חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל, יוצאת בקמפיין חדש לאלרין, תרסיס להקלה על נזלת ואף סתום. אלרין פועל מיד ויעיל עד 12 שעות, כאשר בשוק התרופות ללא מרשם אין מתחרה היעיל למשך זמן ארוך יותר. בסדרת אלרין תרסיסים וטיפות לטיפול במבוגרים, בילדים ובתינוקות. הקמפיין יעלה בערוצים 2 10 ו-24 באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. היקף הקמפיין כמיליון ₪.
שעון החול כמשל
בפרסומת החדשה מוצג שעון חול הממחיש את משך זמן ההשפעה הממושך, כאמור עד 12 שעות רצופות, משך השפעה זה מאפשר למשתמשים באלרין לנשום בחופשיות למרות הצינון שפקד אותם. מבין כל התרסיסים, בחרה טבע להציג בפרסומת את התרסיס המדוד - שהיא צורת המתן המתקדמת ביותר, בזכות הפיזור השווה והמדוייק של החומר בחלל האף, ללא טעמי לוואי.
אלרין לתינוקות - להקלה מיידית על אף סתום
חברת טבע השיקה לאחרונה גם את "אלרין לתינוקות" - תמיסת מי מלח המפחיתה גודש באף אצל תינוקות רכים שהצטננו ומאפשר להם לשוב ולנשום בטבעיות ובנוחות. אלרין לתינוקות מוצע בשתי צורות שימוש: תרסיס מדוד - הצורה המתקדמת עם המדידה המדויקת, וטיפות - לתינוקות וילדים שנענים טוב יותר לטיפות. בשתי צורות המתן מכילה האריזה 10 מ"ל.