"רקיט בנקיזר", נכנסה במרץ 2007 לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה, בהשקה של המותג "קולון 101", אשר הציב הבטחה ראשונית לצרכנים בישראל: אבקת כביסה ליותר מ-101 סוגים של כתמים הבאים איתם במגע יומיומי.
היום, 5 חודשים לאחר ההשקה, מבסס עצמו קולון כמותג חזק מאוד ומהמובילים בשוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי מצטבר של 15.2% (סטורנקסט, חודש יוני 07) גידול של קרוב ל-6 נקודות בנתח השוק של המותג וגידול של 21% במכירות אבקת הכביסה קולון מול שנה שעברה.
בשוק הפרטי, מובילה קולון את שוק אבקות הכביסה עם נתח שוק כספי של 17.6% (סטורנקסט, חודש יוני 07).
ערן תור, מנכ"ל "רקיט בנקיזר, מוסר: "ההשקה של קולון 101 הינה מהמוצלחות ביותר בקטגוריית אבקת הכביסה בישראל, המותג הולך וגדל בלמעלה מ- 15%. אנו משוכנעים שההצלחה הגדולה תמשך עם השקת המותג במגזר הערבי".
קמפיין השקת "קולון 101" במגזר הערבי יכלול פרסום ברדיו המגזרי, קמפיין פרינט בעיתונות הערבית, פוסטר מדיה בקרבת חנויות גדולות, פרסום בנקודות המכירה וחלוקת דוגמיות "מדלת לדלת". המוצר ישווק באריזות 5 ק"ג במחיר 59.90 ₪.
על "קולון 101"
"קולון 101" מבוססת על נוסחא ייחודית שפותחה על ידי "רקיט בנקיזר" העולמית. הנוסחא מכילה רכיבי חמצן פעיל החודרים אל הבד ומפרקים את כתמי הלכלוך, בשילוב בושם ייחודי בריכוז ועוצמה הגבוהים ביותר בשוק אבקות הכביסה הישראלי. חדשנות המוצר באה לידי ביטוי גם באריזה שלו - אשר מציגה למעלה מ- 101 כתמים שאותם היא מסייעת להסיר.
על שוק אבקות הכביסה
שוק אבקות הכביסה בישראל מגלגל 400 מיליון ₪ בשנה, מתוכם 127 מיליון ₪ בשוק הערבי. במחצית הראשונה של שנת 2007 צמחה הקטגוריה ב- 2% בלבד עקב תחרות קשה בין היצרנים. המותג "קולון" הנו כמעט המותג היחידי שצומח בקטגוריה ב- 15.4% (סטורנקסט מחצית ראשונה 07) ולמעשה מנע את הקיטון בקטגוריה בצורה משמעותית.
על חברת רקיט בנקיזר
רקיט בנקיזר היא החברה המובילה בעולם למוצרי ניקיון לבית ובעלת נוכחות גדולה בתחום הבריאות והטיפוח האישי. החברה עולמית, עם למעלה מ-60 חברות פועלות, קרוב ל-50 מפעליי יצור ומוכרת את מוצריה ב-180 מדינות ברחבי העולם. החברה מעסיקה 20,000 איש.
מבין מגוון המותגים המובילים של החברה נמצאים: קלגון, פיניש, אלקטראסול - המובילים בעולם בתחום הדחת כלים אוטומטית, לייזול - המוביל בעולם בתחום חומרי חיטוי וניקוי, וולייט - מוביל בעולם בתחום בדים עדינים, קליה רסס כבס - מוביל בעולם בתחום טיפול כתמים בבגדים, איירויק - מותג מס' 2 בעולם בתחום טיהור האוויר ומורטאין - מותג מס' 2 בעולם בתחום הדברת מזיקים.
ב-7 באוקטובר 2005, רקיט בנקיזר הכריזה על רכישת חברת "בוטס הלת'קר" הבינלאומית במטרה ליצור עסק משולב בהיקף של 1 מיליארד לירה שטרלינג למוצרי בריאות וטיפוח אישי עם חמישה מותגים מובילים: נורופן, סטרפסילס, למסיפ, גאוויסקון וקליראסיל. משרדי המטה של רקיט בנקיזר העולמית ממוקמים בסלאו, מחוץ לעיר לונדון שבאנגליה.