|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
הנוסע צריך להחזיק מחוגה

נסיעות חינם בתחבורה הציבורית ביום הבחירות? בכלל לא פשוט

בשל מחדל מידע של ועדת הבחירות המרכזית ומשרד התחבורה נמסרות לנוסעים גרסאות סותרות באשר לזכאותם לנסיעה ללא תשלום באוטובוסים וברכבות. חלק מהנוסעים לא יידעו האם לתקף את כרטיסיהם והדבר עשוי לגרום לעימותים מול פקחים
31/10/2022  |   עידן יוסף   |   תחקירים   |   בחירות 2022   |   תגובות

מחדל המידע בתחבורה הציבורית נמשך. מהערב (יום ב', 31.10.22) בשעה 20:00 ועד למחרת יום הבחירות לכנסת ה-25 (יום ד', 2.11.22) בשעה 03:59 לפנות בוקר, יהיו כל הנסיעות בתחבורה הציבורית העולות על מרחק אווירי של 15 ק"מ ללא תשלום. על נסיעות עירוניות בטווח שבין 0 ק"מ ל-15 ק"מ (התעריף הצהוב) תידרשו לשלם. חישוב זה חל באוטובוסים, ברכבלית, בכרמלית, ברכבת ישראל וברכבת הקלה.

אולם במקום לפשט את התשלום, החליטו ועדת הבחירות המרכזית ומשרד התחבורה לסבך את העניינים. פנייה לגורמים שונים בשני הגופים מעלה חוסר בהירות שלהם לגבי הנסיעות שעבורן צריך לשלם והנסיעות הפטורות מתשלום. בעוד שבבחירות הקודמות (לפני רפורמת דרך שווה) הופצה רשימה של קווים בין-עירוניים שבהם ניתן לנסוע חינם, הפעם נטען כי אין כזו רשימה. זאת למרות שבהודעת ועדת הבחירות נכתב כי על הנוסע לוודא מראש "כי אכן קו האוטובוס נכלל ברשימת הקווים הפתוחים לנסיעה חינם" וכי כדי לדעת באיזה קו הנסיעה ללא תשלום יש להתקשר למוקד המידע לתחבורה ציבורית בטלפון כוכבית 8787, מה שעשוי ליצור עומס חריג על המוקד. אולם פנייה למוקד מגלה כי אין למוקדנים רשימה של קווי יום הבחירות.

עד עתה נמסרות גרסות סותרות ממוקדי המידע של משרד התחבורה והמפעילים השונים לגבי השאלה, האם אדם שנוסע מנקודה א' לנקודה ב', הנמצאות במרחק של יותר מ-15 ק"מ בקו אווירי ולצורך נסיעתו נדרש לעלות לשני קווים עירוניים צריך לשלם עבור נסיעתו. ניסיון מצד News1 לקבל תשובה העלה חרס. מצד אחד, נטען כי החישוב מתבצע בהתאם למרחק שעושה הנוסע. מצד שני, נטען כי בקווים שהוגדרו כבין-עירוניים, דהיינו כאלה שמרחק מתחנת המוצא שלהם לתחנה הסופית הוא יותר מ-15 ק"מ, תהיה הנסיעה חינם גם אם הנוסע בהם נסע מרחק קצר יותר.

לתקף או לא לתקף?

במקום לדרש מכל הנוסעים לתקף את היישומונים והכרטיסים, ולבצע את חישוב התשלום או הפטור מתשלום בדיעבד, נאמר לנוסעי התחבורה הציבורית שלא לתקף אם הם נוסעים למרחק אווירי של יותר מ-15 ק"מ. למעשה, מבקשים מהנוסעים להחזיק מחוגה ולהתחיל למדוד מרחקים. בהעדר תיקוף, לא יוכלו פקחים לדעת היכן עלה הנוסע והאם הוא חייב בתשלום. לכן, לנוכח העמימות שמפזרות ועדת הבחירות המרכזית והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, קיים סיכוי לא מבוטל של עימותים בין נוסעים לפקחים בשאלת התשלום.

ברכבת ישראל המצב פשוט יותר. הנוסע מושך "כרטיס נסיעה יום הבחירות" במכונת הכרטוס האוטומטית או בקופות הנמצאות בתחנת הרכבת.

הנסיעה חינם מתאפשרת לא רק לבעלי זכות הצבעה, אלא גם לילדים ובני נוער ואפילו לנתינים זרים ובהם תיירים.

הזכאות להסעה לאילת וחזרה ממנה תתאפשר לאחר בדיקת זכאות וכפוף לרישום מוקדם מול מרכזי המידע של אגד במספר כוכבית 2800.

תאריך:  31/10/2022   |   עודכן:  31/10/2022
עידן יוסף
+יו"ר ועדת הבחירות: הניחו בצד את העייפות ואת הציניות והצביעו
21:33 31/10/22  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון יצחק עמית, קורא לאזרחי ישראל לממש מחר את זכותם להצביע בבחירות לכנסת ה-25.

"אני פונה לאלה מביניכם שהתעייפו ושוקלים שלא להצביע. הניחו בצד את העייפות ואת הציניות. הצבעה בבחירות היא לא רק זכות אלא גם חובה. חובה לכם, למשפחתכם. יש בעלי זכות בחירה שאינם מצביעים כי אין מפלגה שעונה בדיוק על ציפיותיהם. חפשו את המפלגה שהכי קרובה לדעות שלכם והצביעו עבורה. כי הדרך להשפיע עוברת בקלפי", אמר (יום ב', 31.10.22) בהצהרת וידאו מיוחדת .
+בג"ץ: על מרצ לאפשר לערוץ 14 לשדר ממטה הבחירות שלה
20:31 31/10/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ברק-ארז: נסיונה של המפלגה להדיר רק את ערוץ הימין מהווה פגיעה בגרעין הקשה של חופש העיתונות; היא אינה חייבת להעניק לו ראיונות
הכרעה רק במקרה הספציפי [צילום: ערוץ 14]
+הליכוד ביקשה לאשר שימוש בשני נוסחי פתקים
19:56 31/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית פנה ליו"ר הוועדה בעקבות הטעויות בהדפסת פתקי הליכוד  ▪  טען שבמטה הבחירות חושדים שמדובר בניסיון חבלה בזדון מצד יריביה הפוליטיים של הליכוד  ▪  ההחלטה תתקבל רק ביום הבחירות
5.5 מיליון פתקי הצבעה פגומים [צילום: AP]
+מומחה למאבק במסיון: יש להניח שליהיא לפיד אכן משיחית
18:44 31/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר ארגון "ביננו", הרב טוביה סינגר, מומחה עולמי למאבק במסיון, אומר כי הוא נוטה להאמין שהסרטון שבו טען מסיונר כי ליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה, היא מאמינה משיחית בישו, מהימן. זאת למרות ההכחשה המאחורת מצד הדובר בסרטון.

הרב זינגר ציין בסרטון מטעמו את קרבת המשפחה שיש לליהיא לפיד לנוצרים, ואמר כי הדברים מעמידים באור אחר התנגדותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לחוק שאביו המנוח יוסף לפיד קידם נגד המסיון ואת דבריו של לפיד באחד מנאומיו כי הוא צאצא גם של ישו.
+ח"כ טיבי: בל"ד רחוקה מאוד מאחוז החסימה
17:36 31/10/22  |  עידן יוסף
ח״כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) ב׳כאן 11׳: "בל״ד מטעה את הציבור. היא רחוקה עשרות אלפי קולות מאחוז ההצבעה, בניגוד למה שהם אומרים".

עוד אמר: ״רצינו לשמור על המשותפת עם שלוש המפלגות, בדקה ה-90, בגלל שליש מנדט והסכם רוטציה, בל"ד עזבו ואנחנו ויתרנו. הנסיבות השתנו, הממשלה כשלה ואנחנו פונים גם ליהודים״.
+נתניהו: ממש לא התלהבתי שבן-גביר יהיה השר לבט"פ
17:18 31/10/22  |  עידן יוסף
נתניהו בראיון לגלי צה"ל על הפגישה עם בן-גביר במלון לאונרדו, והטענה של בן-גביר לפיה נתניהו התלהב מהרעיון שהוא יהיה שר בט"פ: "ממש לא. שמעתי את בקשתו, הוא זה שגילה התלהבות גדולה. אני אומר לך את העובדות".

בינתיים הגיע בן-גביר להתפלל בכותל המערבי, שם התקבל על-ידי קהל אוהד שביקש להצטלם עימו.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+הבחירות בצה"ל: כ-710 קלפיות צבאיות ייפרסו בבוקר
17:16 31/10/22  |  עידן יוסף
הבחירות המוקדמות לכנסת ה-25 בצה"ל נמשכו לאורך כל השבוע ויגיעו לשיאן מחר, (ג') ביום הבחירות המרכזי. מחר ייפתחו בצה"ל כ-710 קלפיות, מתוכן 130 ניידות. הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה (אילת) והצפונית ביותר במוצב אסטרא (חרמון). כרבע מהקלפיות בצה"ל הן קלפיות שנפתחו להצבעה מוקדמת.

הבסיסים בהם את מספר הקלפיות הגבוה ביותר הם קריית ההדרכה (עיר הבה"דים), צריפין ומחנה רבין (הקריה). כ-3,000 חיילים משתתפים בבחירות הנוכחיות כחברי ועדות קלפי צבאיות. 

כלל החיילים יוכלו להצביע ביום הבחירות בין השעות 08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. 29% מהמשרתים בצה"ל מצביעים בפעם הראשונה.
+עברי לידר: מזמין את בן-גביר וסמוטריץ' לשבת לשיחה
16:09 31/10/22  |  עידן יוסף
הזמר עברי לידר פירסם בחשבון האינסטגרם שלו רשומה המביעה חשש מעליית רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית, אך תהה האם לא מדובר בבורות שבגללה הוא חושש, וכתב כי ישמח לארח את בן-גביר וסמוטריץ'.

בן-גביר השיב בתגובה לרשומה: "עברי, מותר שיהיו מחלוקות, אחים אנחנו. אני עסוק היום בבחירות, אבל אני מרים את הכפפה ואני יותר מאשמח לשבת איתך ולדבר. הבירה עליי".
+חופש כלכלי - המפלגה המובילה בחקיקה ליברלית
15:55 31/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במקום האחרון בדירוג התנועה הליברלית החדשה: חד"ש תע"ל שפעלה נגד הערכים הללו  ▪  בתחתית דירוג השרים וסגני השרים מקום האחרון שרת התחבורה מרב מיכאלי עם ציון של מינוס 89 ובראש - שר האוצר ליברמן
תוצאות 'מדד החירות' של התנועה הליברלית
+מיארה: החרם של מרצ על ערוץ 14 פוגע בחופש העיתונות והביטוי
15:20 31/10/22  |  עידן יוסף
היועצת המשפטית לממשלה בתשובת המדינה לבג"ץ: החרם של מרצ על ערוץ 14 פוגע בחופש העיתונות והביטוי. עם זאת, היא אומרת שאין סבמכות בג"ץ להתערב בעניין (חדשות 12). מרצ מסרבת לאפשר סיקור של ערוץ עכשיו 14 במטה המפלגה בליל הבחירות.
+ביום הבחירות – בוחרים בטבע
14:26 31/10/22  |  דב גרינבלט   |   לרשימה המלאה
לפני הקלפי, או אחריה, פוגשים את הטבע, באחד מהטיולים המודרכים של החברה להגנת הטבע  ▪  7 אופציות, לטיולים הכי שווים של העונה, ברמות קושי שונות ובאזורים שונים בארץ, כדי שתוכלו לבחור בטיול המתאים לכם ביותר  ▪  אז נצלו את היום והצטרפו אלינו לטיול בכפר דייגים, על שפת המים, בפריחת סתיו מיוחדת, בצפייה בציפורים נודדות, בדיונות חול ועוד  ▪  מתי זה קורה? ביום הבחירות, שלישי, 1.11
לנצל את החופש [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
+קרטל הסוקרים בשיתוף חלק מערוצי התקשורת מצופף שורות שוב?!
14:26 31/10/22  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה
כניסתנו לתחום הסקרים עם מדגם ליל הבחירות קצת מפחידה את הקרטל. נכנס גורם שמשבש את האידיליה: גם מזהה מגמות מוקדם מכולם, וגם "מכריח" את הסוקרים האחרים להתיישר באיחור אופנתי בהתאם למספרים
סקר דיירקט פולס [צילום: עכשיו 14]
+הנשיא הרצוג יצביע מחר בתיכון לאומנויות בירושלים
13:55 31/10/22  |  מירב ארד
שיא המדינה יצחק הרצוג יממש מחר את זכות הצבעתו בבחירות לכנסת ה-25. ההצבעה תערך בתיכון לאומנויות, רחוב יצחק אלחנן, ירושלים.
+השרה מיכאלי מגיבה לדרעי: "האיש שמתחבק עם בן-גביר מעיז לדבר על רבין"
13:00 31/10/22  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי מגיבה על דברי דרעי לפיהם "אם רבין היה חי הוא היה מצביע לש"ס": "האיש שמתחבק עם איתמר בן גביר מעיז לדבר על רבין. מזל שהרב עובדיה זצ״ל לא רואה את הברית שכרתת עם אלה שביזו אותו ומיררו את חייו וחיי הרבנית מרגלית המנוחה".
+רה"מ לפיד: "מגיע לכל הישראלים ממשלה של אנשים הגונים"
11:58 31/10/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "אני אף פעם לא האמנתי שישראל מחולקת ל"אנחנו" ו"הם". כולנו אוהבים את המדינה, כולנו פטריוטים וציונים ורוצים לחיות פה ביחד. אני פונה מפה למצביעים שלא הצביעו לי בעבר ומבקש מכם הזדמנות לעבוד יחד אתכם".
+ביום הבחירות צפויים לעבור בנתב"ג כ-54,300 נוסעים
10:52 31/10/22  |  מירב ארד
ביום הביחרות צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-54,300 נוסעים ב-321 טיסות בינלאומיות. כ-26,444 נוסעים ימריאו מחר מנמל התעופה בן גוריון ב-158 טיסות בינלאומיות כ 27,825 נוסעים יכנסו לישראל. היום יעברו בנמל התעופה 63,900 נוסעים ב-391 טיסות.
+עו"ד עדס מעריכה: "תוצאות האמת צפויות בחמישי אחה"צ"
10:44 31/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
להערכתה עד יום רביעי בבוקר נספור כ-70% מהקולות  ▪  הוסיפה: "ההערכה היא שבספירת המעטפות הכפולות ייספרו בין 350 ל-400 אלף מצביעים"
עו"ד עדס. צברה ניסיון [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+כל הזכויות שמורות
10:31 31/10/22  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
למה גמגם בנט כשהבטיח לא לשבת עם לפיד?  ▪  ולמי שמורות הזכויות לשוויון מגדרי'? נכון, לרבי מלובביץ  ▪  תקראו, תבינו
בנט. טהרן [צילום: עמית שאבי]
+צה"ל: ביום הבחירות מטיילים נדרשים לתאם להגעה לשטח צבאי
10:15 31/10/22  |  מירב ארד
בצה"ל מדגישים גי במהלך יום הבחירות הכלליות, יום שלישי (ג׳), ממשיכות יחידות צה״ל באימונים סדירים בשטחי האימונים (שטחי האש) ברחבי הארץ. כל הגעה לשטח צבאי מצריכה תיאום ואישור מראש. האימונים כוללים בחלקם אש חיה, ועל כן על המטיילים לנהוג בזהירות ובהתאם להנחיות, ולוודא שאינם נכנסים בשוגג לשטחי אימונים של צה"ל. קיים איסור לחצות גדרות ולהיכנס למקומות מגודרים ומשולטים, בהם שדות מוקשים המסומנים באמצעות גדר תיל ושילוט צהוב-אדום.

+מרצ - מפלגת האספסוף הנאור
09:35 31/10/22  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
בשעות האחרונות מתברר בעליל שדמו המורעל של סטאלין ממשיך לזרום בעורקיה של מרצ יוצאת חלציה של מפ"מ, והצופן הגנטי שלה כיישות בולשביקית שולט במוחה ובשאר אבריה
מרצ. האם שמעתם אי פעם על חופש הביטוי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+למה נתניהו
09:14 31/10/22  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
נתניהו עודנו במלוא אונו. הוא ושותפיו המגודפים מהימין שמימין לליכוד, עוד יפתיעו במשילותם האחראית. הכלכלה תחזור לאיתנה, המחירים ייוצבו, הגאווה הלאומית תתחזק. הוא המנהיג הנכון להתמודד עם אתגרי הביטחון שצפויים לנו, יותר מראשי גוש רל"ב על דרגותיהם
נתניהו. עלילות כזב נגד הימין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דיווח: גנץ ימליץ על לפיד כצעד טקטי
07:28 31/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר המחנה הממלכתי מעוניין שראש הממשלה לפיד יהיה המועמד שעליו יוטל המנדט להרכבת הממשלה הבאה על-מנת שלאחר כשלונו ולאחר שיוטל המנדט על נתניהו יצליח להרכיב קואליציה בכנסת בהשתתפות יהדות התורה
חישובים פוליטיים ספקולטיביים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+אחרי גבלס, סטאלין, הגיע תורו של היטלר
07:05 31/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ההסתה הפרועה והאלימה במסע בחירות אלה, הסתה אשר נשמעת שוב ושוב על-ידי חלק ממחנה האהבה והשלום, היא מסוכנת מאוד
מסע אלים [צילום: ג'מאל אוועד/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נסיעות חינם בתחבורה הציבורית ביום הבחירות? בכלל לא פשוט
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
הקלפיות יפתחו מחר בשעה 07:00 בבוקר, ובמשטרה ובוועדת הבחירות המרכזית נערכים לכל תרחיש. כ-18 אלף שוטרים ייפרסו ברחבי הארץ כדי לשמור התנהלות התקינה של יום הבחירות.
31/10/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
למה גמגם בנט כשהבטיח לא לשבת עם לפיד? ולמי שמורות הזכויות לשוויון מגדרי'? נכון, לרבי מלובביץ תקראו, תבינו
31/10/2022  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
גילוי נאות: באחת ממערכות הבחירות האחרונות הצבעתי מרצ. הייתה זו הצבעה אסטרטגית נטו, כי סברתי שיש בציבור מקום למפלגה האידאולוגית הזו, והתעורר חשש שמרצ תיכנע לאחוז החסימה.
31/10/2022  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
לעולם לא אשכח את הסצנה הזאת, בליל ה17- במאי 1977 - ליל המהפך הפוליטי הראשון. אחרי 29 שנות שלטון מפא"י מקום המדינה ועוד עשרות שנים ביישוב שקדם להקמתה, הציבור "אזר אומץ" ושלח את השמאל לאופוזיציה. לשלטון עלתה הליכוד בראשות "האיש היושב על יד דוקטור בדר", כהגדרת דוד בן-גוריון, הלוא הוא מנחם בגין. מערכת החדשות במעריב הייתה דרוכה למשמע הכרזתו של "מר טלוויזיה" חיים יבין - "מהפך"! עורכים, כתבים, עובדי מינהלה נקבצו ל"דסק" החדשות. עיניהם ננעצו בי - איש הימין בחבורה.
יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ, צפוי להמליץ על יאיר נתניהו בתור מי שאמור להרכיב את הממשלה הבאה, כצעד טקטי שיאפשר תמיכה של לפיד בממשלה בראשותו לאחר שייכשל בהרכבת ממשלה. כך דווח (יום ב', 31.10.22) בישראל היום.
31/10/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il