בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
כפר השעשועים יוצאת בקמפיין פרסום
|
- הודעה מטעם רשת כפר השעשועים
רשת "כפר השעשועים" יוצאת בקמפיין חסר תקדים בהיקפו לפעילות החזרה לבית הספר בהיקף של כשני מיליון דולר. מדובר בהשקעה הפרסומית הגדולה והמקיפה ביותר, שמשקיעה הרשת מיום הקמתה, כחלק מאסטרטגיה כוללת של הרשת, להגדלת נתח השוק שלה בתחום ציוד בית הספר מ-30 ל-40 אחוזים. הקמפיין יעלה השבוע תחת הסיסמה: "עושים בית ספר למחירים", כשבמרכזו יושם דגש על המחירים הזולים, שמציעה הרשת ומגוון הטבות שהיא מציעה. קמפיין הפרסום יכלול בשלב הראשון קטלוג, שיחולק כמעט בכל בתי האב בארץ, תשדירי רדיו ופרסום בעיתונות הארצית והמקומית. בשלב שני, תעלה הרשת בקמפיין פרסום בטלוויזיה. בנוסף, תבצע הרשת פעילות קד"מ בסניפים ותציע הטבות אטרקטיביות: ביניהן חלוקת מאות אלפי כרטיסי חינם ל"לונה פארק" ול"סופרלנד" ותחלק חוברות "כיופון" עם קופונים ל-84 האטרקציות המובילות בארץ. מאבי כץ, מנכ"ל "כפר השעשועים", נמסר כי: "זהו הקמפיין הפרסומי הגדול ביותר היקפו מאז הקמת רשת "כפר השעשועים", החולשת כיום על כ-30% משוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר, המגלגל כ-400 מיליון ₪ בשנה". לדברי כץ, צופה הרשת, כי הקמפיין המאסיבי, שיפנה בעיקר להורים ולילדיהם בשילוב שבירת מחירי השוק ומתן מגוון הטבות, יעלה את נתח השוק שבידה מ-30 ל-40 אחוזים.
|
תאריך:
|
15/07/2007
|
|
|
עודכן:
|
15/07/2007
|
|
פיליזר תקשורת, יח"צ
|
|
פארק מיני ישראל, מתחם EDUTAMENT והמוזיאון הפתוח הגדול בארץ, הממוקם בלטרון שבעמק איילון, משיק את האתגר המשפחתי הגדול - משחק הרפתקה אינטראקטיבית של ידע, אקשן והנאה עם משימות מיוחדות והמון הרפתקאות לכל המשפחה. השקת האתגר המשפחתי הגדול, בהשקעה של כ-500 אלף דולר, כוללת קמפיין פרסום באמצעות מקאן אריקסון, ופעילות חווייתית בשטח הפארק.
|
|
|
נוכח החשיבות הגוברת באיתור מוקדם של לקות ראייה אפשרית בקרב ילדי בית הספר, רשת "אופטיקה הלפרין" יוצאת במבצע חזרה לבית הספר ומזמינה את כל הילדים העולים לכיתה א' בשנת הלימודים הקרובה, להיכנס לאחד מ-80 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ ולעבור בדיקת "סקירת ראיה", ללא תשלום וללא התחייבות כלשהי.
|
|
|
חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה את השלב השני בקמפיין קיץ 2007, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
|
|
|
במסגרת פעילות ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, יוצב דוכן הסברה לציבור באי ביה"ח, להגברת המודעות לבטיחות הילד, ביום ראשון 22.7.07 בין השעות 10:00-12:00, בלובי הכניסה הראשית לביה"ח.
|
|
|
המשביר החדש לצרכן, רשת החנויות הבלעדית הגדולה במדינה, שהוקמה בשנת 1947, חוגגת החודש יום הולדת 60. רשת המשביר לצרכן מכרה מיום הקמתה ועד היום למעלה מ-600 מיליון מוצרים, בהיקף של 25 מיליארד ₪.
|
|
|
|