בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מותג החיתולים פמפרס יוצא בקמפיין שיווקי חדש תחת הכותרת "יובש שלא הכרת, אפילו כשאתה נופל על הטוסיק". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום SAATCHI & SAATCHI אינטראקטיב, יכלול קמפיין אינטרנטי, במסגרתו מתבקשים הגולשים, לנחש כמה פעמים תינוק נופל לפני שהוא לומד לעמוד וללכת, ויכולים לזכות בחיתולי פמפרס לחודשיים. לדברי יעל יגלום, מנהלת תחום מוצרי הנייר בפרוקטר וגמבל ישראל, "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את הייחודיות של 'השכבה האקסטרה יבשה' לפמפרס בקליטת נוזלי התינוק, גם כאשר הוא נופל מספר רב של פעמים ועל-ידי כך מופעל לחץ של החיתול על עור התינוק. הקמפיין נועד להעניק להורים ולמטפלים מידע על התפתחות התינוק, עד שהוא לומד לעמוד וללכת, והוא חלק מתהליך ביסוסו של פמפרס כמומחה הגדול ביותר, בתחום התפתחות התינוקות". אתר www.Pampers.co.il - עולם התינוקות של פמפרס, מבוסס על מחקרים ונתונים של מכון המחקר העולמי של פמפרס. באתר מאמרים מקצועיים פרי עטם של מיטב המומחים להורות בעולם, בנושאי התפתחות, שינה, תזונה, בריאות ומשחק, קו פתוח לשאלות לפסיכולוגית התפתחותית, קטגוריה אינטראקטיבית מלהיבה, בה יכול הגולש לחוות, דרך עיני התינוק רגעים מרכזיים בשלבי ההתפתחות ועוד, כאשר התוכן מחולק לשלב ההריון ולשלושת השלבים בהתפתחות התינוק: הריון, שלב הינקות, שלב הזחילה ושלב ההליכה.
|
תאריך:
|
13/11/2006
|
|
|
עודכן:
|
13/11/2006
|
|
שטרן אריאלי, יח"צ
|
|
אשת העסקים פנינה רוזנבלום אשר הרחיבה לאחרונה את פעילותה ונכנסה לתחום התחום האסתטיקה והלייזר, עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת רשת "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר".
|
|
|
ספיישל מוסיקלי בערוץ yes ישראלי - סוף שבוע של סרטים מוסיקליים, סרטי קאלט מיתולוגיים עם שירים שכולנו מכירים ואוהבים - החל מיום 30.11.06 עד ה- 2.12.06, במהלך כל שעות היום.
|
|
|
יריד המותגים, חגיגת מכירות המותגים הגדולה והמובילה בישראל לחורף 06 יפתח ב-23.11 בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב רשתות האופנה, היצרנים והיבואנים בהנחות מטורפות של בין 30% ל-80%.
|
|
|
אאוט לט הרצליה יוצא בקמפיין פרסום שמטרתו להעצים את המקום כמרכז מותגי האופנה עם המחירים הנמוכים ביותר בישראל במהלך כל השנה ובעיקר בתחילת העונה.
|
|
|
בתאריך ה- 23 בנובמבר, יום חמישי בין השעות 19:30-22:00 יתקיים ערב גאלה חגיגי בתיאטרון הקאמרי, בחסות תשלובת ישראכארט, להצגה "יומן חוף ברייטון", מאת ניל סיימון.
|
|
|
|