יוזמה משותפת בין עולם הפרסום והארגונים לשינוי חברתי בישראל: 'הבצפר', בית הספר הגבוה של חברות הפרסום ו'אג'נדה', מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית, יוצאים בפרויקט משותף בו יכינו תלמידי מחזור ד' במגמה לתקציבאות, פלנינג ומדיה, תוכניות פרסום בחמישה נושאים חברתיים המיוצגים על-ידי הארגונים לשינוי חברתי, תחת נושא הגג שנבחר - "קבלת האחר".
במסגרת הפרויקט החדש, יבנו הסטודנטים תוכניות פרסום, הכוללות מחקר, ניתוח שיווקי וגיבוש אסטרטגיה פרסומית וכן פתרונות קריאטיביים. עבודות הסטודנטים מתבצעות בקבוצות תחת ליווי מקצועי צמוד של סגל ההוראה של הבצפר, שחברים בו אנשי פרסום מהשורה הראשונה בארץ.
הנושאים שנבחרו:
1. חופש הבחירה בנישואים: הזכות של כל אזרח לבחור בדרך בה הוא מתחתן - המרכז לפלורליזם יהודי והתנועה ליהדות מתקדמת, מכון הטקסים החילוני והפורום לבחירה חופשית בנישואים.
2. זכויות ילדים ונוער בעבודה: הגברת המודעות של ילדים ובני נוער לזכויותיהם בעבודה. ארגון - הנוער העובד והלומד.
3. עובדי קבלן: עובדי קבלן כעובדים "סוג ב'", בעלי זכויות מועטות שגם הן מופרות ונרמסות - קו לעובד.
4. אפליה בתעסוקת נשים בהריון: נשים בהריון כאוכלוסיה מוחלשת שמעסיקים מנצלים את מצבן הן במניעת העסקה ובעיקר בפיטורי נשים בהריון בניגוד לחוק שדולת הנשים בישראל.
5. שינוי תדמית קהילת יוצאי אתיופיה: התדמית הנוכחית אותה רוצים נציגי הקהילה האתיופית לשנות היא של אנשים "נחמדים" אבל נחשלים, נשאי איידס, מתאבדים, גברים מכים ונוער שהודבקה לו תווית של פשע, כישלון בלימודים וכדו' - אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה.
ביום 14.7.04 תתקיימנה פגישות הצגת הנושא, בהן יציגו נציגי הארגונים את הנושאים בפני הסטודנטים. לאחר ההיכרות עם הנושאים, יחולקו התלמידים ל-5 קבוצות עבודה וכל קבוצה תעבוד על אחד הנושאים.
ביום 4.8.04, בין השעות: 21:00 - 17:30 תוצגנה העבודות המוגמרות של הסטודנטים בפני נציגים בכירים בענף הפרסום בישראל, הנהלת יו"ר אגוד חברות הפרסום, רמי שלמור, דירקטוריון והנהלת הבצפר והארגונים המשתתפים.
מנסיון העבר, הקמפיינים של הסטודנטים הם ברמה מקצועית גבוהה, הם ישימים ומעשיים, והארגונים לשינוי חברתי יוכלו להיעזר בהם לקידום מאבקיהם.