פרוקטר אנד גמבל, יצרנית מותג Alldays, משיקה בימים אלו את הדור החדש של מגני תחתון - בעלי הגנה כפולה בצדדים ומרכז לספיגה מהירה, ויוצאת בקמפיין טלוויזיוני מעורר חיוך באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס.
הסרטון מציג בחורה צעירה, מבצעת פעולות יומיומיות כדוגמת טיול ברחוב, ביקור במספרה, אימון בחדר כושר כאשר משני צידיה ניצבים שומרי ראש לאורך כול שעות היום.
רבקה קהת, מנהלת תחום היגיינה נשית - בפרוקטר אנד גמבל ישראל מפרטת: "מצאנו שקצב החיים של האישה הישראלית דינאמי מאד ומאופיין בשעות פעילות רבות, כך גוברת חשיבות הנוחות ותחושת הביטחון בכל הקשור להיגיינה נשית. ממצאי מחקרים שערכנו הצביעו על כך שתכונת הספיגה של מגן התחתון, היא אחת התכונות החשובות ביותר לצרכניות בישראל".
אולדייז מאפשר לך להנות מהגנה כפולה.
לראשונה בתחום מגני התחתון מציג המותג Alldays מגני תחתון בטכנולוגיה חדישה בעלי 2 אזורי הגנה בצידי המגן ומרכז ספיגה משופר המאפשר ספיגה של הנוזלים תוך שמירה על פיזור אחיד.
מגני התחתון החדשים משווקים ב-5 גדלים שונים: Small,, Light Normal, Large, Long Plus להתאמה אופטימאלית ואישית. משווק גם בגרסת ניחוח רענן.