|   15:07:40
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

מדינה על גלגלים...

- הודעה מטעם מגה ספורט
17/09/2006  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות


מגה ספורט, הרשת המובילה בארץ למוצרי ספורט וכושר מתחילה את השנה החדשה עם מגוון רחב ואקסקלוסיבי של דגמי אופניים מקצועיים, רולר בליידס וסקייטבורדים שונים ומגוונים.

עדי רגב, מנכ"ל רשת מגה ספורט, מסר כי על-פי נתוני סקר שערכנו לקראת החגים על-ידי מכון Market Watch- עולה כי 42% מהאוכלוסיה הוציאה על אופניים למבוגרים למעלה מ- 1000 שקל. בעוד שעל אופני הילדים 56% הוציאו עד 500 שקל בלבד.

6% מקרב כלל המדגם, (כ- 100,000 בתי אב), ציינו כי קיים סיכוי גבוה מאוד שירכשו אופניים לקראת החגים.

עוד ניתן ללמוד מהסקר כי רכיבה על אופניים הנה טרנד אשר נמצא במגמת עליה, 31% מבעלי האופניים רכשו אותם בשנה האחרונה ו- 69% מבעלי האופניים רכשו אותם במהלך השנתיים האחרונות.

כמו כן, עולה כי ל מחצית מבתי האב בישראל יש אופניים בבית. כאשר הדגש העיקרי הוא על אופני הילדים, ל- 33% מהילדים ובני הנוער מתחת לגיל 18 יש אופניים.

השימוש באופניים שכיח יותר בקרב גברים, 38% מהגברים מחזיקים באופניים, בעוד בקרב הנשים רק 17% מחזיקות באופניים.

השיקולים הבולטים ביותר בקניית אופניים בקרב מבוגרים הנם ביצועים ומחיר המהווים 75% משיקולי ההחלטה, בעוד שבקניית אופני ילדים ביצועים ומחיר מהווים רק 46% משיקולי ההחלטה ומושפעים משיקולים אחרים כמו מראה, עיצוב ואופנתיות.

בחודש שלפני החגים נמכרים ברשת כ-% 30 מכלל מוצרי ה"מתגלגלים", בעיקר לקהל החובב, ביניהם:% 46 אופניים,
27% רולרים,% 3 סקייטבורדים,% 6 קסדות ,% 6 אביזרי מיגון והשאר מגוון אביזרי רכיבה.

30% מהאופניים הנרכשים בסמוך לחגים, מיועדים לילדים ואילו % 70 מיועדים למבוגרים.

עדי רגב, ציין כי "שוק האופניים הפך לטרנד אשר נמצא בעליה מתמדת, המאופיינת בנטייה לרכישת אופניים מקצועיות ויקרות יותר מבעבר. בנוסף, העובדה שהביצועים מהווים שיקול משמעותי ברכישה, מעידה על אופי השימוש והרצינות שאנשים מייחסים לרכיבה על אופניים".

ענף הרולר בליידס, אמר רגב, שומר על רמה מסוימת של אחידות בנושא מחיר ממוצע לרולר בליידס לעומת שוק האופנים והמוצרים הנלווים להם. מאחר ולרשת יש את זיכיון המותג המוביל בתחום הרולרים- ROCES האיטלקית, מציעה הרשת גם רולרים מקצועיים ויוקרתיים ברמה הבינלאומית.

על מגוון דגמי האופניים ברשת "מגה ספורט":

רשת "מגה ספורט" מציעה למכירה למעלה מ- 30 דגמים שונים של אופניים במגוון גדול של מחירים: החל מ - 299 שקל אופני BMX לילדים ועד 6000 שקל ויותר לאופני הרים MONGOOSE (המותג האמריקני המוביל ), ולמעלה מ - 40 דגמים שונים של רולרים : 199 שקל רולר של SPIN לילדים ועד 2499 לרולר של ROCES מקצועי למבוגרים.

חדש ברשת "מגה ספורט":

1. אופני MERIDA KALAHARI 500MS, אופני אלומיניום מהמותג המוביל MERIDA, אופניים אלו מגיעות עם שלדת אלומיניום, בולם זעזועים קדמי, 21 הילוכי SRAM במחיר מבצע מעולה של 799 שקל.

2. רולרבליידס ROCES S101: רולר בעל גלגלי HYPER 80MM 80A, מיסבי ABEC5, מערכת אוורור, בולם זעזועים, אבזם זכרון להתאמה מקסימלית למחליק, רולר זה ימכר במחיר מבצע של 649 שקל.

חמשת סוגי האופניים הנמכרים ביותר ברשת:

1.TYPHOON XT-PTO:
אופנים בעלות שלדת אלומיניום, 21 הילוכי SHIMANO, בולם זעזועים קדמי טלסקופי, חישוקי אלומיניום.
אופניים אלו ימכרו במחיר מבצע של 649 שקל.

2.MONGOOSE TYAX COMP:
אופני זנב קשיח. שלדת אלומיניום מחוזקת. בולם קדמי 100 מ"מ לספיגת כל המהמורות בשטח והגנה על הגוף מפני זעזועים מיותרים. 24 הילוכים SHIMANO מספקים אמינות וקלות בהעברה. חישוקי אלומיניום כפולים וצמיגי שטח KENDA המספקים אחיזה מהימנה בשטח עם עמידות גם בשטחים קשים אופניים אלו ימכרו במחיר מבצע של 1449 שקל.

3.MONGOOSE WING SPORT:
אפני שיכוך מלא. שלדת אלומיניום קלה עם מתלה ארבע זרועות אקטיבי. 24 הילוכים SRAM SX4 להעברה קלה ונוחה. בולם קדמי 100 מ"מ למניעת העברת זעזועים מהשטח לגוף. חישוקים כפולים וצמיגי שטח KENDA לעבירות מרבית בכל תנאי שטח. מתאימים לרוכב מתחיל המחפש אופניים מפנקים ואיכותיים.
אופניים אלו ימכרו במחיר מבצע של 1499 שקל.

4.TYPHOON GROOVE:
אופניים בעלות שלדת כרומולי, 18 הילוכי SHIMANO, בולם זעזועים קדמי טלסקופי, חישוקי אלומיניום.
אופניים אלו ימכרו במחיר מבצע של 429 שקל.

5.DIAMONDBACK OUTLOOK:
אופני אלומיניום 6061, בולם זעזועים SR איכותי ומערכות 21 הילוכיםShimano, צמיגי KENDA, כידון MTB. אופניים אלו ימכרו במחיר מבצע של 849 שקל.

אביזרים משלימים לאופניים:

1. מערכות מים
תיקי גב או לחילופין תיקי מותן בעלי תא לאחסון שקית עם מים שממנה יוצא צינור הממשיך לאורך רצועות הגב, עד למעל הכתף של הנוסע. נוח במיוחד לנסיעות ארוכות.

ממותג EVERLAST ו- OUTDOOR, במחירים של החל מ- 69.9 שקל.

2. קסדות
החומר שממנו מורכבות הקסדות נקרא פוליאסטר מוקצף, משקל הקסדה הוא פונקציה של כמה חורי אוורור - ככל שיש יותר חורי אוורור כך משקל הקסדה שוקלת פחות וככל שהמשקל קטן יותר איכותה רב יותר.

בקסדות המקצועיות החלק הצבעוני מולחם בפוליאסטר ובקסדות הזולות הוא מודבק על הפוליאסטר.

ישנם מספר מנגנוני התאמה כאשר הטוב ביותר הוא זה שניתן לכוונון בזמן רכיבה והוא נמצא בעיקר בקסדות המקצועיות.
יש מספר סוגים של קסדות כאשר עמידות הקסדה אינה פונקציה של זמן אלא איכות הפוליאסטר היא החשובה. מחירי הקסדות בחג החל מ- 59.9 שקל ועד 349 שקל.

3. תיקים לכידון:
תיקים אשר ניתנים לתלייה על כידון האופניים, בעלי תא ייחודי שבו ניתן לאחסן מפה על-מנת להקל על הניווט תוך כדי הרכיבה.

תיקים אלו ינתנו במתנה לכל אדם אשר ירכוז זוג אופניים מעל 649 שקל.

4. בקבוקי אלומיניום לאופניים:
במגה ספורט ניתן להשיג מגוון בקבוקי אלומיניום לנשיאה על האופניים, מדובר בבקבוקים צבעוניים אשר מתאימים לכל מי שרוצה להוסיף קצת צבע לסביבת הרכיבה שלו.
במחיר של 19.9 שקל.

5. כלים ומשאבות לאופניים מהמותג SKS:
במגה ספורט ניתן להשיג מגוון רחב של כלים ומשאבות המתאימים לרוכבי האופניים החל מהבסיסי ביותר וכלה באביזרים מקצועיים.
יצרנית המשאבות והכלים לרוכבים הגרמנית הם יצרני משאבות, אביזרים אופניים ורכיבים מאז 1932. מייצרים בשנה למעלה מ- 15 מיליון מוצרים על קוו יצורי מודרני ואוטומטי. לחברה יש מספר פטנטים בינלאומיים ומייצאת ללמעלה מ 1מדינות מחיר החל מ- 99.9 שקל לאולר כלים ומחיר למשאבה החל מ- 99.9 שקל.

6. מדי מהירות VDO:
מרצדס, פורשה ו- BMW משתמשים כבר שנים רבות במוצרים של VDO, החברה נוסדה לפני כ-70 שנה בגרמניה, והייתה לחברה הראשונה שיצרה ספידומטרים לאופניים. השעונים מיוצרים באיכות גבוהה, והם משלבים איזון מושלם של פונקציונאליות ושימוש נוח וקל.

החברה מגבה את מוצריה באחריות של 5 שנים
מחיר החל מ- 129.9 שקל.

7. חומרי ניקוי לאופניים - MOTOREX:
לנסיעה חלקה, נטולת בעיות ורעשים פיתחה חברת "מוטורקס" השוויצרית את קו מוצרי האופניים שלה בעבודה צמודה עם יצרני אופניים וקבוצות תחרותיות בכביש ובהרים, יוצרו המוצרים האופטימלים לעבודה מאומצת ותובענית מצד רוכב האופניים המודרני.

מוצרי "מוטורקס", בכל שטח-כביש או הרים עומדים מאחוריה הצהרה כי שימור הסביבה הנו אלמנט מרכזי וחשוב בהתנהלות החברה. כל מוצרי החברה הנם מתפרקים טבעיים בטבע ( BIODEGRADBLE) העומדים בתקנים המחמירים בעולם בנושא זה
מחיר: החל מ 25 שקל.

פריטים מובילים ברשת לילדים:

1. קסדה בעיצוב אווירודינמי, חורים לאוורור מרבי, מנגנון כוונון מאחור להידוק מדויק ונוח על הראש ומצחייה מעוצבת להגנה על העיניים. קסדות לאופניים לילדים במחיר מבצע של 59.9 שקל.

2. מגני רולרים לילדים - סט שכולל מגני ברכיים, מגני מרפק ומגני כף יד במחיר מבצע של 29.90 שקל.

3. רולר לילדים מתכוונן של SPIN ‏במחיר מבצע של 199.90 שקל.

4. רולר לילדים מתכוונן של ROCES ‏במחיר מבצע של 399 שקל.

רולר הילדים הטוב בעולם, מתכוונן ל- 4 מידות שונות ומותאם לגדילת כף הרגל של הילד, גלגלי 72MM 80A HYPER WHEELS, ‏מסבי ABEC3 BRASS SPACERS ‏רצועות וולקרו בשילוב אבזם לנוחות נעילה מקסימלית.

5. אופני BMX ‏לילדים ממידות 12-20 מהמותג DIAMONDBACK ‏במחיר מבצע של החל מ- 299 שקל.

האופניים מצוידים במעצורים אנכיים (וי ברייק), בדיוק כמו אלה המצויים באופני הרים איכותיים ומאפשרים בלימה קלה ובטוחה. ידית המעצור הקדמי מעוצבת במיוחד לילדים וקרובה לידית האחיזה - על-מנת לאפשר לילד להגיע לידית בנוחות וללחוץ עליה עד עצירה בקלות רבה. נוסף לידית המעצור על הכידון, לאופניים גם מעצור רגל המופעל תוך סיבוב הדוושות קלות לאחור. הילד יכול פשוט לבחור את שיטת הבלימה הנוחה לו ביותר.

כיסוי מגן לשרשרת מונע מגע ברגלי הילד הרוכב ולכלוך המכנס. גלגלי עזר איכותיים ילוו את הילד ברכיבות הראשונות ללא חשש התפרקות או היחלשות פתאומית.

    6. סקטבורד של מותג הרולרים והסקטבורדים האיטלקי, ROCES ‏במחיר מבצע של 179.9 שקל. משטח המורכב מ- 9 שכבות של עץ מייפל סיני, מסבי אבק1 חרוטים מצופי פלדה, ציר אלומיניום, גלגלי PU INJECD 95A 36
  • 50 MM.

להשיג בסניפי מגה ספורט ברחבי הארץ.

רוני שטיינר, קניין ציוד ברשת "מגה ספורט", מסביר כיצד קונים את האופניים הנכונות:

1. ראשית יש להתאים את גובה האופניים לרוכב: מבחן ראשון: נותנים לילד לעמוד עם האופניים בין רגליו - הרווח בין המפשעה למוט העליון (ה"רמה") חייב להיות כ - 3-2 אצבעות. מבחן שני: בישיבה, קצות האצבעות חייבות לגעת ברצפה. מבחן שלישי: בישיבה, הרגל המונחת על דוושה התחתונה חייבת להישאר כפופה לפחות ב - 15 מעלות (לא לנעול את פיקת הברך).

2. אופניים עשויות בד"כ משלושה סוגי חומרים: ברזל, פלדה ואלומניום - והמחיר בהתאמה: ברזל זול ביותר ואלומניום היקר ביותר. מומלץ לא לרכוש אופניים מברזל - הן כבדות יותר, חזקות פחות ונוטות לחלודה. הטוב ביותר הוא האלומניום: קל יותר, חזק יותר ונשמר לאורך שנים.
ההמלצה: פלדה או אלומניום - לפי התקציב.

3. מערכות ההילוכים: כמעט בכל סוג אופניים מורכבות מערכות הילוכים. ישנו יצרן אחד הנחשב למקצועי וטוב ביותר למערכות הילוכים וזהו "שימנו" היפני (SHIMANO) והם מורכבים במרבית דגמי האופניים של יצרנים רבים, מותג הילוכים איכותי נוסף הוא FALCON. לא להתפתות לרכוש אופנים עם הילוכים מיצרן "עלום שם" מכיוון שהם מתקלקלים מהר, לא ניתן להשיג חלקי חילוף ולא ניתן כמעט לתקנם.

4. מעצורים: קיימים שני סוגים: מעצורי V-Brake ומעצורי "משיכה עילית": למעצורי V-Brake יכולת עצירה משופרת.

5. יש לשים לב במיוחד באופני ילדים: יש לוודא כי גלגלי העזר מותאמים בגודלם לגודל הגלגל - המבחן: תנודות הילד מצד לצד, בזמן ישיבה, הן תנודות עדינות ולא קיצוניות. באופני ילדים מומלץ מעצור רגל על פני מעצור יד כי התגובה הראשונה של ילד צעיר, בשעת "סכנה", היא לקיחת הרגל אחורה - פעולה שתעצור את נסיעת האופניים.

6. להתאים את סוג האופניים לאופי הרכיבה: עירונית או שטח (אופניים המיועדות לרכיבה עירונית לא ישרדו בתנאי שטח).

7. תמיד לקנות אופניים מרשתות וחנויות גדולות מתמחות ומוכרות ולא מחנויות ותחנות דלק שלקראת החג "תופסות טרמפ" ומוכרות פתאום גם אופניים.
כללי בטיחות וטיפים לנסיעה בטוחה על אופניים:

1. חובה להקפיד על חבישת קסדה בכל נסיעה. יש לקנות קסדות שאושרו על-ידי מכון התקנים הישראלי.
2. יש לצייד את האופניים במחזירי אור קדמיים ואחוריים, וכן מחזיר אור על גוף הילד.
3. יש לצייד את האופניים בפעמון, פנס ובמשאבת ניפוח גלגלים.
4. לפני תחילת הנסיעה יש לבדוק לחץ אוויר בגלגלים.
5. ויש להקפיד על ניקיון האופניים ושימון השרשרת.
6. התאמת גובה הכסא לרוכב: ישיבה נכונה היא כאשר כריות האצבעות נוגעות ברצפה.
7. יש להתאים את סוג האופניים לתנאי השטח: כביש, פארק או שבילי עפר.
8. ולא לשכוח- לשתות הרבה מים !

תאריך:  17/09/2006   |   עודכן:  17/09/2006
רהב תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בית ההשקעות "רמקו" עולה בקמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום לין & לין. היקף הקמפיין, כ-250,000 דולר. הקמפיין כולל שלטי בילבורד באמצעות רפיד וכן 2 קירות ענק של ברעם, בנתיבי איילון על בנין תנובה ועל מרכז די-מול.
רשתות השיווק ACE ואוטו דיפו מציעות לראשונה בישראל - תשלומים באמצעות שיקים, במקביל לכל אמצעי התשלום המקובלים עד היום בשוק: כרטיסי אשראי, תווי קנייה, כרטיס מועדון וכסף מזומן.
17/09/2006  |    |   הודעות כלליות
חברת LG Electronics, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת ח.י., זכתה בשלושה צלש"ים יוקרתיים מטעם ארגון EISA - ארגון המולטימדיה האירופאי, לשנת 2006. הפרסים, שהוענקו ל- LG במסגרת תערוכת ה- IFA האחרונה, ניתנו בין היתר לטלויזיית הפלזמה PC1RR42 שזכתה לכינוי "Time Machine": טלוויזיה בגודל "42 הכוללת כונן קשיח מובנה בנפח 80GB, ועליו ניתן להקליט עד 40 שעות של תוכניות טלוויזיה. בין המוצרים הנוספים של LG, שזכו בצל"ש: מקליט דיגיטלי, המאפשר הקלטת סרטים ותוכניות טלוויזיה באופן דיגיטלי, ומקרן קולנוע ביתי.
17/09/2006  |  LG Electronics  |   הודעות כלליות
"דלתא" מציגה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, הכולל: סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה.
17/09/2006  |  רהב תקשורת  |   הודעות כלליות
חברת "פלג-ניל", המתמחה ביבוא ושיווק מותגי ספורט בינלאומיים, דוגמת: ספידו, אלס, רויש, AIRWALK ועוד, זכתה בזיכיון של נעלי LACOSTE )"לאקוסט") האיטלקיות ותייבא לישראל נעליים לגברים, לנשים ולילדים תחת המותג הצרפתי הידוע בלוגו הקרוקודיל שלו.
17/09/2006  |  לב תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il