חברת רשף פתרונות הדפסה, נציגת brother בישראל, מעלה בימים אלו קמפיין פרסומי חדש רחב היקף, למדפסות משולבות בטכנולוגיית הזרקת דיו ולייזר של חברת brother, בתקציב מדווח של מיליון ש"ח. מטרת הקמפיין היא הגברת מכירות ותדמית, והמסר הוא: "מדפסות brother - טכנולוגיה יפנית חכמה החוסכת 40% בעלויות ההדפסה".
קמפיין הפרסום עלה ב-27 במאי ויימשך שבועיים. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות כתובה, באתרי אינטרנט ושילוט על גבי אוטובוסים. הקמפיין יתמקד בשני דגמים לשוק הפרטי:
brother DCP-115C ו-brother MFC-215C, וכן פנייה לשוק העסקי עם משולבות הלייזר 7010 DCP-brother ו7420MFC- brother.
"הקמפיין מתמקד בעיקר בעובדה שמדפסות brother חוסכות בעלויות", אמרה ענבר פיינשטיין, מנהלת שיווק ומכירות Retail. "משולבות הדיו של brother כוללות ארבע מחסניות צבע נפרדות, כך, כאשר נגמר צבע אחד, מחליפים רק אותו. כמו כן המדפסות נמכרות עם תכולת צבע מלאה ולא כפי שנהוג למכור מדפסות עם תכולת דיו מוקטנת".
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום דרורי שלומי.