חברת "י.ג סלפטר", היבואנית הבלעדית של "שולטס", מוצרי החשמל למטבח יוצאת בקמפיין ארצי לרגל השקת סדרת ה-Attitude בפיתוחו של השף הצרפתי פיליפ רוז'ה ובעיצובו של דיוויד לואיס.
תשדירי הטלויזיה, תחת הכותרת "שולטס- עיצוב מזוית אחרת" ישודרו בערוצים 2, 10 ו-9 והופקו באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון".
קמפיין הטלוויזיה מהווה חלק מהקמפיין הארצי שנועד לחשוף את הציבור לעיצוב החדשני, פורץ הגבולות, של סדרת ה- Attitude החדשה ולטכנולוגיה והפונקציונאליות שמציעה.
הקמפיין, תחת הכותרת "שולטס- עיצוב מזוית אחרת" יופיע גם במודעות במגזינים מקצועיים.
את סדרת ה- Attitude עיצב דייוויד לואיס, שלמעשה "המציא את התנור מחדש".
הבחירה בלואיס מדגימה היטב את הפילוסופיה של "שולטס", הרואה בחדשנות ערך עליון הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הטכנולוגי.
לואיס עיצב את תנורי ה- Attitude באוריינטציה אופקית, כדי להתאימם למגמה המתחזקת בתחום ריהוט המטבח.
את פאנל ההפעלה, שמאז ומעולם הותקן בחלקם העליון של תנורי הבילט-אין, הוא שילב בידית ובכך "חסך" 12 ס"מ מגובה התנור, אותם ניתן לנצל כעת למגירת חימום או למגירת אחסון. נפח תא האפייה נשאר כמקודם.
הידית, בזוית של 45 מעלות, מאפשרת קשר עין אופטימלי עם המשתמש.
סדרת תנורי Attitude מצויידת בטכנולוגיית ה-SUCCESS הייחודית ל"שולטס", שמבטיחה הצלחה מירבית בכל בישול ואפייה. טכנולוגיית ה-SUCCESS פותחה בעזרת פיליפ רוז'ה, שף הבית של "שולטס", שרתם למשימה זו את אלפי שעות נסיונו בבישול ובאפייה במסעדות גורמה צרפתיות.
תנורי Attitude נותנים, בין השאר, מענה לשינויים בהרגלי התזונה בעולם המערבי והמעבר לבישול בריא. אחד העקרונות החשובים בבישול בריא הוא שמירה על הוויטמינים והמינרלים של המזון. דבר זה אפשרי באמצעות השיטה של בישול בחום נמוך.
החידוש הפונקציונלי הנוסף שמציעים תנורי ה- Attitude הוא בישול בתנאי ואקום, בו מתבשל המזון כשהוא ארוז הרמטית, בשקית מיוחדת שכל האוויר נשאב ממנה.
בישול בחום נמוך של מזון הנתון באריזת ואקום, נותנת מענה מושלם לאדם המודרני, בעל סדר היום העמוס והלחוץ שמעוניין ליהנות מאוכל טעים, בריא וטרי על בסיס יומיומי.
כל תנורי Attitude מצוידים במכשיר VACUME PLUS, המאפשר את אריזת המזון ושימורו בתנאי ואקום גם לתקופה ארוכה מאוד.
על "שולטס"
"שולטס" היא החברה המובילה בעולם בייצור מכשירי חשמל למטבח. מוצריה מצטיינים ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר ובעיצוב חדשני, תוך שימוש בחומרים עכשוויים. מאז היווסדה, לפני 80 שנה, החברה מתמחה בפיתוח מוצרים המיועדים ללקוח שמכיר את הווי המטבח ודורש יצירתיות עיצובית באותה מידה שהוא דורש שלמות ביצועית ועליונות טכנולוגית.
קו המוצרים כולל תנורים, כיריים מסוגים שונים (גז, קרמיות, אינדוקציה), קולטי אדים, מדיחי כלים ומקררים.
פיתוח המוצרים הוא פרי שיתוף פעולה של שף הבית, פיליפ רוז'ה, עם המחלקה הטכנולוגית. לאור נסיונו הרב כשף עם מוצרי החשמל הקיימים בשוק, מעמיד רוז'ה בראש סדר העדיפויות בתהליך הפיתוח את הצרכים של הלקוח: הפעלה קלה וידידותית של המכשירים, תוצאות מושלמות, קלות נקיון ועיצוב מרשים.
מחיר לתנור בסדרת Attitude: 10,500 שקל.
את כל מוצרי "שולטס" ניתן להשיג באולם התצוגה של החברה בישראל, רח' נירים 3 בתל אביב טל'
6361672-03, ובחנויות החשמל המובחרות.