במסגרת קמפיין האינטרנט המהיר של בזק שעלה אתמול (18.9.05) באינטרנט, בחרה החברה לעלות גם בקמפיין ייחודי ברשת IMEDIA.
הקמפיין שאורכו הכולל כשבועיים, כולל השתלטויות מלאות על כל שטחי הפרסום באתרי האינטרנט השונים של הרשת.
במשך היממה הראשונה תתבצע השתלטות כללית על כל האתרים ברשת, ובמהלך השבועיים הנוספים של הקמפיין תתבצע כל יום השתלטות מלאה על מספר אתרים שונים. בסך-הכל חברים ב-IMEDIA כ-80 אתרי אינטרנט בהם גולשים כ-1.5 מיליון גולשים שונים בחודש.
לדברי מנכ"ל הרשת, טל הרט, הקמפיין היחודי הוצע במסגרת מגוון מוצרי פרימיום חדשים המוצעים מהחודש על-ידי IMEDIA
והבאים לתת מענה למפרסמים הגדולים המחפשים מוצרים חזקים בעלי חשיפה מקסימלית. הקמפיין הופק על-ידי משרד האינטראקטיב וובסנס.