בקבינט לגבי פעולה ברפיח, אי אפשר להשלים את הפעולה בעזה בלעדיה".
+סוף הדרך קרוב, ביבי צ'מברליין
14:40 17/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
ביבי איש המטרייה חייב ללכת, והדמוקרטיה במיטבה זועקת כי על עמיתיו לסיעת הליכוד לבחור "ברעך הטוב ממך"
נתניהו. עלוב שכמותו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כיבוש רפיח והשתלטות על ציר פילדלפי
14:13 17/03/24  |  אמיר אביבי   |   לרשימה המלאה
הכרעת חמאס או שחרור החטופים? התשובה נמצאת ברפיח ובציר פילדלפי  ▪  ההשתלטות על רפיח ועל ציר פילדלפי הכרחית גם לביטחון ישראל ביום שאחרי
אין ברירה [צילום: אחמד חטייב/פלאש 90]
+תוספת תקציבית של 5,500 שקל לתלמיד בעוטף עזה
13:40 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנהלת תקומה תעביר למשרד החינוך ולרשויות המקומיות תקציב בסך כולל של 114 מיליון שקל לטובת מענה חינוכי לתלמידים שחוזרים לבתיהם בעוטף  ▪  התקציב צפוי לממן פעילות להשלמת הלימודים ולשעות טיפול עד לסוף שנת הלימודים תשפ"ד - כולל בימי החופש הגדול
המימון אינו קשור לתוכנית האסטרטגית לשנת תשפ"ה [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]
+מטוסי קרב תקפו יעדי טרור של חיזבאללה בארבעה מרחבים במקביל
13:04 17/03/24  |  מירב ארד
לפני זמן קצר מטוסי קרב תקפו יעדי טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון, התקיפה בוצעה בארבעה מרחבים במקביל. בין המטרות שהותקפו, תשתית טרור ועמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עיתרון לצד מבנה צבאי של הארגון במרחב עלמא א-שעב ועמדות תצפית במרחבים מרווחין ועייתא א-שעב.
+השר גלנט: "מחויבים למוטט את שלטון החמאס ולהשיב את החטופים הביתה"
12:18 17/03/24  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט נשא דברים בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע, ואמר כי "בחמשת החודשים האחרונים הגיעה בשורת האיוב הנוראה אל בתיהן של מאות משפחות אשר נושאות גם הן מאז את משאו המייסר של השכול. מדינת ישראל מקדשת את הצורך להביא לקבר ישראל כל חלל ומשקיעה משאבים אין קץ כדי לאתר את מקום הימצאם של כל נופליה ולהשיבם הביתה". גלנט הוסיף כי "לוחמי צה"ל נלחמים על הבית במלחמה הממושכת והצודקת ביותר. אנו מחויבים למוטט את שלטון החמאס, לפרק את תשתיותיו - ולהשיב את החטופים הביתה."
+שבעה מבוקשים נעצרו במהלך הלילה ביו"ש
11:52 17/03/24  |  מירב ארד
לוחמי צה״ל פעלו הלילה למעצר שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בפעילות בחברון שבחטיבת יהודה עצרו הכוחות שלושה מבוקשים ואיתרו חלקי מטען. בכפר יעבד שבחטיבת מנשה עצרו הכוחות שלושה מבוקשים נוספים. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,500 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל 1,500 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.
+הנשיא יצחק הרצוג: "ברור לנו שאין ניצחון בלי השבת החטופים"
11:51 17/03/24  |  מירב ארד
בהיכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל נערך טקס האזכרה הממלכתי לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הביטחון יואב גלנט.

הנשיא הרצוג אמר כי "כבר חודשים ארוכים שמדינת ישראל במלחמה. מלחמה שלא בחרנו בה, אך אין צודקת ממנה: להשבת החטופים, להשבת הביטחון. כאב עצום עוטף את עמנו וארצנו בהיוודע כל אישור נוסף למותו של אזרח או חייל שנמצא שם בעזה. מקום קבורתם של רבים כל כך אינו ידוע".

עוד אמר הרצוג: "החובה להשיב את כל החטופים והחטופות, החובה להילחם על חייהם, החובה להביא את החללים המוחזקים בעזה, כולל ממערכת צוק איתן, לקבר ישראל, החובה להתיר ספקות ולהיאבק על כל בדל מידע עבור המשפחות - כל אלו מוכרחים להישאר מעל לכל מחלוקת. כאן, מההר המקודש הזה, הר הגעגועים והדמעות, נתחייב לעשות הכל כדי לפרוע את החוב המוסרי שלנו".
+דרעי לליברמן: מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטר
11:17 17/03/24  |  מירב ארד
יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי מגיב לטענות לח״כ ליברמן: "ליברמן, הניסיון הציני שלך לגרוף רווח פוליטי על גבי מצוקת משפחות החטופים הכואבות הוא חסר מחילה. מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטר, וההוכחה לכך שהיא לא יצאה אתמול בלילה ונוסעת רק מחר. בנוסף, אני לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי וממילא לא ביקשתי להפסיקו. ישנם עניינים רגישים הנידונים בקבינט שאין לך כל מושג לגביהם. אל תטיף לי על הרגישות והמאמצים למען החטופים. קצת צניעות לא תזיק לך."
+לוחמי הנח"ל חיסלו כ-18 מחבלים במרכז הרצועה
10:58 17/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי צק"ח 7 בשיתוף חה"א תקפו מבנה ממנו נורה טיל נ"ט לעברם
[צילום: דובר צה"ל]
+דיווח פלשתיני: מרואן עיסא נפגע בתקיפה
08:06 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
העיתון א-שרק אל אווסט הלונדוני דיווח מפי מקורות פלשתינים שמספר 3 בחמאס נפצע בתקיפת צה"ל ושגורלו אינו ברור  ▪  לשרי הקבינט דווח בסוף השבוע שנצברות עדויות על כך שעיסא חוסל
עיסא. אישור מסוים ממקור פלשתיני
+קו פרשת המים בהפיכת ישראל לנושא מפלגתי
07:32 17/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניו-יורק טיימס מנתח את נאומו מעורר הסערה של מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר, בו כינה את נתניהו "מכשול לשלום" וקרא לבחירות בישראל: האם התמיכה בישראל נפרדת מהתמיכה בממשלתה הנבחרת
שומר בנאומו בסנאט בשבוע שעבר [צילום: AP]
+הותר לפרסום: לוחם בגדוד 601 נפצע מפגיעת RGP
07:27 17/03/24  |  איציק וולף
הותר לפרסום (יום א', 17.3.24) כי ביום שישי נפצע קשה לוחם מגדוד 601, במהלך לחימה במרכז רצועת עזה. הלוחם נפצע מפגיעת רקטת RPG. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים ומשפחתו עודכנה.
+יורטה מטרה חשודה מעל הים באזור עכו
07:20 17/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מדובר צה"ל נמסר כי על-פי מדיניות ההתרעה, לא הופעלה התרעה בעיר  ▪  האופוזיציה הסורית דיווחה על תקיפה ישראלית בפרברי דמשק ועל פיצוצים במחסני תחמושת של חיזבאללה
הלילה - פיצוצים בפרברי דמשק [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גולדפוס
תגובות  [ 18 ] מוצגות   [ 18 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אור עולם
18/03/24 07:04
 
שלמה המגיב
18/03/24 12:04
 
אור עולם
19/03/24 06:02
 
שלמה המגיב
19/03/24 09:42
 
הירונימוס
19/03/24 12:16
 
יהודי שפוי וגאה
19/03/24 17:20
 
אור עולם
19/03/24 06:09
 
שלמה המגיב
19/03/24 08:50
2
התקווה 7
18/03/24 07:19
3
שלמה סולימן
18/03/24 07:33
 
שלמה המגיב
18/03/24 11:49
4
שלמה המגיב
18/03/24 09:37
 
יהודי שפוי וגאה
19/03/24 14:20
 
שלמה המגיב
19/03/24 17:55
5
שלמה המגיב
18/03/24 10:06
 
הירונימוס
18/03/24 23:57
 
קליאופטרה
19/03/24 17:24
 
הירו
20/03/24 13:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מנהלת תקומה תעביר למשרד החינוך תוספת תקציבית בסל של 5,500 שקל לכל ילד ולכל תלמיד בעוטף עזה, במסגרת תוכנית השלמת שעות הלימודים שאבדו בשל מלחמת חרבות ברזל ולצורך מימון פעילות הפגתית והצטיידות.
17/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
צוות הקרב של חטיבת הנח"ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל לאורך היממה האחרונה כ-18 מחבלים באמצעות ירי צלפים, פגזים ובשיתופי פעולה מוצלחים עם כוחות חיל-האוויר. באחת התקיפות, מכלול האש החטיבתי זיהה חוליה של ארבעה מחבלים בסמוך לכוחות, כוחות חיל-האוויר סגרו עליהם מעגל וחיסלו אותם על-ידי כלי טיס.
17/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מקורות פלשתינים אישרו את הדיווחים שלפיהם מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס ומי שנחשב לשלישי בחשיבותו בארגון, נפגע בתקיפת צה"ל על מנהרת מסתור במחנה הפליטים נוסייראת שברצועת עזה.
17/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
במשך 44 דקות מטלטלות דיבר מנהיג הרוב, צ'אק שומר, במליאת הסנאט (14.3.23) על זהותו היהודית, אהבתו לישראל, האימה של 7 באוקטובר ואשמת חמאס בטבח ברצועת עזה. ואז, היהודי הבכיר ביותר בתולדות הפוליטיקה האמריקנית אמר שבנימין נתניהו הוא מכשול לשלום וקרא לבחירות חדשות בישראל.
17/03/2024  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
לוחמי הגנה אווירית יירטו הלילה (יום א', 17.3.24) מעט אחר חצות הלילה מטרה אווירית חשודה מעל המרחב הימי באזור העיר עכו. על-פי הודעת דובר צה"ל, לא הופעלה התרעה בעיר, על-פי מדיניות ההתרעה של צה"ל.
17/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il