ענקית הטכנולוגיה היפנית, סאניו, הכריזה (ש', 7.1.06) על מערך ראשון מסוגו באינטרנט הסלולרי של מכירות פומביות בוידאו. הכוונה היא לשילוב מסחרי ראשון בהיקף גדול של טכנולוגיית שיחת ועידה על הרשת, בדור השלישי של שירותי הסלולר, יחד עם מערך מכירות פומביות, שהפך לכל כך פופולרי ב-5 השנים האחרונות ברשת האינטרנט.
סאניו הציגה הערב את המערכת שלה בערב הנעילה של תערוכת CES, ותשווק מחוץ ליפן כבר מהרבעון השני של השנה, תחת השם Sanyo VideoCellphone. בסאניו הסבירו, כי הייחוד של המערכת שלהם, היה שילוב טכנולוגיות ראשון שיאפשר כניסה למכירה פומבית בלחיצת כפתור אחת, ללא צורך ברישום, הקלדה וקבלת אישור לפני ההשתתפות במכירה. החברה מאמינה, כי בשנה הקרובה המערכת שלה תהפוך לסטנדרט בתעשיית הסלולר וכל ספק דור שלישי שרואה עצמו רציני, יאמץ את הכלי שלה או של מתחרים בשוק שיקומו, כדי לאפשר ללקוחותיו להשתתף במכירות פומביות המשודרות כשיחת ועידה.
סאניו מציגה את המערכת לאחר חתימת הסכם ראשון וחשוב מאוד עבורה, עם ענקית התוכן הסלולרי NTT-DATA, שהחברה הבת שלה לשרותי דור 3 בסלולר - NTT DOCOMMO מיוצגת בישראל על-ידי סלקום בשיתוף פעולה תחת המותג iMODE. לכן, לא נפתע אם בעתיד הלא ממש רחוק אנחנו נזכה לכניסת התחום החדש שנראה כלהיט בטוח, גם לישראל.