רשת האופנה בוניטה, נכנסת לתחום מוצרי הג'ינס ומשיקה קולקציה רחבה של ג'ינסים מעוצבים ברוח המותג, בהשקעה של חצי מיליון שקל. קולקציות הג'ינסים יאופיינו בעיצוב גרנדיוזי מטופל ויכללו תוספות של ניטים, קריסטלים, תהליכי יישון וכביסות ייחודיות. אל קולקציות הג'ינס יתווספו אביזרי ג'ינס מגוונים, כחגורות מעוצבות המגיעות עם הג'ינס וכלולות במחירו. טווח מחירי הקולקציה ינוע בין 349-449 שקל.
מ"בוניטה" נמסר, כי ממחקר שוק שערכו עלה כי קיימת דרישה הולכת וגוברת לג'ינסים מעוצבים בעיקר בקרב בנות 16-20. בהתאם לכך תקצה החברה ליין מידות petite (פטיט), הנפוץ בעיקר בחו"ל בקרב צעירות ונשים דקות גזרה. ב"בוניטה" צופים, כי הרחבת סל המוצרים על-ידי כניסה לתחום הג'ינסים יגדיל את מכירות שנת 2006 בכ-15%.
כניסתה של רשת "בוניטה" לתחום מוצרי הג'ינס, תגובה במהלך פרסומי שתוביל הדוגמנית שחקנית זמרת, מלי לוי, אשר משמשת זו העונה השנייה כפרזנטורית של המותג.
פרידה ראובני, מעצבת ובעלים רשת בוניטה: "בוניטה נמצאת בעצומו של תהליך פיתוח והרחבת סל המוצרים שלה. זיהינו דרישה בשוק לקטגוריה של ג'ינסים מעוצבים מטופלים ומסוגננים, תחום בו אנו חזקים, ואנו מגיבים בהתאם. יתרוננו הוא ביכולת לספק לצרכנית הישראלית ג'ינס מיוחד, מושקע בעל אופי יוקרתי במחירים סבירים ביחס למותגי ג'ינס מיובאים. הקולקציות שלנו מיוצרות בכמויות קטנות ומדי שבוע מגיעים לבוטיקים שלנו דגמים חדשים וכך אין חשש מ'אפקט העדר'".
רשת "בוניטה" בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות, ללא הגדרת גיל. הרשת פועלת כרשת בוטיקים של מעצבת, הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים במהירות בעולם האופנה הבינלאומי. כיום מונה הרשת 30 חנויות, שכולן בבעלותה.