גבינת חמד, הגבינה האהובה והמוכרת, מושקת למדפים באריזה חדשנית בגרסת לייט 5% שומן בלבד עם מרקם נימוח ומליחות מעודנת.
הגבינה מוגשת לצרכן באריזה ייחודית, חדשנית ומעוצבת הכוללת מכסה ומגשית המאפשרים פתיחה חוזרת ושומרים על טריות המוצר.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "תנובה חרטה על דגלה את ערך הבריאות והיא תשיק השנה סדרה של מוצרים המתאימים לציבור גדל והולך של אנשים שמאזנים את התזונה שלהם ושומרים על אורח חיים בריא. גבינת חמד שרבים מאיתנו גדלו עליה מתאימה את עצמה לאסטרטגיה זו והיא מציעה גרסה בריאה יותר אך לא פחות טעימה של המוצר".
השקת הגבינה תיתמך בפעילות שיווקית ממוקדת באמצעות דיול בנקודות המכירה.
לגביע יצורף ספרון מתכונים במטרה להכיר לקהלי מטרה חדשים את הגבינה, על שימושיה המגוונים.
תכולת גביע 250 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 12.49 ₪.