סלקום מדווחת על זינוק ברווחים ברבעון השני של 2004. הרווח מסתכם ב-160 מיליון ש"ח, גידול של 75% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגידול של 13% לעומת הרבעון הקודם. רווח מרשים זה חוזר ומתקרב לרווח השיא של סלקום שנרשם ברבעון השלישי של 2003 ועמד על 173 מיליון שקל.
לעומת זאת, הכנסות סלקום ברבעון השני של שנת 2004 רשמו עליה מתונה בהרבה והם הסתכמו ב-1.36 מיליארד ש"ח, עליה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וקיטון של 6% בהשוואה לרבעון הקודם. העליה בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נובעת הן מגידול בהכנסות משירותים והן מגידול בהכנסות ממכירת ציוד קצה ללקוחות חדשים וקיימים. הקיטון בהכנסות בהשוואה לרבעון הקודם, נובע מכך שהרבעון הקודם נהנה ממכירות שיא בעקבות מבצע "יום הולדת 10".
הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2004 הסתכם ב-246 מיליון ש"ח, קיטון של 11% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וגידול של 10% בהשוואה לרבעון הקודם. הרווח התפעולי ברבעון השני מהווה 18% ממחזור ההכנסות. הגידול ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון הקודם נובע ממכירה יעילה וממוקדת על-פי קהלי יעד. הקיטון ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל נובע בין היתר מגידול בהוצאות בגין מבצעי שיווק וקידום מכירות ללקוחות חדשים וקיימים.
הוצאות המכירה והשיווק ברבעון השני של שנת 2004 הסתכמו ב-157 מיליון ש"ח, עליה של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וקיטון של 2% לעומת הרבעון הקודם. העליה בסעיף זה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נובעת מפעילות מוגברת בערוצי המכירה ברבעון הנוכחי.
הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון השני של שנת 2004 הסתכמו ב-172 מיליון ש"ח, עליה של 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וירידה של 1% בהשוואה לרבעון הקודם. העליה בסעיף זה נובעת מהמשך השקעות מאסיביות במערכות מידע מתקדמות ביותר לטובת שיפור השירות ללקוח.
הוצאות המימון ברבעון השני של שנת 2004 הסתכמו ב-26 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-122 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד ול-13 מיליון ש"ח ברבעון הקודם. הירידה בהוצאות המימון נבעה בעיקרה מיציבות בשערי המט"ח ברבעון הנוכחי, מול תיסוף חד ברבעון המקביל אשתקד. תוצאה זו הושגה בעקבות השימוש שעושה החברה במכשירים פיננסיים בתחום הגנת המטבע.
גיוס לקוחות - בסיס הלקוחות של החברה לסוף הרבעון השני של שנת 2004 עומד על כ-2.4 מיליון לקוחות. ברבעון השני גייסה החברה 39,000 לקוחות נטו. יש לציין, כי החל מהרבעון השלישי של שנת 2003 אימצה סלקום סטנדרטים בינלאומיים, שהינם המחמירים ביותר בשוק הסלולרי בארץ, להגברת שקיפות הדיווח על מספר הלקוחות.
ההון העצמי שנצבר ליום 30 ביוני 2004 הגיע לסך של 2.84 מיליארד ש"ח והוא מהווה 53% מסך המאזן. נתון זה מעיד על איתנות פיננסית גבוהה ועל היכולת לממן פעילויות באמצעים עצמיים של החברה.
נתונים כספיים אלה ממשיכים למצב את סלקום כחברה המובילה בישראל בתחום התקשורת הסלולרית לפני המתחרה הנושפת בעורפה, חברת פרטנר.
נתוני הרווח המרשים של סלקום הועבו על-ידי השפעת החלטות משרד התקשורת והשר אהוד אולמרט שהחליט לאחרונה על הפחתת מחירי הקישוריות. בהקשר לכך נמסר מסלקום כי: "משמעות הפחתת תעריפי הקישוריות כפי שהוצעו על-ידי משרד התקשורת הינה פגיעה מהותית בתוצאותיה הכספיות של סלקום ובהמשך צמיחת ענף התקשורת בישראל. ההחלטה, אם תתקבל, תרסק את המודל העיסקי של החברות הסלולריות. כך לא ניתן יהיה לקיים תעשיה המפרנסת כ-40,000 איש ולשמור על הטכנולוגיה המתקדמת והשרות האיכותי שמאפיינים היום את שוק הסלולר בישראל".