חברת ביטוח ישיר יוצאת במהפיכת מחירים חדשה בתעריפי הביטוח לרכב, במסגרתה יוזלו תעריפי הביטוח בכ- 25% בממוצע בביטוח המקיף. מהפכת המחירים החדשה של ביטוח ישיר בתעריפי ביטוח הרכב תלווה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, תחת הסלוגן: "מהפיכת המחירים של ביטוח ישיר".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10, באתרי האינטרנט וברדיו. ההשקעה הכוללת בקמפיין כחצי מיליון דולר.
בסרט הפרסום רואים נהג תמים שעוצר לבדיקת רשיונות שיגרתית ולהפתעתו מוזנקות למקום ניידות רבות ואף המפכ"ל בעצמו מגיע במסוק לבדוק את ניירות הנהג המבוהל, שמגלה לבסוף כי בסה"כ כולם רוצים לדעת מהיכן השיג כזה מחיר לביטוח המקיף.
רענן סעד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר היום בנושא: "מטרת הקמפיין החדש היא חיזוק תפיסת המחיר של ביטוח ישיר וביסוס מעמדה, בקרב הצרכנים, כחברת הביטוח המשתלמת ביותר לצרכן הישראלי".