חברת "ענבי טלי - מושב לכיש" יוצאת בקמפיין שיווקי לכבוד הקיץ, בהשקעה כוללת של מעל מיליון שקל, תחת הסלוגן "קיץ של זהב". הקמפיין יעלה לאוויר במהלך חודש יולי, ויכלול פרסום ברדיו הארצי והאזורי בג'ינגלים ארוכים וקצרים (מעל 3,000 תשדירים) וחסויות של מיטב תוכניות הרדיו הקיציות, פרסום בטלוויזיה ברוסית (RTVI) ובנקודות המכירה.
הקמפיין ילווה במבצע שיימשך עד סוף חודש יולי, במהלכו יוטמנו בכל סלסילות הענבים של "ענבי טלי - מושב לכיש" עשרות אלפי כרטיסי גירוד עם אפשרות לזכות בפרסים מיידיים (90 פרסים של 500 שקל במזומן, 5,000 חולצות טלי ואלפי כרטיסי כניסה לאקשיין פארק), בנוסף יוגרל בין כל המשתתפים במבצע פרס גדול של 50,000 שקל במזומן.
דודו עברי, מנכ"ל "ענבי טלי-מושב לכיש" מוסר כי: "החלטנו להמשיך את המסורת רבת השנים, לפיה בכל קיץ אנו יוצאים בקמפיין פרסומי המלווה במבצע אטרקטיבי לצרכן. מהלכים אלו נועדו לשמור על "ענבי טלי-מושב לכיש" כמובילי שוק הענבים בישראל".
משרד פרסום: רגב קוויצקי.