לראשונה בישראל, משיקה חברת מזון משחק אינטראקטיבי סלולרי בתלת ממד באמצעות אפליקציית משחק על גבי אריזת מוצר צריכה: קטשופ אסם. המהלך החדש, נועד להביא את מוצרי אסם לעולם טכנולוגי חדש היוצר חיבור עם הצרכן.
באסם טוענים, כי עם התפתחות הטכנולוגיה, אריזות המוצרים מהוות חשיבות לא פחותה מתכולת המוצר, ולכן בחרו להשיק אריזה אינטראקטיבית שהיא גם משחק עבור הילדים והמבוגרים כאחד.
המשחק יאפשר הורדת אפליקציה חינמית מאפל או מאנדרואיד, איתה יוכלו הצרכנים לצפות בדמות ה"פוף" על גבי אריזות הקטשופ. הדמות עצמה "מתעוררת לחיים" באמצעות האפליקציה, וניתן להפעיל אותה, לרקוד איתה ולצפות בה עושה פעלולים. כל זאת באמצעות הסמארטפון ועל גבי אריזת המוצר. השימוש באפליקציה הופך את הקטשופ למגרש המשחקים הפרטי של המשתמש, שם הוא צופה בפוף, משתעשע ומשחק. בנוסף, הדמות תזמין את המשתמשים ליהנות ממשחק אינטראקטיבי של קליעה למטרה.
כמו-כן, ניתן לפגוש את הפוף גם באתר קטשופ אסם, שם יכול הצרכן למצוא משחקים, פעילויות, בדיחות ומשחק נושא פרסים לילדים בכתובת:
www.ketchup-osem.co.il אפליקציית הפוף, שתופיע על גבי אריזות הקטשופ, פותחה על-ידי אלון מלכנר מנכ"ל ומייסד WakingApp, ומהווה הצלחה גדולה בקרב המשתמשים. הדמות שנקראת "פוף" שמופיעה על גבי ספרי ילדים, משחקים ועוד, מתקשרת עם משתמשי האפליקציה ומהווה חוויה הכוללת חושים רבים.