חברת "בגיר" משנה בימים אלו את הלוגו של החברה בישראל. מר עופר גלבוע, מנכ"ל חברת "בגיר": "הלוגו החדש של החברה הינו חלק מהתוכנית האסטרטגית לשנת 2006 - לחזק את המותג "בגיר" כצעיר, חדשני ואופנתי, ההופך את בגיר לבית האופנה המוביל בישראל לאופנת גברים".
האסטרטגיה השיווקית של חברת "בגיר" כוללת את ההסכם עם הדוגמן המוביל דודי בלסר, שיהיה הפרזנטור והדמות המובילה את קמפיין הפרסום והשיווק של החברה. הבחירה בדודי בלסר נובעת מתוך ההתאמה של דודי בלסר ומה שהוא מייצג לערכי המותג והחברה. האסטרטגיה הפרסומית של "בגיר" עם דודי בלסר כפרזנטור נותנת למותג ערך מוסף וצעיר, ומוסיפה למותג טאץ' למיצוב חדשני ואופנתי, במטרה ליצור לבגיר תדמית המשלבת את המותג כמותג המתמחה בחליפות קלאסיות ומחויטות, עם טוויסט צעיר, כאשר המוטו הוא חדשנות ואופנתיות.
בשנת 2006 תפתח חברת "בגיר", לראשונה בישראל, רשת חנויות "בגיר", שהראשונה שבהן תיפתח במהלך החודש הקרוב במתחם הקאנטרי קלאב בצומת גלילות.
בימים אלה גם הסתיים מכרז לבחירת משרד פרסום חדש לחברת "בגיר ישראל" ובו זכה משרד GPS, מתוך מטרה להביא את החברה בשנת 2006 לשינוי תדמית. חברת "בגיר" הינה אחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום ייצור ושיווק חליפות מחויטות לגברים, בלייזרים, מעילים, חולצות (אריג, סריגים), עניבות, מכנסיים ועוד. מחזור הפעילות בשנה האחרונה מוערך בלמעלה מ-120 מיליון דולר.