חברת פיליפס בשיתוף עם אלקטרה סחר, היבואנית והמשווקת של טלוויזיות פיליפס בישראל, עולה בקמפיין ראשון בישראל לטלוויזיות שטוחות בטכנולוגיית אמבילייט. קמפיין הפרסום כולל טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה, בהיקף השקעה של כ- 4 מיליון ש"ח.
סרטון הטלוויזיה, אותו מקריין שדרן הספורט אלי ישראלי, נועד להמחיש את האווירה, הצבע, המראה והסאונד שמעניקה הטלוויזיה החדשנית של פיליפס בטכנולוגיית אמבילייט - טכנולוגיה המאפשרת לצבעי השידור "לפרוץ" אל מחוץ למסך ולהאיר את החדר, כך שהצופה זוכה לחוויית צפייה, כאילו הוא נמצא על המגרש ממש. הקמפיין תחת הסיסמא: AMBILIGHT ON GAME ON הופק על-ידי DDB העולמית, משרד הפרסום גלר נסיס ערך התאמה של הסרטון עבור הקהל הישראלי.
במקביל, פותחת פיליפס ואלקטרה סחר במבצע מכירות מיוחד לקראת המשחקים: כל הרוכש את אחד מדגמי הטלוויזיות השטוחות של פיליפס, LCD או פלסמה, בכל הגדלים, ישתתף בהגרלת כרטיס למשחק הגמר של פיפ"א, שייערך ביום 9.7.06 בברלין, כולל טיסה ואירוח מלא. המבצע ייערך בכל החנויות הנבחרות ובחנויות האודיו המתמחות ויימשך עד ה- 27.6.06.
חברת פיליפס היא נותן החסות הבלעדי של משחקי גביע העולם בכדורגל בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים, מוצרי תאורה ומערכות תאורה, מכשירי חשמל קטנים, מערכות זיהוי דיבור, מערכות הגברת קול ושבבי זיהוי בתקשורת רדיו לכרטיסי הכניסה למשחקים.
אודות רויאל פיליפס אלקטרוניקס
רויאל פיליפס אלקטרוניקס מהולנד היא מחברות האלקטרוניקה המובילות בעולם והגדולה ביותר באירופה, עם מחזור מכירות של 30.4 מיליארד יורו בשנת 2005. פיליפס הינה מובילה עולמית בתחומים: טלוויזיות צבעוניות, תאורה, מכונות גילוח חשמליות, מערכות הדמיה וניטור רפואיות ומוצרי טלוויזיה מבוססי שבב אחד בלבד. החברה מעסיקה כ- 161,498 עובדים בלמעלה מ- 60 מדינות. פיליפס נסחרת בבורסות ניו-יורק, אמסטרדם ואחרות.