רשת הבוטיקים בוניטה מעלה קמפיין חורף נרחב בכיכובה של פרזנטורית המותג שרון גניש. גניש נבחרה לאחרונה לפנים החדשות של הרשת ובכך מחליפה את מלי לוי.
הקמפיין יכלול קירות ענק באיילון ובחיפה, מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים,קמפיין רדיו ואינטרנט, פרסום בנקודות המכירה, הפצת קטלוג מהודר במהדורה מורחבת בתפוצה של 500,00 עותקים, הפצת קטלוג "בוניטה" בקונספט מהודר כאינסרט בכל מגזיני הנשים במהדורה מורחבת ולחברות מועדון הלקוחות.
סך השקעה בקמפיין, אשר הופק באמצעות סטודיו אירית חיון, כחמישה מיליון ש"ח.
קמפיין חורף 2007-8, מציג אישה קוסמופוליטית, טרנדית ואופנתית, היוצאת מעיירה קטנה לעיר הגדולה, שם היא מגלה את עצמה כאישה יפה,חזקה ועצמאית. הקטלוג מתעד סיטואציות מחיי היום יום שלה.
פרידה ראובני, המעצבת הראשית, מנכ"ל ובעלי בוניטה: "מותג בוניטה נמצא כיום בתהליך מואץ של גדילה והתעצמות, לאחרונה התרחבנו לארה"ב ומזרח אירופה, בחרנו בפרזנטורית חדשה, המשדרת אופנה ובינלאומיות. קולקציית החורף היא קולקציה חזקה ומקורית הבולטת על רקע המצאי המקומי, ואנו מתכוונים להביאה לתודעת קהלי יעד פוטנציאליים באמצעות קמפיין מאסיבי."