רשת טיב טעם יוצאת בקמפיין משולב לקראת הפסח. השלב הראשון של הקמפיין הוא מיתוג מערכת בקרת האיכות הייחודית, תחת הכותרת "בקרת האיכות המשולשת". מערכת זו, הפועלת באופן ייחודי בטיב טעם, מעניקה לצרכן שלושה מעגלי בקרה ייחודיים המשלימים זה את זה.
ההודעה של הרשת באה במקביל לפרסום של פרשה חדשה באתר Ynet, ממנה עולה כי ברשת משווקות ביצים גם לאחר שתאריך התפוגה הרשמי עבר. כמו כן, באחרונה פורסם בטלוויזיה כי הרשת שיווקה מוצרי עוף שאינם ראויים למאכל. בעקבות הפירסום על פרשת העוף המתובל החליטו ברשת להקים את מנגנון בקרת האיכות המשולש.
מהרשת נמסר, כי הקמפיין החדש מוערך בעלות של 150,000 דולר ויכלול פרסום בעיתונות וחלוקת אינסרט מיוחד ל- 500,000 בתי אב.
בנוסף למיתוג מערך הבקרה החדש, יוצאת הרשת בקמפיין חדש לקראת החג. הקמפיין כולל קטלוג קולינרי בינלאומי. הקטלוג, היוצא לראשונה במתכונת זו, מציג את עולמות האוכל השונים של הרשת ומעניק לקורא מידע, טיפים וסיפורים אודות כל אחד מסוגי המעדנים המשווקים בחנות. במקביל, נותן הקטלוג מידע רב בכל הנוגע למקומות בארץ ובעולם, בהם ניתן לרכוש את מוצרי העילית בכל תחום ותחום.
את הקטלוג מלווה קמפיין טלוויזיה חדש, תחת הכותרת "טיב טעם - לאחרים פשוט אין את זה". הקמפיין כולל צילומי מזון באיכות שטרם נראתה בישראל.
הקטלוג וקמפיין הטלוויזיה הופקו על-ידי משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי ועלותם הכוללת 350,000 דולר.