בנק הפועלים, התומך בארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים זה מספר שנים, נתן חסותו גם השנה לקידום בטיחות ילדי ישראל - תרומה בסך 450 אלף ₪ לפרויקט 'לוח בטרם לשנה בטוחה'.
הפרויקט, שהחל בשנת 2004, מתבסס על העברת מסרים ממוקדים ומפולחים בנושאי בטיחות ילדים למשפחה, לאנשי מקצוע, לארגונים ולחברות עסקיות על-פי לוח השנה - חגים ועונות השנה. מגוון ממצאים מצביעים על הבדלים שיטתיים הקושרים את אפידמיולגית התאונות בילדים למועדים מסוימים לאורך השנה. כך למשל בכל שנה, בשבועיים שלפני פסח, נרשמת עלייה חדה במספר הפונים למכון הארצי למידע רפואי בהרעלות עקב חשד להרעלה; בחודשי הקיץ קיימת עלייה בתמותה כתוצאה מטביעות, מתאונות דרכים, מנפילות ומפגיעות אופניים, וכך לגבי החגים האחרים ועונות השנה.
המסרים מציגים את ההתנהגות הבטיחותית כהתנהגות נורמטיבית ומכוונים לרגש האחריות ההורית: אין הורה שלא אוהב את ילדיו, ולכן אך טבעי הוא שהבטיחות היא בבסיס החיים היומיומיים.
המסרים מופצים באמצעות דפי מידע הכוללים המלצות בטיחות ממוקדות ומידע רלוונטי להורים לשמירה על הילדים ובטיחותם.
דפי המידע מותאמים למגזרי האוכלוסיה השונים וכתובים בשפה העברית ובשפה הערבית ומותאמים למועדים יהודיים, נוצריים ומוסלמיים. השירות מתבצע ברובו באמצעות המייל וניתן ללא תשלום. מקבל המסר מתבקש לאמץ המלצה אחת ממגוון ההמלצות המופיעות בדפי המידע וליישמה. כן מתבקש מקבל המסר להעביר את דף המידע הלאה, לחברים, למשפחה ועוד. דפי המידע נמצאים גם אתר האינטרנט של 'בטרם' וניתן להורידם ולתלותם על לוחות המודעות בגני הילדים, בבתי הספר, בטיפות החלב ועוד.
במהלך שנת 2006 הועברו המסרים לאלפי אנשי מקצוע במערכת הבריאות ובמערכת החינוך; לעשרות אלפי הורים וילדים ולעשרות חברות עסקיות וארגונים ציבוריים, באמצעות דפי המידע.
מטרת הפרויקט היא להעביר את המידע המציל חיים לקהלי יעד נרחבים ביותר למימוש חזון 'בטרם' - עושים עולם בטוח לילדים.
באמצעות חסות בנק הפועלים הושם הדגש על אפקטיביות המסר, יעילותו ואיכותו; שימת לב מיוחדת ניתנה לעיצוב דפי המידע על-פי פילוחים לקהלים שונים. בשנה זו הורחבה הפצת דפי המידע כשהמטרה היא להגיע לכל בית בישראל.