חברת נובארטיס יוצאת בקמפיין לוולטרן אמולג'ל לטיפול בכאבי גב, שרירים תפוסים וכאבי פרקים. הקמפיין, בהיקף של כמיליון שקל, יכלול רדיו ו- Street TV תחת המסר: "וולטרן אמולג'ל, להשתחרר מהכאב ומהר". הקמפיין יעלה ביום שני (13.11.06) ויימשך חודש.
הקמפיין מציג סיטואציות יומיומיות, כמו הרמת תינוק, משחק כדורגל, טיפוס על סולם, שעלולות לגרום לבעיות של שרירים תפוסים וכאבי גב.
לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, זו הפעם הראשונה שבה יש גם התמקדות בקהל צעיר, שגם הוא נחשף לתופעות הללו, באמצעות קמפיין רדיו המבוסס על השיר GO WEST של להקת הפט שופ בויס.
ממחקר שערכה נובארטיס באמצעות מכון "שילוב" עולה, כי קרוב ל- 60% מהצעירים בגילאי 18-29 סבלו בשנה האחרונה מכאבי גב, שרירים תפוסים או כאבי פרקים. כ- 40% מהצעירים בגילאים אלו משתמשים בתרופות ותכשירים לטיפול בתופעות שצוינו. מטרת הקמפיין היא לחזק את המותג שנחשב למוביל בתחום תוך העברת המסר של ההנאה שבתנועה.
חברת נובארטיס
חברת נובארטיס העולמית נחשבת לאחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ- 30 מילארד דולר ופעילות ב- 140 מדינות.
בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה- OTC (תרופות ללא מרשם). מוצרי נובארטיס כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: סדרת אוטריוין לטיפול בנזלת ואף סתום, סדרת וולטרן לטיפול בכאבי גב, שרירים תפוסים וכאבי פרקים, פניסטיל להרגעת העור, סדרת למיסיל לטיפול בפטרת כף הרגל, פרוקטו גליבנול לטיפול בטחורים, ניקוטינל מסטיק לגמילה מעישון ועוד.