סקר שערכה חברת "שירן" ואשר מתפרסם בגיליון האחרון של עיתון "במחנה" מגלה, כי המוצר הפופולרי ביותר בשק"ליות הוא משקה הקוקה-קולה.
חברת "שירן", מפעילת הקנטינות הצבאיות, מספרת כי המוצר השני ברשימת העדפות של החיילים הוא חטיף הבמבה. הם ממשיכים ומספרים, כי את המקומות השלישי והרביעי חולקים המסטיקים והסוכריות ומקום החמישי שייך דווקא מוצר שאינו מזון- מסתבר שהחיילים בצה"ל גם מרבים להתרחץ ובדרוג ניתן למצוא במקום חמישי את סבון הרחצה.
בחברה מציינים, כי הוופל המצופה הידוע מהעבר כבר לא פופולרי והוא לא נמצא ברשימת העדפות של החיילים.
עוד מספרים בחברה, כי ניידות השירות של השק"ל נערכות לקראת תוכנית ההינתקות. בחודשי הקיץ ישוטטו הניידות בשטח, לנוחות החיילים שישתתפו בפינוי ויספקו להם אפשרות להתרענן במשקה קר, ממתקים ומוצרים נוספים.