חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, משיקה החודש את LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו. בקמפיין ההשקה, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", יושקעו כ-1.5 מיליון ₪.
זו הפעם הראשונה בה עולה בישראל קמפיין תדמית למותג LAVAZZA. חברת פאוזה, אשר הציגה הצלחה מוכחת בשיווק LAVAZZA - מותג הקפה מספר 1 בעולם - בשוק הישראלי, קיבלה לאחרונה את הזיכיון היוקרתי לשיווק סדרת מכונות הקפה המעוצבות LAVAZZA BLUE באופן בלעדי.
הקמפיין, ישלב פעילות תדמיתית למותג LAVAZZA לצד השקת סדרת מכונות הקפה החדשה. הויז'ואלים שיובילו את הקמפיין הם לא אחרים מאשר הצילומים מתוך לוח השנה המעוצב והסקסי של LAVAZZA הבינלאומית, אשר צולם על-ידי הצלם-אמן הספרדי אוג'יניו רקואנקו, והושק לקראת 2007.
סדרת LAVAZZA BLUE, הדור החדש של מכונות הקפה בשיטת הקפסולות, פותחה במיוחד לשוק העולמי. בכל קפסולת קפה ניתן ליהנות מקפוצ'ינו ארוך כמו מאספרסו קצר, תוך שמירה על איכות הקפה ומרקמו. כל מכונות הקפה בקולקציה החדשה מעוצבות ע"י מעצב העל
Pinin Farina ומיוצרות באיטליה. קולקציית מכונות הקפה המעוצבות Lavazza Blue משווקת במגוון רחב של צבעים אלגנטיים כמו: זהב, כסף, אפור כהה, כחול, כתום ואדום.
לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר. מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE מתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן והמתקדם ובמטבח הביתי. אני מאמין שהצרכן הישראלי שיודע להעריך קפה איכותי, ורוצה להיות גם אופנתי, ידע להעריך את סדרת LAVAZZA BLUE המעניקה לו את חווית האספרסו המושלמת".
קמפיין הפרסום לסדרת LAVAZZA BLUE יעלה באפיקי המדיה השונים למשך כחודשיים ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות.
קרדיטים
משרד פרסום - אפיקים B2B; מנכ"ל אפיקים - שי לחוביצר; מנהלת אפיקים B2B - לנה ברונשטיין; מנהל קריאטיב - עמיחי עשראל; ארט דירקטור - שרון גופר; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.
על פאוזה
חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, מהמותגים המובילים בעולם, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של חברת לוואצה איטליה - חברת הקפה מספר 1 בעולם.