"פמי פרימיום" חברת השירות והסיוע הרפואי המובילה במדינה, היא הזוכה בפרס המצויינות בשירות לשנת 2006. פמי פרימיום, זכתה במקום הראשון בשתי קטיגוריות; "מהפיכה בשירות" ובקטיגוריית "התרבות הארגונית". בתחרות המצוינות בשירות שעורך פורום השירות הבכיר של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), בראשות מנכ"ל אל על חיים רומנו, התמודדו השנה חברות מובילות בתחומן, כגון: בנק דיסקונט, yes, אלקטרה, ניופאן ואחרות.
פמי פרימיום הינה חברת השירותים המובילה בישראל, החברה עובדת עם לקוחות וסוכנים של כל חברות הביטוח הפועלות בישראל, כמו גם גורמים של מערכת הביטחון, ארגון נכי צה"ל ועובדים של חברות גדולות במשק הישראלי. פמי פרימיום מטפלת מידי שנה בכ-800,000 מנויים בשירותים רפואיים, ונותנת מענה ליותר מ-1,000,000 פניות בשנה. מוקד הסיוע הטלפוני של פמי פרימיום משרת מאות אלפי ישראלים הנקלעים למצוקה רפואית בחו"ל ובישראל.
את אסטרטגיית ה"שירות בשפת הפרימיום" מובילים בפמי סמנכ"ל השירות והתפעול של פמי פרימיום, אטל מולכו ומנכ"ל החברה איציק חמו. במסגרת הפעילות עוברים כל עובדי פמי פרימיום - רופאים, נציגי שירות, בקרים, עו"ס ואחרים הכשרה ייעודית מתמדת כיצד להבטיח שירות מעולה לכל פונה לקבלת סיוע רפואי - מהארץ ומהעולם.
חמו, הרואה בשיפור השירות שהחברה מעניקה כמטלה הניהולית החשובה ביותר מבחינתו אומר כי "רוכשי השירותים של פמי פרימיום מפקידים בידינו את האוצר החשוב ביותר שלהם - את לקוחותיהם ולכן המחוייבות שלנו ללקוחות כפולה ומכופלת - גם להעניק שירות מעולה ללקוח הסופי וגם להבטיח שקט תפעולי ושביעות רצון גבוהה במיוחד בקרב הלקוחות הישירים שלנו - חברות הביטוח, משרדי הממשלה והארגונים הגדולים במשק".
איציק חמו מציין עוד כי ההקפדה הגוברת של חברות הביטוח על רמת שביעות רצון גבוהה של המבוטחים מהווה "רוח גבית" חשובה בעשייה המתמדת של פמי פרימיות לשיפור מתמיד ברמת השירות שהיא מעניקה ללקוחות בישראל ובעולם "אני גאה במיוחד על העובדה שהפרס הזה מהוה בעצם זכייה אישית של כל אחת ואחד מעובדי פמי פרימיום וזו ההוכחה הטובה ביותר שלא מדובר בתוצאה מקרית או בגימיק אלא שאכן הצלחנו להטמיע את מהפיכת השירות בכל רבדי החברה" מדגיש מנכ"ל פמי פרימיום.
פרס המצוינות בשירות נועד לתרום להטמעת תפיסת השירות כיעד מרכזי באסטרטגיה הכוללת של הארגון, לדרבן חברות וארגונים להיכנס לתהליך מתמיד של שיפור השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ובחברות ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון.