סמנכ"ל השיווק של חברת יוניליוור, יהודי ליפמן, הודיע היום על פרישתו מהחברה. הנהלת יוניליוור ישראל מסרה: "אנו רוצים להודות ליהודי על תרומתו המדהימה לקידום ופיתוח מותגי החברה ועובדיה, על השותפות האמיתית כחבר הנהלה, על המסירות, היזמות והחדשנות. על פיתוח דור העתיד של אנשי השיווק, תוך הפגנת מנהיגות ודוגמא אישית וכל זאת עם סובלנות אין קץ, אופטימיות וחיוך תמידי".
ליפמן, היה אחראי על הקמת מערך השיווק לאחר שרכשה CPC את חברת תוצרת מזון ישראלית, והיה מנהל השיווק בין השנים 1994 עד 1997. לאחר מכן, ניהל את יחידת העסקים האסטרטגית (SBU) לקינוחים, תחת השם Ambrosia, בחברת האחות באנגליה Bestfoods UK עד שנת 1999. עם חזרתו לישראל התמנה ליפמן לסמנכ"ל השיווק והפיתוח של החברה למשך 6.5 שנים.
בנוסף היה ליפמן אחראי על בניית מותגי המזון הבינלאומיים של החברה לאחר החדרתם לישראל, ובהם: קנור, מזולה, הלמנס, והפיכתם למותגים מובילים בתחומם. תחת ניהולו העצים ופרח תחום דגני הבוקר של תלמה, אשר גדל פי 4 עם המותגים הגדולים: קורנפלקס תלמה, כריות תלמה, שוגי תלמה, פינוקי בריאות תלמה ועוד, המובילים את שוק דגני הבוקר בישראל לאורך כל השנים.
ליפמן שיקם ובנה מחדש את מוצרי השוקולד בחברה תחת המותג קליק, אשר הפך להיות מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל.
עם מיזוג החברות בסטפודס וליוור, לחברה אחת ששמה ליוניליוור ישראל בשנת 2003, בנה ליפמן את מערך השיווק המאחד של החברה, אשר כלל את כל מותגי המזון, הניקיון והטיפוח (HPC). במסגרת זו, נבנה מערך מנהלים חדש לתחום ה-HPC שלמד את התחומים החדשים ובנה תשתית חזקה לצמיחת המותגים DOVE, בדין, פינוק, AXE, ועוד.
ליפמן הקים ביוניליוור ישראל בשנת 2000 את מסגרת ה-SBU (יחידה אסטרטגית עסקית) על-פי המודל מאנגליה בתחום דגני הבוקר של תלמה. לאור הצלחת המודל הניהולי הוחלט להרחיבו ולהקים שתי יחידות עסקיות נוספות, שהן יחידות רווח והפסד P&L בתחום הקולינארי ובתחום הניקיון והטיפוח. שלושת מנהלי היחידות העסקיות היו כפופים ליהודי.
אחד הנושאים החשובים והמשמעותיים שטופחו בתקופתו בחברה, היה נושא השיווק הקהילתי. במסגרת זו נבנתה ב-4 השנים האחרונות תוכנית הלימודים לבתי ספר יסודיים ושמה "תפור עלי", אשר מחנכת ילדים ב-1000 בתי ספר ברחבי הארץ לתובנות בנושא תזונה נכונה וחשיבות ארוחת הבוקר. התוכנית המצליחה תורחב בעתיד גם לאלפי גני הילדים בישראל.