מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין פרסום רחב היקף בשווי מוערך של כ-1,500,000 דולר אשר יעלה בעיתונות הארצית, מגזינים ואינטרנט.
בקמפיין, משיקה וולוו שפה תקשורתית רעננה ושונה לחלוטין מהשפה בה תיקשרה וולוו עם קהל לקוחותיה עד כה. השפה החדשה ממחישה את האישיות היחודית של ה-V-Type (טיפוס ה"וולוואיסט החדש").
עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת מאיר מוסר כי: "באמצעות הקמפיין החדש, מנכסת לה וולוו שפה תקשורתית חדשה. היא בולטת, איננה שגרתית ויותר מכל תואמת את אופיו של הוולוואיסט אליו אנו פונים. ה-V-Type אינו זקוק להוכיח שום דבר, הוא בטוח בעצמו, הוא לא עושה עניין מזה שיש לו כסף, הוא אינו זקוק לחיזוקים חיצוניים ולכן אינו זקוק למכונית שזועקת לתשומת לב. וולוו היא מכונית שעומדת לרשות המועדון היוקרתי האיכותי והסולידי שנקרא V-Type ולרשות הV-Type בלבד".
מודעות הפרסום מציגות אייקונים אשר עוצבו בהשראת האייקונים של ספרי הרכב למיניהם, המתורגמים לשפת וולוו החדשה, בקריצה הומוריסטית:
אייקון ADS - יפורש בשפת וולוו ל-Anti Daween System
אייקון APS - יפורש בשפת וולוו החדשה ל-Anti ptichot System
אייקון NSPT - יתורגם בשפת וולוו ל-No Sivuv Poza Technology.