חברת תמי 4 פותחת חנות בסין והופכת לחברה הישראלית הראשונה בתחום שלה חנות בסין. החנות נפתחה לאחרונה בעיר סאן ז'אן, המונה אוכלוסיה של 6 מיליון איש ומאופיינת ברמה סוציו-אקונומית בינונית וגבוהה.
לדברי מנכ"ל תמי 4, דני טרגן, מחקר שוק שביצעה החברה בסין הצביע על ביקוש רחב למוצרי מים איכותיים בקרב אוכלוסיה זו. נתון זה מפתיע בהתחשב בעובדה שסין מהווה מרכז תעשייתי בינלאומי לייצור ולייצוא של מטהרי מים וברים למים, שמחירם הממוצע מגיע לכשליש ממחיר המוצרים של תמי 4.
בפתיחת החנות שגודלה 100 מ"ר, השקיעה החברה סכום של מיליון שקל. החברה צופה, כי החנות שתשווק הן לשוק הפרטי והן לשוק הקמעונאי, תגיע להיקף מכירות של 4 מיליון שקל במהלך השנה ולהיקף כפול בשנת 2008.
לדברי טרגן, היקף המכירות הכולל של החברה עמד בשנת 2006 על 167 מיליון שקל. "בשלוש השנים האחרונות התרחב היקף פעילות החברה ב-50%. עם העלייה במודעות לבריאות בכלל ולאיכות הסביבה בפרט, למוצרים שלנו יש פוטנציאל הולך וגדל במגזר הביתי. אנחנו מעריכים שהשוק יגדל בצורה מאוד משמעותית וגם החלק שלנו יגדל", אומר טרגן.
החברה הפעילה באירופה כבר כמה שנים מבקשת להעמיק את פעילותה באירופה בכלל ובאנגליה בפרט, באמצעות החברה-הבת TANA WATER U.K. היקף הייצוא של החברה לאירופה עמד בשנת 2006 על 27 מיליון שקל והחברה שמה לה יעד מכירות של 35 מיליון שקל ב-2007.
בנוסף, החברה החלה לראשונה לפעול בארה"ב שלא דרך מפיצים, כאשר יעד המכירות בארה"ב השנה עומד על 21 מיליון שקל.
חברת תמי 4 נמצאת בבעלות קיבוץ נתיב הל"ה (75%) וחברת ההשקעות קאזו (25%).