חברת האופנה ZIP בחרה בדוגמנים אנחל בונני וליהי אלון להוביל את קמפיין קיץ 2006 של המותג. השניים, יקבלו יחד עבור הקמפיין 50,000 דולר לעונה. לבונני תהיה זו העונה השניה עם ZIP ואילו אלון תצטרף לראשונה לחיזוק הליין הנשי של המותג.
הקמפיין, בשווי כולל של מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "לין&לין", יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שילוט חוצות, אינטרנט וטלוויזיה.
אלון ובונני ימשיכו את שיתוף הפעולה שלהם גם בתוכנית הטלוויזיה "THE SHOW". מדובר תוכנית חדשה שתעלה בחודש מרס בערוץ 10 ובה ישתתפו מפורסמים ישראלים שאינם זמרים בתחרות של קטעים מוזיקליים. לשניהם תהיה זו השתתפות ראשונה בתוכנית טלוויזיה.
רשת ZIP, המציעה אופנת גברים ונשים, מונה 39 חנויות ברחבי הארץ.