חברת סלקום השיקה, יחד עם חברת אמודט, שני מוצרים חדשים - field sales ו-field tech, השייכים לעולם פתרונות "הארגון נייד".
שני המוצרים מספקים פתרונות לניהול אנשי שטח, טכנאים ואנשי מכירות. ה-field sales ו-field tech מאפשרים לעובדי השטח גישה למאגרי מידע ולבסיסי נתונים ארגוניים, לצורך קבלה ועידכון של נתונים בזמן אמת.
המוצרים החדשים מאפשרים העברת מידע דו-כיווני מבסיסי נתונים וממערכות מידע ארגוניות למחשב כף היד. עובדי הארגון הנמצאים בשטח (אנשי מכירות וטכנאים), יכולים לקבל דוח משימות שוטפות במהלך היום, לעדכן סטטוס טיפול בהן, לדווח על מצבי מלאי ומכירות, ולבצע הזמנות עבודה ישירות מהשטח גם ב-off line כאשר אין תקשורת.
באמצעות פתרונות אלו מתקבלת אינפורמציה חיונית, כגון: נתונים על מצב חשבון הלקוח, היסטוריית לקוח, היסטוריית טיפול בתקלות, מבצעים חדשים ועוד, והיא הופכת זמינה עבור עובדי הארגון, גם בשהותם מחוץ למשרד. מאידך, מאפשרים מוצרים אלו מעקב מן המשרד אחר פעילות אנשי השטח במהלך יום העבודה ואת ניהול פעילותם מן המשרד.
המוצרים מקנים למשתמשים את היכולת לשיפור השירות מול הלקוח, היכולת של מנהל העבודה בארגון לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים העובדים, והאפשרות לבצע הזמנות בזמן אמת עוד מהשטח מאפשרות לארגון להיערך מהר יותר ולקצר את זמן התגובה ללקוח.
בימים אלו נהנים מספר לקוחות מיתרונותיהם של המוצרים החדשים. בחברת הנמל, המשווקת בעיקר מוצרי פלסטיק, כבר לא יושבות קלדניות ליד הטלפון ומאזינות להזמנות שמכתיב מהשטח הסוכן. פתרון Field Sales איפשר התייעלות וקיצור תהליכים משמעותי מרגע יצירת ההזמנה ועד אספקת המוצר ללקוח.
שרון בן-יקר, מנהל הפרויקטים של חברת הנמל, מסביר: "מרגע שהסוכן נכנס למחשב כף היד שלו הוא מכין את ההזמנה. באמצעות המודם, היא משודרת למחשבים בחברה ובלחיצת כפתור מופקת תעודת משלוח. כל סוכן שלנו נושא מחשב כף יד שבו הוא יכול לראות את מלאי הסחורה בחברה ואף לעדכן אוטומטית, עם ההזמנה, את המלאי, וכל זה מבלי שהוא נמצא במשרד".