רשת ACE המונה 29 סניפים ברחבי הארץ נערכת לקניות לקראת חג הפסח יוצאת במבצע תחת הסיסמא: "הקש ששבר את גב הגמל" במסגרתו תחלק כ-5 מיליון שקל מתנה, ללקוחותיה בתקופת הקניות לקראת חג הפסח.
במסגרת המבצע כל הרוכש ברשת ACE או ברשת אוטו דיפו בשווי 249 שקל ומעלה, יקבל כרטיס גירוד, כל כרטיס זוכה בכסף מתנה לקניות ב-2 הרשתות, כאשר הפרס הראשון הוא 100,000 שקל מזומן, הצ'ק יימסר ללקוח הזוכה בטקס חגיגי, השווי הכספי של כל הפרסים שיחולקו, הוא כ-5 מיליון שקל.
לרגל המבצע, יוצאת רשת ACE במסע פרסום נרחב, בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24, כמו כן הקמפיין ילווה במודעות בעיתונות הארצית והמקומית, ועיצוב נקודות המכירה ברוח החג שיכלול דגלים, רול-אפים, פוסטרים, אביזרי שילוט צבעוניים ועוד.
בנוסף, במטרה לחזק את הקשר עם חברי מועדון הלקוחות "ACE אנד מור" מעניקה הרשת מתנה חגיגית לחג הפסח, כל חבר מועדון יקבל מתנה זוג כוסות יין ללא התניית קניה.
קובי מויסה, מנכ"ל רשת ACE מוסר כי:" הרשת צופה למיליון לקוחות שיבקרו בחנויותיה במהלך החג. לדבריו: "בנוסף למבצע המעטפת, יערכו מבצעים נוספים ואטרקטיביים במחלקות כלי הבית, הטקסטיל, הגינה, הריהוט, מוצרי החשמל ועוד".