מותג "ג'ונסונ'ס בייבי" מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון יוצא בשיתוף פעולה עם הצגת הילדים המובילה שהגיעה לישראל- "דורה".
במסגרת שיתוף הפעולה תקים "ג'ונסונ'ס בייבי" מתחם חוויתי בכניסה לביתן 1 בגני התערוכה (בו תיערך ההצגה) במהלך החודש הקרוב במסגרתו תקיים פעילויות שיווק וקד"מ.
הפעילות של ג'ונסונ'ס בייבי תכלול מתחם צילום מיוחד בו תמוקם דמות מאוירת ענקית של דורה שהילדים יוכלו להצטלם איתה, ובנוסף - מתחם בועות סבון קסומות שהילדים יוכלו להפריח בו בועות סבון באמצעות חישוקים צבעוניים ובגדלים שונים. כמו כן, יחולקו שוברי הנחה לקנייה ממגוון מוצרי ג'ונסונ'ס בייבי. כל ההפעלות והפעילויות לילדים יהיו בחינם.
תמי מרקוביץ', מנהלת מותג ג'ונסונ'ס בייבי מציינת כי החב' השקיעה בפעילות הקד"מ כ-100,000 ₪.