"בשנת 2006 צפוי גידול של כ- 4% בענף האריזות, ומחזור המכירות צפוי להיות כ- 1.13 מיליארד דולר, בפילוח של כ- 6% גידול בייצוא, וכ- 3.5% מכירות בשוק המקומי". כך אמר דורון קמפלר, יו"ר מכון האריזה בהתאחדות התעשיינים.
קמפרל מוסיף, כי בשנת 2005 גדלו מכירות ענף האריזה ב- 5.3% לעומת שנת 2004, והן הסתכמו ב- 1.08 מיליארד דולרים. בתוך כך המכירות לשוק המקומי גדלו בשנה שעברה ב- 4.4% לעומת 2004, והסתכמו ב- 827 מיליון דולרים.
יצוא האריזות גדל בשנת 2005 ב- 8.4% לעומת אשתקד, והוא הסתכם ב- 258 מיליון דולרים. במספר המועסקים בענף האריזה לא חל השנה כל שינוי, והוא עומד על 9,500 מועסקים בכ- 120 מפעלים.
ההשקעות של ענף האריזה בציוד מיבוא גדלו בשנת 2005 ב- 5.6% לעומת אשתקד, והן הסתכמו ב-76 מיליון דולרים. בבדיקות שערכו בהתאחדות התעשיינים, עלה שבענף הפלסטיקה והגומי מחזור המכירות בשנת 2006 צפוי לגדול במעל ל- 5%, כאשר מרבית הגידול יגיע מהייצוא, האחראי לכמחצית מהמחזור (1.9 מיליארד דולר, מתוך סה"כ 3.5 מיליארד דולר). מספר המועסקים יגדל בכ- 1%. כמו-כן צפוי גידול של כ- 3% בייבוא ציוד.
בתערוכת פלסטו ישפאק 2006, הנערכת זו הפעם ה- 11, תתקיים תחרות כוכב ישראל, ויוצג לראשונה ביתן עיצוב תעשייתי בו יוצגו עבודות של סטודנטים ומעצבים, מתוך אמונה שביתן כזה בתערוכה כזאת, יאפשר הזדמנות לחזק את המודעות וחשיבות העיצוב כמנוף להקניית יתרון תחרותי למפעלים ישראלים המשווקים בארץ ובחו"ל.
תערוכת "פלסטו-ישפאק" 2006 הינה התערוכה הגדולה ביותר במזרח התיכון בתחום הפלסטיקה, הגומי והאריזה על שלוחותיה (קרטון, זכוכית, פח וכד'). במסגרת תערוכת "פלסטו ישפאק" יוצגו כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום האריזה והקרטון.
בימים אלו נחתמו הסכמים עם כ- 20 חברות מגרמניה, טורקיה, צ'כיה ואיטליה להקמת ביתני תצוגה בתערוכה, ובמהלך החודשים הקרובים צפויים להיחתם הסכמים עם עוד חברות רבות מחו"ל להשכרת שטחי תצוגה בתערוכה.
תערוכת "פלסטו ישפאק 2006" תשתרע על שטח של כ- 25 אלף מ"ר, ויציגו בה למעלה מ- 200 חברות ישראליות ובינלאומיות מתחומים אלו.