27 תוכניות מ-11 ארצות שונות זכו בפרסים בתחרות פרסי הזהב (GWA) של IPRA - האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור לשנת 2004, אשר התקיימה זו השנה ה-14 ברציפות.
בין המדינות אשר זכו בפרסי הזהב: אוסטרליה, אירלנד, יפן, רוסיה, סינגפור, ספרד, שוויץ, טאיוואן, טורקיה, בריטניה וארה"ב. יצוין, כי השנה ישראל לא הגישה לתחרות עבודות יחסי ציבור.
רענן רוגל, נציג ישראל ב-IPRA, מסר: "רשימת הזוכים משקפת את הרבגוניות הרבה בפעילויות יחסי ציבור ואת הכישרון העצום הטמון בתעשיה זו ברחבי העולם".
חבר השופטים הבינלאומי בתחרות כלל 44 אנשי מקצוע ותיקים מ-25 מדינות, שבחרו את הזוכים מבין 237 עבודות שהוגשו. הקריטריונים לבחירה כללו מיומנות ואיכות שהוכחו בהיבטי מחקר, תכנון, ביצוע ומדידה; בהירות המסרים וגיבושם; יצירתיות ואתיקה; ותנאים מקומיים בארצות המקור של העבודות שהוגשו.
בין הזוכים: קמפיין ממשלתי להשקת שטר 20 דולר החדש בארה"ב; תוכנית מאוסטרליה המעודדת בעלי כלבים לקחת אחריות על כלביהם; מסע קשרי קהילה לקידום המודעות לתקיפות מיניות בטקסס; קמפיין להשבת האמון במערכת הבריאות של סינגפור במהלך משבר ה-SARS ואחריו.
תוכנית שיווק לצרכנים לקידום השימוש בצ'קים של אמריקן אקספרס ברוסיה; קמפיין סביבתי מטורקיה להשקת תוכנית הגנת הסביבה וקידום החינוך החקלאי. כמו-כן, סוכנויות יחסי הציבור אדלמן, ווינינג סטרטג'יק פבליק (ESP) וכהן וולף זכו ביותר מפרס אחד.
הזוכה בפרס השנתי הגדול מבין כל העבודות שזכו בפרסים בקטגוריות השונות, ייבחר ויוכרז בערב חגיגי להענקת הפרסים שיתקיים בלונדון בחודש אוקטובר 2004.