ח"כ חיים כץ מהליכוד הניח (יום ד', 17.11.04) הצעת חוק לפיה חברות שירות גדולות, להן מעל 100 אלף לקוחות, יישאו בתשלומי שיחות הטלפון של לקוחותיהן שנועדו לצורך דיווח על תקלות.
מטרת הצעת החוק היא לתקן את המצב הקיים בו משלמים הצרכנים כסף רב עבור שיחות טלפון וזמני המתנה ארוכים שנועדים לצורך דיווח על תקלות.
כוונת החוק היא, שחברות השירות הגדולות (בעיקר הכוונה לחברת הטלפוניה, האינטרנט, הכבלים והלווין, חברות הגז, חברת החשמל, בזק ומקורות) יחויבו להתקין במסגרת שירות הלקוחות הטלפוני, קו טלפון חינם לדיווח על תקלות וליקויים, דבר שישפר בצורה ניכרת את מתן השירות לצרכן.
ח"כ כץ, "חברות השירות הגדולות מכניסות כסף רב מלקוחותיהן, כך שהן בהחלט יכולות לעמוד ביישום החלטה זו. עובדה היא, כי חלק מהן כבר אמצו שירות טלפוני חינם כפי שמחייבת ההצעה. אין כל סיבה שהצרכנים שמשלמים מדי חודש סכומי כסף גבוהים לאותן חברות, ישלמו גם עבור שיחות טלפון וזמני המתנה ארוכים שנועדים לדווח על תקלות וליקויים".