|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

פאוזה בקמפיין השקה ל-LAVAZZA BLUE

- הודעה מטעם פאוזה
16/01/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, משיקה החודש את LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו. בקמפיין ההשקה, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", יושקעו כ-1.5 מיליון ₪.

זו הפעם הראשונה בה עולה בישראל קמפיין תדמית למותג LAVAZZA. חברת פאוזה, אשר הציגה הצלחה מוכחת בשיווק LAVAZZA - מותג הקפה מספר 1 בעולם - בשוק הישראלי, קיבלה לאחרונה את הזיכיון היוקרתי לשיווק סדרת מכונות הקפה המעוצבות LAVAZZA BLUE באופן בלעדי.

הקמפיין, ישלב פעילות תדמיתית למותג LAVAZZA לצד השקת סדרת מכונות הקפה החדשה. הויז'ואלים שיובילו את הקמפיין הם לא אחרים מאשר הצילומים מתוך לוח השנה המעוצב והסקסי של LAVAZZA הבינלאומית, אשר צולם על-ידי הצלם-אמן הספרדי אוג'יניו רקואנקו, והושק לקראת 2007.

סדרת LAVAZZA BLUE, הדור החדש של מכונות הקפה בשיטת הקפסולות, פותחה במיוחד לשוק העולמי. בכל קפסולת קפה ניתן ליהנות מקפוצ'ינו ארוך כמו מאספרסו קצר, תוך שמירה על איכות הקפה ומרקמו. כל מכונות הקפה בקולקציה החדשה מעוצבות ע"י מעצב העל
Pinin Farina ומיוצרות באיטליה. קולקציית מכונות הקפה המעוצבות Lavazza Blue משווקת במגוון רחב של צבעים אלגנטיים כמו: זהב, כסף, אפור כהה, כחול, כתום ואדום.

לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר. מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE מתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן והמתקדם ובמטבח הביתי. אני מאמין שהצרכן הישראלי שיודע להעריך קפה איכותי, ורוצה להיות גם אופנתי, ידע להעריך את סדרת LAVAZZA BLUE המעניקה לו את חווית האספרסו המושלמת".

קמפיין הפרסום לסדרת LAVAZZA BLUE יעלה באפיקי המדיה השונים למשך כחודשיים ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות.

קרדיטים

משרד פרסום - אפיקים B2B; מנכ"ל אפיקים - שי לחוביצר; מנהלת אפיקים B2B - לנה ברונשטיין; מנהל קריאטיב - עמיחי עשראל; ארט דירקטור - שרון גופר; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.

על פאוזה

חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, מהמותגים המובילים בעולם, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של חברת לוואצה איטליה - חברת הקפה מספר 1 בעולם.

תאריך:  16/01/2007   |   עודכן:  16/01/2007
שטרן אריאלי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יאיר למפל - מנהל המחלקה הנוירולוגית במרכז הרפואי "וולפסון" ומומחה בתחום השבץ המוחי, וד"ר מוטי לורברבוים - מנהל המכון לרפואה גרעינית ב"וולפסון" ומומחה להדמיית מוח גרעינית, עורכים מחקר שבודק את השפעת הויאגרה על כלי הדם במוח של אנשים עם גורמי סיכון לשבץ מוחי כמו: סוכרת ויתר לחץ דם, ושל אנשים שכבר עברו שבץ מוחי.
חברת רנוAר המפעילה את רשת רנוAר נשים ואת רשת רנוAר גברים יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת ללין. במסגרת השת"פ תייצר ללין אריזות מיוחדות עבור שתי הרשתות אשר ימותג רנוAר - ללין.
בעז צפריר, מנכ"ל זוגלובק, הודיע היום על קמפיין חדש לקובנה - מאפה תימני מסורתי, באמצעות ג. יפית ובכיכובן של ג. יפית וחותנתה יהודית (אמא של מאיה ישעיהו) בהשקעה כוללת של מיליון שקל תחת הסיסמא: "זוגלובק זה מה שבא לי עכשיו!"
חברת יוניסל (unicell) הודיעה היום כי היא מקימה את "Mobi" חברה לפרסום סלולרי הראשונה בישראל. החברה מתמחה בפרסום אינטראקטיבי במדיה הסלולרית, ביצירה וניהול תוכן סלולרי עבור מותגים ובבניית מועדוני לקוחות סלולריים.
15/01/2007  |  Media-PR  |   הודעות כלליות
עידכון חשוב לכל המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה, בבואם לבחור את מצע הקמפיין: סקר שנערך עבור המותג דקסמול, לטובת קמפיין פרסומי העוסק במשא-ומתן עם סוריה, קובע כי 60% מהציבור הישראלי בעד משא-ומתן עם סוריה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il