חברת IBBL-SPIRIT, מעלה קמפיין חדש לוודקה "סמירנוף". הקמפיין יכלול 3 סרטונים בטלוויזיה ומודעות בעיתונות, הממחישים את תפיסת האיכות של "סמירנוף" כוודקה הטובה ביותר בעולם.
הסיסמא המובילה - "שקוף שזה סמירנוף" - "CLEARLY SMIRNOFF"
באחד מהסרטונים שיועלו בקמפיין אף יושם דגש גם על נושא השתייה האחראית תוך המחשה ייחודית, תחת הסיסמא - "שתו בצורה אחראית" - "DRINK RESPONSIBLY" ו-"יש דברים שאינם מתערבבים" - "SOME THINGS DON’T MIX" (הכוונה למפתחות של מכונית ואלכוהול).
לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל חברת IBBL-SPIRIT, יבואנית סמירנוף ונציגת דיאג'ו בישראל, חברת דיאג'ו (DIAGEO) שהינה בעלת המותג "סמירנוף", הוודקה הנמכרת ביותר בעולם, רואה בנושא השתייה האחראית חלק בלתי נפרד מתפיסת השיווק והפרסום הכוללת של החברה.
הקמפיין של "סמירנוף" יתרכז בסופי שבוע למשך מספר חודשים.