איגוד חברות הפרסום מתכוון להקים מערכת אשר תתחרה ביפעת בקרת פרסום. המערכת החדשה תוקם במסגרת אתר האינטרנט החדש של האיגוד, והיא תכיל את מאגר הקריאטיב (פרינט, טלוויזיה, רדיו, חוצות ואינטרנט) היוצא לאור בישראל, מאגר קריאטיב מחו"ל, וכדובדבן, מערכת למדידת שטחי פרסום וזמן אויר.
השירותים הללו יינתנו במחירים זולים משמעותית מהמחירים אותם גובה יפעת בקרת פרסום ממשרדי הפרסום, מן המפרסמים ומאמצעי המדיה השונים.
האתר החדש של איגוד חברות הפרסום יעלה לאוויר בחודשים הקרובים, כך שלמפרסמים, למשרדי פרסום, ולאמצעי מדיה תהיה הזדמנות לשפר את התנאים המסחריים בקבלת שירותים אלו.
איגוד חברות הפרסום מונה כ-50 משרדי פרסום מובילים וכ-10 חברות אינטראקטיב. האיגוד שם לו כמטרה להוביל מהלכים אסטרטגיים לחיזוק ענף הפרסום, הנחשב לאחד הענפים המשפיעים במשק הישראלי.