|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כך עזר עוד ניר ליסטר להוריד פרופיל מקרבי בשביל מיונים טכנולוגיים
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?

קוקה קולה יוצאת בקמפיין חדש <br>בעלות של 2.5 מיליון דולר

למגזרים החרדי, הרוסי והערבי ישראלי הותאם קמפיין תדמיתי ייחודי בסך תקציב של 250 אלף דולר
10/06/2002  |   הדר פרבר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: הדר פרבר  |  
 שמות קשורים
  קוקה קולה
  החברה המרכזית לייצור משקאות קלים
  משה קטן
  ארז פז
  דחף אחד
  מדיה 1

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע"מ חושפת את קמפיין התדמית החדש, הפותח באופן רשמי את עונת הקיץ של קוקה-קולה, תחת הכותרת "טעם החיים". התקציב הכולל של הקמפיין - 2.5 מיליון דולר. המדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בארץ.

לדברי סמנכ"ל שיווק החברה המרכזית ליצור משקאות קלים, משה קטן, מסע הפרסום החדש הופק בעקבות מחקרים וקבוצות מיקוד שערכה החברה בקרב קהלי מטרה, לפיהם נמצא, כי קוקה-קולה נתפס כמשקה בינלאומי המיצג ערכי חופש, הצלחה, רוח צעירה ונצחיות.

קטן הדגיש את העובדה, כי מסע הפרסום הנוכחי הוא המשכו של תהליך, שבו מפיקים מיטב הכוחות "כחול לבן" פרסומות למותגי החברה. "אנו גאים בעובדה שהקריאיטיב שאנו מייצרים אומץ על-ידי העולם, כך למשל הפרסומת החדשה לפאנטה אומצה ומשודרת ב-38 מדינות שונות, וכבר הובע עניין רב בקמפיין 'טעם החיים'".

לדברי סגן מנהל השיווק בחברה המרכזית ליצור משקאות קלים, ארז פז, משתתפי כל המחקרים שערכה החברה חזרו והדגישו, כי קוקה-קולה וטעם החיים מתקשרים ביחד לכייף ולחוויה שבהתנסות בשתיית המשקה. "שילוב צמד המילים 'טעם החיים' נתפס כחלק בלתי נפרד מערכי המותג, לכן אנחנו חוזרים ומאמצים בשמחה את הסיסמה הראויה לקוקה-קולה", אומר פז.

לדבריו, המסר העומד מאחורי קמפיין התדמית החדש בא לחזק את החיבור בין הצרכן לבין המוצר הקיים בעולם 116 שנה ובארץ כ-30 שנה. פז: "מה ההבטחה של קוקה-קולה ומה קוקה-קולה עושה לי?. התשובה היא כשאני שותה קוקה-קולה אני מתחבר לעצמי, נהנה מהרגע, מעריך את הטוב שקורה לי, ולכן אני מרגיש אופטימיות הבאה מהצד היותר טוב של החיים. המשקה מייצג את האופטימיות והדברים הטובים והכפיים שבחיים מצד אחד, רענון, טעם והנאה כללית מצד שני".

מחקר הצרכנים שערכה החברה הראה, כי הצרכנים מוצאים את טעם קוקה-קולה כטעם הטוב ביותר בעולם, המשדר תחושות של רוגע ומשמעות לחיים. "משקה שמלווה אותך לאורך תקופות ארוכות בחיים ולכן גם מתאים לטווח גילאים רחב", אמרו רוב המשתתפים.

בעקבות המסקנה שעלתה ממחקרים אלה, שקוקה-קולה הוא המשקה הקלאסי, בעל הטעם המנצח שאינו משתנה לעולם ומגובים על-ידי עדותם של הצרכנים לכך, הוחלט כי למותג יש את הלגיטימציה להשתמש בסיסמה "טעם החיים" וזו, בעצם, סיסמה שנבחרה על-ידי הצרכנים עצמם, כך נטען בחברה.

פז הדגיש, כי חזונה של קוקה-קולה הוא להמשיך ולהיות מותג מספר 1 בחיי היום יום של הצרכן: "קהל היעד של קוקה-קולה הוא כולנו. מהילדים, דור ההמשך והנוער ועד הדור הבוגר. מסע הפרסום החדש פונה לכל פלחי הקהל שלנו ותוך התמקדות בבני הנוער".

במרכז מסע הפרסום סרטון טלוויזיה שהופק על-ידי פרסום "דחף אחד" והוא כולל פעלולי צניחה חופשית נועזים שבוצעו על-ידי אלוף העולם לשעבר בצניחה חופשית, סקוט סמית, וצלם האוויר הנחשב לטוב בעולם, ג'ו ג'נינגס (GENINGS).

התסריט:

שלושה חברים יוצאים לצניחה חופשית במטוס פייפר קטן. הם קופצים ממנו אחד אחרי השני תוך כדי כך שהם משמיעים שאגות שמחה. אחד הבחורים מבצע פעלול מרהיב באוויר ושני חבריו מראים לו שגם הם יכולים. בנוסף שני חבריו שולפים מחליפות הצניחה שלהם בקבוקי קוקה-קולה ובין שמים וארץ הם שותים לרוויה.

הבחור מחפש בבגדיו אך אינו מוצא את בקבוק הקוקה-קולה שלו. לפתע הוא מבחין בנקודה אדומה על הקרקע. הוא "חותך" לכיוונה ונוחת ליד מקרר קוקה-קולה ענק מלא בבקבוקי קוקה-קולה שקועים בין קוביות קרח.

תוך כדי שהוא שולף בקבוק קוקה-קולה מהמקרר הוא מביט מעלה ומחפש את שני חבריו. מוסיקה הבוקעת ממבנה סמוך מסיחה את דעתו והוא מבחין שבבקתה מתקיימת מסיבת חבר'ה. הוא מצטרף למסיבה. קצב המוסיקה מכניס אותו למצב רוח נכון. הוא פותח את הבקבוק שבידו בעזרת אבזם של חליפת הצניחה. הוא שותה ונהנה מרגע מדהים של טעם החייים, של קוקה-קולה.

לפתע נוחתים שני חבריו אל תוך המסיבה דרך הגג. האיש מחייך, עושה להם סימן עם הבקבוק שבידו ונותן לבקבוק נשיקה.

אורך הסרט 40 שניות. הקמפיין התדמיתי כולל גם ג'ינגלים ברדיו האזורי ושילוט חוצות ו - "טלרוף". למגזרים החרדי, הרוסי והערבי ישראלי הותאם קמפיין תדמיתי ייחודי בסך תקציב של 250 אלף דולר.

המנהל הקריאיטיב ב"דחף אחד", חיים שקדי אומר:" בסרט הזה אנו באים להדגיש את ערכי המותג ואת העובדה שבכל מקום בו נמצאת הנקודה האדומה היא אוצרת בתוכה את כל ההנאה והכיף שהמותג מציע".

לדבריו, הצוות שנבחר לבצע את המשימה הוא המנוסה ביותר בעולם בתחום זה. "לצוות מיומנויות שמביאות את איכות הצילום הגבוהה ביותר כיאה למותג מספר 1", אומר שקדי.

הצלם ג'נינגס, שמאחוריו יותר מ-10,000 צניחות חופשיות, עשה שימוש בשלוש מצלמות (וידאו, פילם 35 מ"מ וסטילס) שהורכבו על כובעו ובעזרת עינית מיוחדת (כמו של טייסים) תפעל אותן.

הצונחים צנחו שש פעמים עד לקבלת התוצאה הסופית המושלמת כאשר בכל פעם קיבלו הנחיות מהצלם באוויר שהביאו לרמת דיוק מקסימלית בכל הקשור לזוויות הצילום השונות. צלם הסרט הוא יונתן סלע, כוכב עולה ישראלי בשמי הוליווד. במאי הסרט הוא ליאור הר-לב, שגם ביים את שני סרטוני התדמית הקודמים של קוקה-קולה.

קרדיטים:

מנהלת מותג קוקה-קולה: אורלי קלין, ס.מנהלת מותג קוקה-קולה: יפית כהן משרד פרסום: דחף אחד, ארט דיירקטור: הדס ליבר, קופירייטרית: חגית גל, תקציבאית: מירב סלומון, הפקה: קבוצת אוג - גלעד שניידר, קניה ותכנון מדיה: מדיה 1 - עטר מנור.

תאריך:  10/06/2002   |   עודכן:  10/06/2002
הדר פרבר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התנועה למען איכות השלטון בישראל עתרה לבג"צ (יום ב', 10.6.02) נגד שר הפנים, אלי ישי, בשל חלוקת כספים בניגוד לכללי מנהל תקין.
10/06/2002  |  מירב לוי  |   חדשות
חברת הפניקס דיווחה לבורסה (יום ב', 10.6.02), כי המדינה מערערת על גובה הקנס שהוטל על החברה, לאחר הרשעתה ביצירת קרטל ביטוחי בלתי חוקי, וכן על חומרת העונש שהוטלה על מנכ"לה לשעבר של החברה, ד"ר איתמר בורוביץ'.
10/06/2002  |  אייל כגן  |   חדשות
העיתון הלבנוני א-ספיר מדווח (יום ב', 10.6.02) כי ישראל שחררה אסיר לבנוני הכלוא מזה 15 שנה. האסיר, מוחמד עבאס אל-באראזווי, כלוא בישראל מאז 1987. הוא נעצר במהלך התקפה של החיזבאללה על מוצב של צה"ל בהרי השוף. עבאס, בן 39, סובל מבעיות בריאות קשות.
10/06/2002  |  מירב לוי  |   חדשות
בית המשפט ברומניה החליט (יום ב', 10.6.02) לאשר הסגרתו לישראל של החשוד העיקרי בפרשת הבנק למסחר, עופר מקסימוב. החשוד מקסימוב צפוי להגיע לישראל עוד השבוע.
10/06/2002  |  יואב יצחק  |   חדשות
במירוץ הגרנד פרי למכוניות פורמולה 1 שנערך בקנדה (9.6.02), שוב ניצחה קבוצת פרארי תודות לנהגה הגרמני מיכאל שומאכר.
10/06/2002  |  עמוס באר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
עמנואל בן סבו
עמנואל בן סבו
מנחם בגין, דוד לוי, פולני ומרוקאי, ישראלים, יהודים, חוללו את המפנה הדרמטי בתולדות מדינת ישראל, מפנה שעד ימים אלה יש המסרבים בעקשנות לקבלו
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בואו נחלק את החברה היהודית בישראל כיום לשלושה חלקים: החלק הלאומי, החלק הליבראלי, והחלק החרדי    בואו נראה איפה היינו, היכן אנו נמצאים ואיזה חלופות יש לנו להמשך הדרך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il