מרכז אלבאום- רשת המכללות והקליניקות הגדולה בישראל לאבחון וטיפול בקשיי למידה ותפקוד, ביצעה מיתוג מחדש הכולל עידכון לוגו ושפה תקשורתית, תוך שימוש באסטרטגיה שיווקית חדשה ובקמפיין חדש הפונה לקהל יעד נרחב בשלטי חוצות, עיתונות ורדיו.
לדברי יפית יצחקי כהן, סמנכ"ל השיווק של מרכז אלבאום, הקמפיין משלב ויז'ואלים אותנטיים של צוות העובדים באלבאום ומטופליהם. כמו כן, משולבים בקמפיין סיסמאות המתייחסות לאופי המכללות והקליניקות של מרכז אלבאום, הפועלות על בסיס של יחס אישי, צוות מקצועי, טיפול רב תחומי ותכנים ברמה גבוהה. דוגמאות לסיסמאות: "לקבל יותר ניסיון כדי להעניק יותר ביטחון", "לקבל יותר הזדמנויות כדי להעניק יותר חוויות", ועוד.
תקציב הפרסום של מרכז אלבאום שעבר אל משרד GPS מוערך בשווי כולל של כ-400 אלף דןלר בשנה.
קרדיטים: מנהל לקוח - יוסי ארועטי; מנהל קריאיטיב - אורי לבני; פלנינג - רונית ניגרי; תקציבאות - לנה מירושניק; ארט - גלעד רוזן; קופי - קרין נאור; צילום - אסנת רום
על מרכז אלבאום
מרכז אלבאום פועל כרשת סניפים הכוללים מרכזי לימוד להכשרת מטפלים וקליניקות ברחבי הארץ. המרכז פועל בשיתוף עם בי"ח הלל יפה, קופת חולים "לאומית" ומרכזים נוספים.
בין הבעיות המטופלות בקליניקות: קשיי למידה, קשיי קשב וריכוז, דימוי וביטחון עצמי נמוך, קשיים בתפקוד מוטורי, היפראקטיביות, בעיות התנהגותיות, בעיות של מתח גופני ותפקוד לקוי, הימנעות מעיסוק בספורט, חיזוק כוח הרצון ושיפור יכולות התמודדות ועוד.