המהדורה הראשונה של ווג האופנתי בשפה הסינית הודפסה ב-300,000 עותקים ולא נשארה יותר מדי זמן על הדוכנים בבייג'ין. נראה כי ווג הסיני מושך גם את קהל המפרסמים - לפחות על-פי משקלו. כך מדווח הגרדיאן הבריטי (א', 18.9.05). למעלה מ-400 עמודים איכותיים מלאים בפרסומות בהם אפשר למצוא את השמות הגדולים: לואיס ויטון, שאנל, קליניק ועוד.
הרגולטור הסיני כנראה לא מפחיד את המפרסמים הבינלאומיים ונראה גם כי הוא מקל עליהם לאחרונה, למרות שעדיין יש צורך לקבל רשות לפרסם ובווג הרשות ניתנה לאחר שלוש שנים של דיונים, אם כי בסין אפשר כבר למצוא מגזינים דומים אחרים, בהם אל, מארי קלייר, קוסמופוליטן ועוד.
85% מהצוות של ווג הסיני - הם סינים. העורכת הראשית היא אנג'ליקה צ'נג ממגזין אל הסיני וישנם גם בריטים ואוסטרלים. העיתון נכתב ונערך בסין והוא מתאים לקהל הסיני - נשים בשנות ה-20 וה-30 לחייהן, בעלות כוח קנייה ושאיפות למותרות אשר מקנות להן סטטוס מאוד מסוים.
ווג לגברים
בחודש שעבר הודיעו במגזין על ווג לגברים, אשר הצטרף לווג לצעירות. את השניים מוציאה לאור חברת קונדה נסט. המגזין החדש מכוון לגברים מעל גיל 35, שמרוויחים יותר מ-100 אלף דולר בשנה, מרוצים מהחיים שלהם ואינם מתביישים לאחוז במגזין אשר אותו אפשר בדרך כלל למצוא - בידן של נשים.
לאתר ווג