פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, החליטה להיענות לדרישות הצרכנים ולשווק באופן קבוע את טעמי המשקאות הקלים - ענבים בניחוח מרלו וענבים בניחוח מוסקט, ששווקו כטעמי עונה (במהדורה מוגבלת) בחג פסח האחרון.
ההחלטה לצרף את שני טעמי הענבים המצליחים למגוון כטעמים קבועים התקבלה בעקבות פנייה של למעלה מ-10,000 צרכנים שהתקשרו לחברה, שלחו הודעות דואר אלקטרוני וביקשו מהחברה להחזיר את הטעמים הייחודיים, שזכו לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה.
לאור זאת, הוחלט בפריגת לחזור ולייצר את שני הטעמים ולאפשר לצרכנים ליהנות מהם כבר בשולחן החג הקרב, ראש השנה.
רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת קשובה ללקוחותיה, לאור הפניות הרבות שהגיעו אלינו והביקוש של הצרכנים (מבוגרים וילדים גם יחד) להחזרת המשקאות למדפים, החלטנו להביא בשורה לכבוד השנה החדשה וצירפנו את טעמי הענבים בניחוח מרלו ומוסקט למגוון הקבוע שלנו בסדרת המשקאות הקלים. פריגת, כחברה מובילה בתחומה, תמשיך לחדש, לגוון, להפתיע ובעיקר להקשיב לצרכנייה ולתת מענה לצורכיהם בכל זמן".
משקה קל ענבים בניחוח מרלו ומשקה קל ענבים בניחוח מוסקט יימכרו ברשתות השיווק ובחנויות המובילות ברחבי הארץ.
המשקאות של פריגת מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית ללא חומרים משמרים והם היחידים עם רכיבים טבעיים בלבד המאופיינים בטעם נפלא ובאיכות הגבוהה ביותר.