בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רשת חנויות בודי שופ מתרחבת <br>
|
- הודעה מטעם בודי שופ
בודי שופ, רשת חנויות הספא והטיפוח הראשונה בישראל, מדווחת על גידול של 26% במכירות החברה בשנת 2006. עם תחילת שנת 2007 צופה החברה גידול נוסף במכירות אשר יובילו למחזור שנתי של 55 מיליון שקל. הרשת השקיעה כ-6 מיליון שקלים בפתיחת 6 סניפים חדשים ובשיפוץ סניפים קיימים במהלך השנה החולפת וכעת עם 32 חנויות הנה הרשת הגדולה בתחומה בישראל. בשנת 2007 תשקיע 10 מיליון שקלים נוספים בפתיחת 10 סניפים חדשים ובסיום שיפוץ הסניפים הנותרים. החברה קיבלה החלטה אסטרטגית להפעיל 50 חנויות עד שנת 2008. כמו כן, בבודי שופ חושפים תוכניות להקמת רשת מרכזי ספא ברוח העיצובית של חנויות הרשת וכי המרכז הראשון צפוי להיפתח בראש פינה כבר במהלך השנה הקרובה. לדברי דן בר-און, מנכ"ל רשת בודי שופ: "2006 הייתה בגדר שנה אופיינית בפעילות החברה למרות שלא הייתה שנה קלה ולמרות ש- 6 סניפים היו סגורים כמעט חודשיים בגלל המלחמה בצפון. עם זאת אנו מרגישים רק בתחילת הדרך והפעילות שלנו תגדל משמעותית במהלך השנתיים הקרובות". "מנוע הצמיחה העיקרי שלנו בשנה החולפת היה מורכב מ-17 מוצרים חדשים שפיתחנו ופשוט נחטפו מהמדפים וכן מהגידול במספר החנויות. בשנה הקרובה צפויים לעלות על המדפים כ-20 מוצרים חדשים שבפיתוחם הושקעו למעלה מ-3 מיליון שקלים ונערכו מחקרי שוק הצופים להם הצלחה גדולה". בסקר שערכה בודי שופ בדצמבר האחרון באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה עלה כי 45 אחוז מהאוכלוסיה מכירים או שמעו על הרשת, כ-13 עד 34 אחוז יותר מהרשתות המתחרות. אחוז זה אף עולה בקרב אוכלוסיית הנשים ועומד על 57 אחוז מכלל הנשים בארץ. עוד עלה מהסקר כי 54 אחוזים מהנשאלים ציינו את בודי שופ כרשת האיכותית ביותר (59% בקרב הנשים ו-52% בקרב הגברים הנשאלים). רשת חנויות בודי שופ הוקמה בשנת 1994 והייתה לרשת החנויות הראשונה בישראל בתחום הספא הביתי. הרשת נמצאת כיום בבעלות מלאה של מפעלי ד"ר פישר.
|
תאריך:
|
11/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
11/02/2007
|
|
רוני ארנון תקשורת, יח"צ
|
|
TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker - הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה-14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.
|
|
|
האקדמית ת"א- יפו שדרגה בימים אלו את אתר האינטרנט שלה, בסיוע של חברת המיתוג באינטרנט "סדנא". מלבד מידע רב למועמד, לסטודנטים הרשומים במכללה ולסגל האקדמאי מכיל האתר גם מידע להכוונה תעסוקתית, מידע ללקויי למידה, מידע על שכר הלימוד והמלגות, מידע על ספריית המכללה, קישורים ומידע על המרצים והסגל המנהלי, קישורים למאגרי מידע ועוד.
|
|
|
חברת מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרלים טבעיים בישראל משיקה בימים אלה עיצוב חדש לבקבוק ה-1.5 ליטר, בהשקעה מדווחת של כ-1.5 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט.
|
|
|
האגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית הצטרפה לאחרונה לאיגוד לשכות המסחר במטרה לקדם את יחסי הגומלין של האגודה עם הרשויות, להגביר את המודעות בקרב הציבור בישראל לתחום הנטורופתיה והתזונה הטבעית, ולשפר את מעמדם של העוסקים בתחום.
|
|
|
בין שלל הפסטיבלים המציפים אותנו מכל עבר, יש פסטיבל אחד שמבטיח ובהחלט יקיים. פסטיבל הפילינג הראשון, ממה שמסתמן כמסורת, ייפתח בתאריך 10/02/07 בספא היומי הראשון בישראל, ה"וילה ספא".
|
|
|
|