על-פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים דצמבר 2004-פברואר 2005 נרשמה יציבות בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 1.7% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2004. כך נמסר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על-פי נתוני המגמה, ירידה של 2.5% בחישוב שנתי בשלושת החודשים דצמבר 2004-פברואר 2005, בהמשך לירידה של 2.6% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2004.
יוזכר, כי נתוני המגמה מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.
הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.