לקסוס, מותג רכבי היוקרה הבינלאומי, יוצא בקמפיין רחב היקף בעלות של 175 אלף דולר, לאירוע השקת לקסוס בישראל. הקמפיין תחת הסיסמא Perfection revealed ממשיך את הקו הפרסומי אשר מוביל את לקסוס העולמית, ,The Pursuit of Perfection ושומר על השפה המינימליסטית והאלגנטית של המותג.
באירוע ההשקה, יוצגו מגוון דגמי לקסוס ותיחשף לראשונה ספינת הדגל, ה LS 460 החדשה, 17 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון והציב רף חדש לאיכות, פאר וטכנולוגיה ברכבי היוקרה.
ה- LS החדשה תוצע תצויד במנוע V8 בנפח 4.6 ליטר המספק 380 כ"ס, 51 קג"מ ותאוצה של 5.4 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש.
תחת פילוסופיית ה-"L-finnese" אשר מנחה את מעצבי לקסוס, מעוצבת ה -LS 460 בקו נקי ומעניקה ללקוח שפע מרשים של אבזור, כגון: חיישני חום במושבים, מסך שליטה "8 במערכות הרכב, מערכת שמע מתקדמת עם 19 רמקולים, סגירת דלתות חשמליות, מערכת הנעה ללא מפתח, מצלמת חנייה אחורית ועוד טכנולוגיות מתקדמות.
במסגרת קמפיין אירוע ההשקה, תחל לקסוס בקמפיין דגמים. הקמפיין הראשון אשר יעלה לאוויר בתחילת נובמבר יציג את ה - GS 300, רכב היוקרה אשר מהווה מופת לאלגנטיות וקידמה טכנולוגית.
קמפיין השקת לקסוס מבית משרד הפרסום פובליסיס יעלה לאוויר ב-9.11 ויכלול מודעות בעיתונות היומית, מגזינים ואירוע השקה ייחודי אשר יתקיים ב 16-17 לנובמבר באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח.
קרדיטים:
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי אפרת
תקציבאית בכירה: נגה סלע
מנהל קריאטיב: דוד אביטל
ארט דיירקטור: יריב אפשטיין
קופירייטר: נועה אוסטרייכר
סמנכ"ל פלנינג ואסטרטגיה: עטרה בילר
פלנר: אלעד הרמל
מדיה: מושיקו קונסטנטיני - אופטימדיה