"דלתא" מציגה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, הכולל: סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה.
הקמפיין בטלוויזיה יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 במהלך תחילת השבוע וימשך כחודש.
על סרטון הטלוויזיה:
הסרט ממשיך את סידרת הסרטים של דלתא תחת הסיסמא- pure temptation - שבמרכזה משחקי פיתוי בין גברים לנשים.
הפעם- מאלפת קרקס משתעשעת בחבורת גברים-אריות. הם קופצים דרך חישוקים במרכז הזירה, כשלפתע המאלפת מאבדת את השוט שבידה.
כזכור, לראשונה הסרט אושר לשידור רק מהשעה 24:00, אך לאחר עירעור החברה, הסרט אושר להקרנה באורך מלא אחרי השעה , 22:00 ואילו תקצירים בני 7 ו- 10 שניות ישודרו במהלך כל היום.
קרדיטים:
משרד פרסום - זרמון גולדמן
סמנכ"ל קריאיטיב - שי פיטובסקי
מנהל קריאיטיב - זיו קורן
ארט דיירקטור - רעות לייבוביץ'
קופי - אייל זוסמן, דפנה זילברג
מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה - ליאור ארן
מנהלת הפקה - ורדית זילבר
מנהלת תקציב - אביטל סובול
מנהלת מחלקת מדיה - נירית אלחדף
חברת הפקה - גוסטבו
במאי - גיא שגיא