|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קמפיין חדש לוודקה סמירנוף

- הודעה מטעם IBBL-SPIRIT
13/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גילי עבודי, יח"צ  |  

חברת IBBL-SPIRIT, מעלה קמפיין חדש לוודקה "סמירנוף". הקמפיין יכלול 3 סרטונים בטלוויזיה ומודעות בעיתונות, הממחישים את תפיסת האיכות של "סמירנוף" כוודקה הטובה ביותר בעולם.

הסיסמא המובילה - "שקוף שזה סמירנוף" - "CLEARLY SMIRNOFF"
באחד מהסרטונים שיועלו בקמפיין אף יושם דגש גם על נושא השתייה האחראית תוך המחשה ייחודית, תחת הסיסמא - "שתו בצורה אחראית" - "DRINK RESPONSIBLY" ו-"יש דברים שאינם מתערבבים" - "SOME THINGS DON’T MIX" (הכוונה למפתחות של מכונית ואלכוהול).

לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל חברת IBBL-SPIRIT, יבואנית סמירנוף ונציגת דיאג'ו בישראל, חברת דיאג'ו (DIAGEO) שהינה בעלת המותג "סמירנוף", הוודקה הנמכרת ביותר בעולם, רואה בנושא השתייה האחראית חלק בלתי נפרד מתפיסת השיווק והפרסום הכוללת של החברה.

הקמפיין של "סמירנוף" יתרכז בסופי שבוע למשך מספר חודשים.

תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
גילי עבודי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מעלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת מוצרי הטיפוח לשיער של דאב, תחת המסר "נוסחת הלחות הייחודית של שמפו ומרכך דאב מחזירה לשיערך את המגע הרך".
13/02/2007  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
מבשלות בירה ישראל המשווקת את הבירה האירית Guinness, משיקה פעילות ייחודית שתתקיים במהלך 2007, סבב הופעות קאברים לענקית הרוק האירית - U2. את הפעילות תוביל להקת over ton (להקת קאברים) במסגרתה יתקיימו הופעות בכ-42 פאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, בהם יקושר המותג Guinness לתרבות האירית.
לראשונה בישראל, ברשת בתי הקפה "אילן'ס בית של קפה" משיקים תפריט הכתוב בכתב ברייל - כתב מיוחד עבור עיוורים.
12/02/2007  |  וילדר, יח"צ  |   הודעות כלליות
חברת "מילגם שירותים לעיר בע"מ", זכתה במכרז שפרסמה רשות המים לביצוע פרויקט פיילוט לחיסכון במים שפירים בקרב המגזר הפרטי ב-23 ישובים נבחרים ברחבי הארץ.
תסמונת העין היבשה נפוצה מאוד בגיל המבוגר ובעיקר בנשים. הטיפול המקובל עד היום, כולל תחליפי דמעות במתן מקומי לעין.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il